CARSNEWS
NEW MODELS

Ποιος εν ενεργεία πιλότος της F1 θέλει στο μέλλον να γίνει μηχανικός στη Ferrari;

Αν πιστέψουμε τα όσα «εκμυστηρεύτηκε» ο Sebastian Vettel απαντώντας μέσα Instagram σε ερωτήσεις φίλων της Ferrari, δεν αποκλείεται μετά το πέρας της καριέρας του να τον δούμε σε ρόλο (αρχι)μηχανικού στην ιταλική ομάδα!

Ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ρωτήθηκε εάν θα τον ενδιέφερε να ασχοληθεί ως μηχανικός στη νFormula 1 έπειτα από την ολοκλήρωση της καριέρας του και τόνισε πως «πριν ξεκινήσω την επαγγελματική καριέρα μου, όταν τελείωσα το σχολείο, είχα στόχο να πάω στο Πανεπιστήμιο και να σπουδάσω μηχανολόγος μηχανικός. Είναι κάτι που θα μπορούσα να σκεφτώ. Σίγουρα στο μεσοδιάστημα ανέπτυξα κι άλλα ενδιαφέροντα, όμως εξακολουθεί να με συναρπάζει η ιδέα του να κατανοώ πως λειτουργούν κάποια πράγματα. Σίγουρα μου αρέσει να αντιλαμβάνομαι τα πράγματα γύρω από το μονοθέσιο. Επομένως θα μπορούσε να είναι μια σκέψη για το μέλλον»!

Η μίνι συνέντευξη του Γερμανού, ο οποίος παραμένει στο σπίτι του μιας και δεν υπάρχει δράση στη Formula 1, ξεκίνησε με τους φαν του να του ζητούν συμβουλές για την κατάσταση που βιώνουμε αυτή την εποχή με τον κορωνοϊο. «Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη συμβουλή να σας δώσω. Τηρήστε τις αποστάσεις, αντιμετωπίστε σοβαρά, πλένετε τα χέρια σας. Τέτοιους είδους συμβουλές υπάρχουν πολλές, όμως το βασικό είναι να σέβεστε τους άλλους ανθρώπους και να μην αντιμετωπίζετε χαλαρά την κατάσταση. Να είστε υπεύθυνοι» τόνισε ο Vettel

Αναφορικά με το εάν έχει προλάβει να ασχοληθεί με την ανακατασκευή των παλαιών μοτοσικλετών που έχει στο γκαράζ του, είπε: «Ακόμα δεν έχω ασχοληθεί με την ανακατασκευή της μοτοσικλέτας μου! Όμως όπως φαίνεται θα έχουμε αρκετό ελεύθερο χρόνο και νομίζω ότι θα έχω την ευκαιρία να το κάνω. Θα είναι ωραίο να ασχοληθώ λίγο με βίδες και παξιμάδια ώστε να μην… τρελαθώ!».

Σε πολλούς αγώνες ο Γερμανός χρησιμοποιεί το προσωπικό του τροχόσπιτο, ώστε να μην χρειάζεται να μετακινείται από την πίστα αργά το βράδυ. Του αρέσει η ζωή στο Motorhome; «Παίρνω το τροχόσπιτό μου σε ορισμένους αγώνες, επί το πλείστον ευρωπαϊκούς και η αλήθεια είναι ότι δεν περνώ πολύ χρόνο μέσα σ’ αυτό διότι δουλεύουμε μέχρι αργά το βράδυ. Όμως απολαμβάνω να έχω τον δικό μου χώρο, να ετοιμάζω το δικό μου πρωινό. Μου αρέσει!» είπε.

Η επόμενη ερώτηση είχε να κάνει με το εάν θα άλλαζε κάποια από τα πράγματα που έχει κάνει στην καριέρα του έως τώρα. «Δεν θα ήθελα να του δώσω κάποια συμβουλή. Πιστεύω πως όλα έχουν συμβεί για κάποιον λόγο. Προφανώς είμαι πολύ τυχερός για την καριέρα που είχα έως τώρα και δεν θα με ενδιέφερε να αλλάξω κάποια πράγματα. Ακόμα και από τις δύσκολες καταστάσεις πάντα έχεις τη δυνατότητα να βγεις πιο δυνατός» ξεκαθάρισε.

Όσο για το αγαπημένο του κράνος, παραδέχθηκε πως «είχα τόσα πολλά διαφορετικά κράνη κατά τη διάρκεια της έως τώρα καριέρας μου και δεν ξέρω εάν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένοι. Μου αρέσει αυτό που χρησιμοποιώ τώρα, επειδή είναι λευκό με τη γερμανική σημαία στο πάνω μέρος. Είναι το αγαπημένο μου και μου αρέσει να το εμπλουτίζω με λίγα στοιχεία όπως το αλογάκι ή το λογότυπο της Ferrari».

Τέλος, ρωτήθηκε ποιο είναι το πιο αγαπημένο από τα δώρα που του έχουν κάνει ο0ι απανταχού θαυμαστές του όλα αυτά τα χρόνια. Τόνισε, λοιπόν, πως «θεωρώ ότι δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο δώρο. Εκτιμώ πάρα πολύ όταν ο κόσμος με σκέφτεται, ειδικά όταν κάνουν τον κόπο να μου γράψουν ένα γράμμα. Είναι κάτι που με κάνει να χαμογελώ μου αρέσει να διαβάζω αυτά τα μηνύματα το βράδυ όταν επιστρέφω από την πίστα. Είναι ωραίο να βλέπεις ότι κάποιος σε σκέφτεται. Όλα αυτά τα χρόνια έχω λάβει γράμματα που αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για εμένα και σας ευχαριστώ πολύ γι’ αυτά».

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Abarth: Η στιγμή της γέννησης ενός θρύλου

cars

Video: Πώς να βγάλεις ένα Lada μέσα από το σπίτι σου

cars

Αύξηση κατά 80% στις πωλήσεις των plug-in υβριδικών της Volvo

cars

H Hyundai θα επενδύσει και άλλο στα Ν μοντέλα της γκάμας της

cars

H Lamborghini δεν θα μετέχει ξανά σε μεγάλη έκθεση

cars

i Hydrogen NEXT: Η BMW επανέρχεται στις κυψέλες καυσίμου!

cars

Γι’ αυτό το μοναδικό Mini Classic που κοστίζει 100.000 δολάρια χρειάστηκαν 1.000 ώρες εξέλιξης!

cars

Νέο DS 3: Ανανέωση ουσίας

cars

Κατασκοπεία: Αυτό είναι το περιπετειώδες Fiat Tipo Cross

cars