CARSNEWS
AUTONEWS

Με την ίδια (περίπου), πετυχημένη συνταγή το νέο Range Rover Sport.

Με το Land Rover Defender να έχει λανσαριστεί, η αγγλική εταιρία στρέφει την προσοχή της άμεσα στο πλέον σημαντικό μοντέλο που χρίζει αντικατάστασης: το Range Rover Sport.  Ένα Range Rover Sport που κλείνει 7 χρόνια στην αγορά και υπό διαφορετικές συνθήκες θα ήταν ήδη πολύ κοντά στην αντικατάσταση του αλλά η εξέλιξη της νέας, MLA αρχιτεκτονικής της Jaguar-Land Rover έχει καθυστερήσει λίγο το πλάνο της εταιρίας. Η καθυστέρηση αυτή όμως αξίζει την αναμονή καθώς σημαίνει ότι τα επερχόμενα premium μοντέλα της αγγλικής εταιρίας θα βασίζονται σε μία σύγχρονη, τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα.

Πριν το Range Rover Sport βεβαίως, θα παρουσιαστεί (πιθανότατα εντός του 2021) το Range Rover αλλά χωρίς να έχουμε διάθεση να το υποτιμήσουμε, αυτό δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία όσο το “Sport”. Δεν το λέμε εμείς, αλλά τα νούμερα που κοιτάει η ίδια η εταιρία καθώς ήδη από τα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας, φημολογείται πως τα περιθώρια κέρδους του Sport είναι υψηλότερα απ’ οποιοδήποτε άλλο μοντέλο στην γκάμα της JLR, κυρίως λόγω της υψηλότερης μέσης αξίας συναλλαγής που οφείλεται στον ενθουσιασμό των πελατών. Για να διατηρηθεί αυτή η ανεπιβεβαίωτη υψηλή μέση αξίας συναλλαγής, θα πρέπει το νέο Range Rover Sport να συνεχίσει να ενθουσιάζει τους πελάτες ώστε αυτοί να τσεκάρουν περισσότερα κουτάκια στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού.

Φυσικά, δεν περιμένουμε από την αγγλική φίρμα να παρουσιάσει κάτι ριζικά διαφορετικό – τουλάχιστον σχεδιαστικά. Στον συγκεκριμένο τομέα θα δούμε μία εξέλιξη του τρέχοντος design αφού οτιδήποτε άλλο θα αποτελούσε περιττό ρίσκο. Σημαντικές διαφορές θα έχουμε στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου και στην τεχνολογία με την οποία θα εξοπλίζεται και αμφότερα οφείλονται στη νέα, MLA αρχιτεκτονική. Παρότι δεν έχουμε συγκεκριμένες, επίσημες πληροφορίες, περιμένουμε πως η νέα πλατφόρμα της Jaguar-Land Rover θα είναι ελαφρύτερη από τις προηγούμενες ενώ δεδομένες είναι οι δυνατότητες εξηλεκτρισμού που θα προσφέρει με την εταιρία να λανσάρει “συμβατικές”, υβριδικές, plug-in υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις. Όσο για τους κινητήρες που θα κρύβονται κάτω από το καπό; Αν κοιτάξουμε προσεκτικά, όταν με το καλό παρουσιαστεί το “Sport”, μάλλον θα μπορούμε να δούμε κάποια… προπέλα. Ναι, ο εξακύλινδρος εν σειρά ανήκει στην Ingenium οικογένεια της JLR αλλά κάτι ακούγεται για έναν twin-turbo V8 γερμανικής προέλευσης που θα κινεί την κορυφαία εκδοχή του νέου Range Rover Sport.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Άνετη νίκη των Μπλε στο Survivor – H Δώρα Νικολή δεύτερη υποψήφια προς αποχώρηση

Bury

Πολωνία. Το πρώτο δικό της αυτοκίνητο!

cars

DS Active Scan Suspension. Η ανάρτηση της DS

cars

 Peugeot. Aγωνιστικές περγαμηνές πολλών ετών

cars

Mercedes C-Class Sedan &Εstate. Διαθέσιμες από  45350 Ευρώ

cars

Η Kia αποκαλύπτει το σοφιστικέ εσωτερικό του νέου Carnival!

cars

Μελέτη για χωρισμό Σοϊλέδη – Αντωνά: «Δεν μπορεί στα ευχάριστα να δίνεις συνεντεύξεις και όταν χωρίζεις να λες “μπάστα”»

cars

Έτοιμο και το πιο… αθλητικό Hyundai i20 N Line.

cars

Bentley Mulsanne. Πέρασε στην ιστορία

cars