CARSNEWS
NEW MODELS

Υποχρεωτική η τοποθέτηση φορτιστών σε πρατήρια καυσίμων στη Γερμανία

Ένα από τα βασικά εμπόδια στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά και στις υπόλοιπες αναπτυγμένες χώρες του δυτικού κόσμου αποτελεί η ανυπαρξία του απαιτούμενου δικτύου φόρτισης το οποίο καθιστά δύσκολη τη χρήση των ηλεκτρικών οχημάτων ακόμα και στον αστικό ιστό.

Την ίδια στιγμή, λοιπόν, που κάποιοι ειδικοί και μη πανηγυρίζουν για την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικού οχήματος στην Ελλάδα, η γερμανική κυβέρνηση πράττει το αυτονόητο καθιστώντας υποχρεωτική την εγκατάσταση φορτιστών σε κάθε πρατήριο υγρών καυσίμων.

Με αυτόν τον τρόπο η γερμανική επικράτεια πρόκειται να αποκτήσει ένα από τα πλέον πυκνά δίκτυα φόρτισης σε ολόκληρο τον πλανήτη, προσφέροντας το extra κίνητρο σε όσους έχουν τη δυνατότητα και την πρόθεση να αποκτήσουν ένα ηλεκτροκίνητο όχημα.

Oι γερμανικές αρχές υπολογίζουν ότι πρόκειται να εγκατασταθούν περισσότερα από 14.000 νέα σημεία φόρτισης, ωστόσο, ο στόχος είναι ο αριθμός τους να φτάσει τα 70.000 εκ των οποίων τα 7.000 θα προσφέρουν τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης.

Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα εκπροσωπούν το 1,8% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στη γερμανική αγορά, όταν τα πετρελαιοκίνητα φτάνουν το 32% και τα βενζινοκίνητα το 59,2% (έτος αναφοράς το 2019).

Η επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να αυξήσει και μάλιστα σημαντικά το μερίδιο τους, δεν είναι όμως από μόνη της αρκετή ώστε να άρει τη διστακτικότητα εκείνων των αγοραστών που θα θελήσουν να αποκτήσουν κάπως πρώιμα μια μηδενικών ρύπων πρόταση.   

Διαβάστε επίσης:

Πέντε προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που αξίζει να αγοράσεις
Αλήθειες και μύθοι για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Volkswagen: Νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες after sales

cars

Μεγαλωμένος με… γαλλικά και πιάνο! (video)

cars

Έτοιμο και το ευρωπαϊκό Toyota RAV4 PHEV

cars

BMW iX3: Διέρρευσαν οι φωτογραφίες του πρώτου ηλεκτροκίνητου SUV των Βαυαρών

cars

Πως θα θέλατε να είναι το νέο Hyundai Tucson;

cars

Κλέβει την παράσταση το ανανεωμένο Genesis G70

cars

Σχεδιαστικά πειράματα με μία διαφορετική Bentley

cars

VW Golf GTI: Η ιστορία πίσω από το κόκκινο σιρίτι – Μέρος B’

cars

Μικρότερος Turbo κινητήρας 225 PS και fine tuning για την Toyota GR Supra (UPD)

cars