CARSNEWS
NEW MODELS

Πως σχεδίασα… το Fiat 500! (βίντεο)

Σύμφωνα με τον ίδιο, το όλο project ξεκίνησε το 2006, πιθανά γιατί οι άνθρωποι της Fiat είχαν ξεμείνει από χρήματα… Αναζητώντας ένα νέο μοντέλο, που να μπορεί να εξελιχθεί σε εμπορική επιτυχία, σκέφτηκαν να ποντάρουν στο σίγουρο χαρτί ενός κλασικού, αγαπημένου σχήματος, όπως ακριβώς είχε κάνει και η BMW με το Mini, λίγα χρόνια νωρίτερα. Έτσι, στράφηκαν στον Frank Stephenson, καλώντας τον να σχεδιάσει το νέο 500.

Όπως αποκαλύπτει και ο ίδιος, το να βασιστείς σε ένα παλαιότερο σχέδιο δεν είναι απαραίτητα ευκολότερο από το να ξεκινήσεις από ένα λευκό φύλλο χαρτιού. Υπάρχει μεν ένα γενικό σχήμα, θα πρέπει όμως να πάρεις αυτές τις κλασικές γραμμές και να ενσωματώσεις μέσα τους όλη τη σύγχρονη τεχνογνωσία και τεχνολογία, δημιουργώντας κάτι νέο και συνάμα γνώριμο. Τελικά, το να προκαλείς πονοκέφαλο στους μηχανικούς σημαίνει ότι βρίσκεσαι στο σωστό δρόμο…

Ο ίδιος μας μιλάει για τις κάπως πιο επιθετικές γραμμές του μοντέλου, λέγοντας πως οτιδήποτε προβλέψιμο στο σχεδιασμό αυτοκινήτων πρακτικά μπορεί να είναι και βαρετό. Όσο για το μεγάλο κέρδος, στην προκειμένη περίπτωση, είναι ότι πρόκειται για ένα μοντέλο χαριτωμένο, που ξυπνάει ζεστά συναισθήματα, να θέλεις να το αγκαλιάσεις, όπως ένα κουτάβι. Κρίνοντας από την εμπορική επιτυχία του 500 και από το γεγονός ότι αποτελεί ένα από τα παλαιότερα σε παραγωγή μοντέλα της αγοράς, μάλλον κάτι έκανε καλά.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το νέο SUV της Geely «φιλτράρει» και τον κορονοϊό

cars

Η Geely κατασκευάζει τους δικούς της δορυφόρους

cars

Άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα για το Seat Taraco

cars

Αλλαγές στα διπλώματα οδήγησης: Προσωρινή άδεια μετά την εξέταση

cars

Kia: 11 ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025

cars

Τι σκοτώνει τις μπαταρίες ενός ηλεκτρικού οχήματος

cars

Νεκρός αναβάτης στο Rally Dakar

cars

Το BMW eDrive Zones δημιουργεί ηλεκτρικό δακτύλιο σε 80 ευρωπαϊκές πόλεις (video)

cars

Δεκέμβριος 1944: Μια μάχη για τον έλεγχο του χώρου ή το δικαίωμα στην πόλη και η διεκδίκησή του (Α’ Μέρος)

cars