CARSNEWS
NEW MODELS

«Πόρτα» στη Formula 1 από τον Fernando Alonso

Γεγονός είναι πως οι απόψεις διίστανται αναφορικά με το εάν οι φίλοι της Formula 1 επιθυμούν να ξαναδούν τον Fernando Alonso στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ή όχι. Ο Ισπανός αδιαμφισβήτητα είναι ένας εκ των κορυφαίων οδηγών της γενιάς του και συνολικά στην ιστορία του σπορ, όμως είχε και κάποιες «γκρίζες» στιγμές στην καριέρα του, ειδικά τα χρόνια της συνεργασίας με τη McLaren.

Ανεξάρτητα, όμως, από το τι θέλει ο κόσμος, σημασία έχει τι επιθυμεί ο ίδιος ο Alonso. Κι απ’ ό,τι φαίνεται, δεν «ψήνεται» να επιστρέψει στη Formula 1. «Είχα δηλώσει πως θα με ενδιέφερε να επιστρέψω το 2021, όταν θα παρουσιάζονταν τα νέα μονοθέσια. Θέλω να συμμετάσχω σε ένα ανταγωνιστικό Πρωτάθλημα, με συναρπαστικούς αγώνες και πολλές ανακατατάξεις» τόνισε στην» «El Mundo Deportivo» ο δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Ξεκαθάρισε, ωστόσο, ότι «από τη στιγμή που οι κανονισμοί θα αλλάξουν έναν χρόνο αργότερα, δεν έχω κανέναν λόγο να επιστρέψω στη Formula 1 με τα ίδια μονοθέσια που οδηγούσα και πριν αποχωρήσω».

Ο Alonso δεν έχει κάποια πρόταση στα χέρια του και ετούτη τη στιγμή μόνον η Renault φαντάζει ως μια ομάδα που θα μπορούσε να του προσφέρει μια θέση στο grid της επόμενης σεζόν, εάν αποφασίσει να επιστρέψει. Τα σενάρια περί νέας συνεργασίας του με τη Ferrari δεν φαίνεται να έχουν βάση, ενώ οι πόρτες των άλλων ομάδων δείχνουν κλειστές.

Τι μπορεί, λοιπόν, να κάνει το 2021; Όλα δείχνουν πως η προοπτική της πλήρους εμπλοκής του με τα IndyCar είναι η πιο πιθανή. Άλλωστε το όνειρο μιας νίκης στο Indy 500 είναι αυτό που θέλει να εκπληρώσει ο Ισπανός ώστε να επιτύχει το triple crown στη Formula 1. Όμως για να αυξήσει τις πιθανότητες κατάκτησης της πολυπόθητης νίκης, θα πρέπει να ασχοληθεί πιο επισταμένα με τα IndyCar.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Toyota Kenshiki Forum: Στην επόμενη ημέρα μιας αυτοκρατορίας

cars

Πώς θα έμοιαζε το BMW i3 αν το σχεδίαζε η Alfa Romeo

cars

Τα τραμ αποκτούν σύστημα αυτόνομης πέδησης

cars

Αρχίζει σύντομα η παραγωγή του BMW iX3

cars

To Peugeot 208 “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020” για την Ευρώπη

cars

To αστρονομικό ποσό που «έπιασε» η F2003-GA του Michael Schumacher

cars

Τo επανασχεδιασμένο SEAT Ateca (Video)

cars

777 Hypercar: 7 μονάδες, 7 εκατ. ευρώ – Νέο hypercar ετοιμάζει η Dallara

cars

Το G-NIVA είναι η Mercedes G-Class του φτωχού

cars