CARSNEWS
AUTONEWS

CES: Ένα Hyundai Ioniq 5 με απίστευτη ικανότητα ελιγμών!

Την ώρα που η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινητοβιομηχανιών στο φετινό Consumer Electronics Show εστίαζε σε τεχνολογίες συνδεσιμότητας, νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, τεχνολογίες ημι-αυτόνομης οδήγησης κ.ά., η Hyundai έστρεψε την προσοχή της σε κάτι εντελώς διαφορετικό. Η “Mobis”, το τμήμα της κορεατικής εταιρίας που ασχολείται με έξυπνη κινητικότητα και βιωσιμότητα, παρουσίασε ένα πρωτότυπο Hyundai Ioniq 5 με ανυπέρβλητη ικανότητα ελιγμών χάρη στη μονάδα “e-Corner”. Η εν λόγω μονάδα ενσωματώνει συστήματα κίνησης, ανάρτησης, πέδησης και διεύθυνσης σε ένα module και το e-Corner είναι ένα concept με το οποίο η Hyundai Mobis πειραματίζεται εδώ και αρκετά χρόνια με στόχο να περάσει στην παραγωγή στο μέλλον.

Τα πλεονεκτήματα του e-Corner γίνονται άμεσα και εύκολα εμφανή, με την εταιρία να διευκρινίζει βεβαίως ότι το Ioniq 5 που βλέπεις στο video δεν είναι ακόμα διαθέσιμο στην αγορά αλλά κατασκευάστηκε για σκοπούς επίδειξης. Ακόμα και έτσι όμως, οι τέσσερις e-Corner μονάδες που έχουν τοποθετηθεί στους τέσσερις τροχούς χαρίζουν απίστευτες δυνατότητες στο ηλεκτρικό crossover: Για παράδειγμα, οι τροχοί μπορούν να περιστραφούν κατά 90 μοίρες επιτρέποντας το λεγόμενο “crab mode” και κάνοντας την είσοδο ή την έξοδο από μία παράλληλη θέση στάθμευσης, παιχνίδι. Μπορούν επίσης να περιστραφούν κατά 45 μοίρες περίπου, επιτρέποντας μηδενικό κύκλο στροφής ή για να το θέσουμε διαφορετικά, την αλλαγή κατεύθυνσης στο ίδιο σημείο, χωρίς την ανάγκη κίνησης. Οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς και είναι εφικτό με την περιστροφή των τροχών, μπορεί να γίνει με το e-Corner module και μπορεί να το κάνει το πρωτότυπο Ioniq 5. Ναι, προφανώς η τεχνολογία δεν είναι καινούρια καθώς η ιδέα υπάρχει από την δεκαετία του 1920 αλλά η μοντέρνα εκδοχή της μοιάζει με κάτι που αφενός απλοποιεί την διαδικασία παραγωγής του αυτοκινήτου και αφετέρου προσφέρει αναβαθμισμένες ικανότητες ελιγμών στους πελάτες. Win-win που λένε και στο χωριό μου. Πάντως, το αν και πότε θα περάσει στην παραγωγή το e-Corner παραμένει άγνωστο…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Tesla επιλέγει τη Γερμανία για το επόμενο εργοστάσιο της.

cars

Η Toyota αποκάλυψε τη νέα πλατφόρμα για το επόμενο Yaris.

cars

Ο Νίκος Δένδιας ανακοίνωσε πωλητήριο στα Mirage 2000, τα F-16 και τα F-4 – «Πρέπει να αποκτήσουμε αεροσκάφη τέταρτης γενιάς»

cars

Goodyear Vector 4 Seasons Gen-3. Εξελιγμένο

cars

Toyota bZ4X concept. Το πρώτο μεγάλο βήμα…

cars

Νέες BMW X5, X6, X5 M Competition και X6 M Competition: Οι εκδόσεις υψηλών επιδόσεων έδωσαν ραντεβού στη Φλόριντα

cars

Η Nissan δεν θα φέρει στην Ευρώπη το Navara facelift.

cars

Volvo XC40 T3 Auto R Design. Άνετο και απολαυστικό

cars

Γράφτηκε ιστορία στο Σλοβακία – Αυστρία: Μπήκε γκολ στο 6ο δευτερόλεπτο του αγώνα

cars