CARSNEWS
F1 & RACES

Σάινθ και Ferrari έμειναν στην κορυφή, παραμένουν οι μπελάδες για τη Red Bull στο GP Σιγκαπούρης

ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

Ο Κάρλος Σάινθ κράτησε τη Scuderia στην κορυφή όλων των ελεύθερων δοκιμών σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο και στην τρίτη περίοδο, με διαφορά 69 χιλιοστών από τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes. Τέταρτος ο Μαξ Φερστάπεν, τρία δέκατα μακριά από τον Ισπανό.

Στην προετοιμασία τους για τις απογευματινές (16/9, 16:00) δοκιμές κατάταξης του GP Σιγκαπούρης, 15ου φετινού γύρου της Formula 1, οι ομάδες έκαναν μια σειρά από προσομοιώσεις ενός γύρου με τη μαλακή γόμα – και ο Κάρλος Σάινθ επιβεβαίωσε και πάλι την εξαιρετική απόδοση της Ferrari SF-23 (και) αυτό το τριήμερο.

Ο Ισπανός της Scuderia έγραψε από τον πρώτο του γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα το χρόνο 1:32.065 που έμελλε να τον κρατήσει μέχρι τέλους στην κορυφή, παρότι καθώς έπεφτε ήλιος η πλειοψηφία των οδηγών βγήκαν στην πίστα για τις δικές τους προσομοιώσεις των κατατακτήριων.

Νωρίτερα -περίπου στο ημίωρο της ωριαίας διαδικασίας- τον πρώτο χρόνο με τη μαλακή γόμα είχε ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, εμπρός από τον ομόλογό του Λιούις Χάμιλτον, καθώς οι δύο Βρετανοί ήταν από τους πρώτους που γύρισαν στα μαλακά ελαστικά.

Οι ελεύθερες δοκιμές στο GP Σιγκαπούρης
Οι ελεύθερες δοκιμές στο GP Σιγκαπούρης

Για λίγο, με την ίδια γόμα, στην κορυφή ανέβηκε και ο Λάντο Νορις με τη νέα -και τελευταία για φέτος- μεγάλη αναβάθμιση της McLaren MCL60 (την οποία δεν διαθέτει στη Marina Bay ο Όσκαρ Πιάστρι), αλλά σύντομα ο Σάινθ ήρθε να κλέψει την πρωτοπορία στον πίνακα κατάταξης με τον πρώτο γρήγορο γύρο της Ferrari SF-23 με τα ελαστικά αυτά.

Με την επόμενή του προσπάθεια ο Ράσελ πήρε τη δεύτερη θέση από τον Νόρις, ενώ ο Σάινθ στον αμέσως επόμενο γύρο του δεν κατάφερε να βελτιώσει την αρχική του επίδοση εξαιτίας της κακής του εξόδου από τη στροφή 7.

Αντίστοιχα, και ο Σαρλ Λεκλέρ εγκατέλειψε τον πρώτο και τον τρίτο (από τους τρεις) γρήγορο γύρο του -παρότι είχε κάνει το ταχύτερο πέρασμα από το πρώτο τμήμα της πίστας- στερώντας έτσι ένα πιθανό 1-2 από τη Ferrari, όπως συνέβη και στη χθεσινή δεύτερη περίοδο των δοκιμών.

Όσο για τους πρωταθλητές, ο Μαξ Φερστάπεν έφτασε μέχρι την μόλις 4η θέση με τον τελευταίο του γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα. Μέχρι τότε πειραματιζόταν με διάφορες ρυθμίσεις του κιβωτίου ταχυτήτων της Red Bull RB19, μετά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με αυτό από χθες.

Στον τελευταίο γύρο φάνηκε τα προβλήματα αυτά να είχαν λυθεί, αλλά ο Ολλανδός εξακολουθούσε να αντιμετωπίζει τα θέματα στην πρόσφυση που τον άφησαν και χθες μακριά από τις Ferrari στην κορυφή. Είναι εμφανές, έτσι, ότι η RBR δεν βρήκε χθες το βράδυ λύσεις για τα προβλήματά της στις ρυθμίσεις της RB19.

Άλλωστε, και ο Σέρτζιο Πέρεζ με το έτερο μονοθέσιο του Μίλτον Κινς πάσχιζε με την πρόσφυση τόσο του ρύγχους όσο και της ουράς της δικής του RB19, κι έτσι περιορίστηκε στην 8η θέση – οκτώ δέκατα μακριά από τον Σάινθ και πίσω και από τον Πιάστρι με την έτερη McLaren. Τη δεκάδα έκλεισε η Haas του Νίκο Χούλκενμπεργκ και η βαρέως ανασχεδιασμένη Alpha Tauri του Γιούκι Τσουνόντα.

Από τη δεκάδα φυσικά έλειψε ο Φερνάντο Αλόνσο, καθώς η ομάδα του Σίλβερστοουν επέλεξε να μην αφοσιωθεί τόσο στον έναν γύρο με τη μαλακή γόμα αλλά στη συλλογή δεδομένων με τις δύο σκληρότερες. Τέλος, ο Βάλτερι Μπότας βρίσκεται υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες σχετικά με μια παρατυπία του κατά την είσοδό του στα πιτς.

Photo credits: Associated Press

Related Articles

Ο Leclerc κάνει βόλτες με την SF100 στους δρόμους του Μαρανέλο (vid)

cars

Τι λέει ο Sainz για τα σενάρια για τη Ferrari;

cars

Μπραντ Πιτ: Χαλαρός και κούκλος στο Grand Prix της F1 στο Λας Βέγκας

cars

What is a sprint race in F1 and how does new qualifying shootout work?

cars

How the FIA went from seven F1 new team bids to Andretti

cars

«Δεν έχω καμία ελπίδα να ξαναδώ τον Σουμάχερ…»

cars

Το Netflix ανακοίνωσε ημερομηνία για το νέο κύκλο του «Drive τo Survive»

cars

Κεκλεισμένων των θυρών και το Grand Prix Ουγγαρίας

cars

Formula 1: Ασταμάτητος ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη νίκη και στο Σίλβερστον

cars