Δεν υπάρχει γυρισμός για το “τρένο” που ονομάζεται i20 N. Η εξέλιξη του βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο και αργά ή γρήγορα, θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του για να φέρει λίγη από την μαγεία του i30 N, στην μικρότερη κατηγορία. Προφανώς θα πρέπει να περιμένουμε να περάσει η πανδημία και να μπούμε σε λίγο πιο… κανονικούς ρυθμούς αλλά το λανσάρισμα της καυτής έκδοσης του Hyundai i20 πρέπει να θεωρείται δεδομένο.
Όπως δεδομένες είναι και οι περιποιήσεις της N Performance στο πλαίσιο, την ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης, πέδησης και στον κινητήρα φυσικά. Εκεί όπου περιμένουμε, όπως έχουν αναφέρει οι φήμες πολλάκις στο παρελθόν αλλά και όπως επιβάλει η λογική και ο ανταγωνισμός, την χρήση ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με χωρητικότητα 1,6 λίτρων και απόδοση στην ευρύτερη περιοχή των 200 ίππων. Αν αυτός θα συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή θα προσφέρεται και η επιλογή ενός αυτόματου, πιθανώς διπλού συμπλέκτη, είναι άγνωστο προς το παρόν. Πάντως το video που απαθανατίζει το μικρό αλλά ζωηρό i20, μας επιτρέπει να ακούσουμε την σπορ χροιά της εξάτμισης καθώς αυτό στρίβει σχεδόν επίπεδο στην πίστα του Nurburgring – το πιο διάσημο πεδίο δοκιμών αυτή την στιγμή στον κόσμο. Δυστυχώς όμως, το βαρύ καμουφλάζ δεν μας δίνει την δυνατότητα να δούμε τις διαφορές του καυτού i20 σε σύγκριση με την standard έκδοση. Αν και οι σπορ προφυλακτήρες, οι μεγαλύτερες ζάντες ελαφρού κράματος και η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής θα ανήκουν σίγουρα στο… ρεπερτόριο του μικρού “N”.
Follow @CarsnewsGr