CARSNEWS
AUTONEWS

DS Automobiles: Αναγνωρισιμότητα πριν τις πωλήσεις!

Το “brand awareness” δεν είναι κάποια αποκρυφιστική ή εξειδικευμένη γνώση που απαιτεί δεκαετίες σπουδών για να καταλάβεις. Μπορεί να απαιτεί δεκαετίες για να το χτίσεις ως εταιρία, αλλά όχι για να εκτιμήσεις την σημασία του. Είναι από αυτά τα αυτονόητα μεγέθη που με πολύ απλά λόγια λέει ότι προτού κάποιος φτάσει στο σημείο να σε επιλέξει για την επόμενη αγορά του, πρέπει πρώτα να σε ξέρει ως μάρκα και έπειτα, να σε θυμηθεί. Στην περίπτωση της DS, το “brand recognition” σημαίνει απλά γνώση της μάρκας – αν σου δείξω ένα DS7 Crossback για παράδειγμα, να ξέρεις ότι προέρχεται από την DS Automobiles. Το “brand recall” όμως είναι πιο δύσκολο καθώς αναφέρεται στην ικανότητα του καταναλωτή να φέρει στο μυαλό του μία μάρκα όταν το ερέθισμα είναι μία κατηγορία αυτοκινήτων – να σκεφτεί “DS7 Crossback” αν του ζητηθεί να ονοματίσει ένα premium SUV.

Όπως καταλαβαίνεις ακόμα και από αυτήν την μη-ανάλυση δύο πολύ σημαντικών μεγεθών στην επιστήμη του marketing, το “χτίσιμο” μίας μάρκας και πιο συγκεκριμένα, του “brand awareness” ή της αναγνωρισιμότητας στα ελληνικά, είναι μία επίπονη, κοστοβόρα και χρονοβόρα διαδικασία. Η DS Automobiles γνωρίζει όμως ότι αυτό θα πρέπει να προηγηθεί της προσπάθειας για αύξηση του όγκου των πωλήσεων.

Μέχρι και σήμερα, έχουμε διατηρήσει την θέση μας στην αγορά. Διατηρήσαμε το μερίδιο μας.

Είμαστε στο 0,14% πανευρωπαϊκά, που μας κατατάσσει στους “μικρούς” παίκτες. Γνωρίζουμε ότι θα πάρει χρόνια, πιθανώς 20-30 για να φτάσουμε στο σημείο που βρισκονται άλλες premium μάρκες.

Δήλωσε ο επικεφαλής της DS στην Αγγλία, Alain Descat, συμπληρώνοντας:

Πρέπει να χαμηλώσουμε το κατώφλι για τους πελάτες, ώστε να ανακαλύψουν ποιοι είμαστε. Πρέπει να εξηγήσουμε από πού είμαστε και την μοναδικότητα στην πρόταση μας και να εξηγήσουμε το προϊόν μας.

Το δυνατό χαρτί στην περίπτωση της DS είναι η πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα της που χαρίζει και έναν εξαιρετικά χαμηλό μέσο όρο εκπομπών στόλου της τάξης των 79,7 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο την στιγμή που ο πλησιέστερος ανταγωνιστής είναι στα 110 γρ/χλμ. Οφείλουμε να σημειώσουμε βεβαίως ότι αυτό οφείλεται εν μέρει και στον χαμηλό όγκο πωλήσεων της γαλλικής φίρμας αλλά σε κάθε περίπτωση, δεν μειώνει το γεγονός ότι κάθε μοντέλο της είναι διαθέσιμο και σε κάποιου είδους εξηλεκτρισμένη (μερικώς ή πλήρως) έκδοση. Ο δρόμος δεν είναι καθόλου εύκολος για την DS. Η προσθήκη του “9” σεντάν και του “4” hatchback στο προσεχές μέλλον πάντως, είναι δύο βήματα προς την σωστή κατεύθυνση και περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τι άλλο ετοιμάζουν για εμάς οι Γάλλοι…

The post DS Automobiles: Αναγνωρισιμότητα πριν τις πωλήσεις! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Hennessey VelociRaptoR με 1.000+ ίππους!

cars

Rolls-Royce Boat Tail. Ένα 6-μετρο έργο τέχνης πολλών εκατομμυρίων!

cars

Λάμπρος Κωνσταντάρας: Μόνο η Φαίη Σκορδά ξέρει τι θα κάνει του χρόνου

cars

Nissan GT-R. Η δημιουργία του

cars

Σε 3,32 δισ. ο τζίρος για τις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου τον Ιανουάριο

cars

Volvo XC60 B5 Inscription. Kαι πετρελαιοκίνητο και ήπια υβριδικό

cars

Skoda. Άλλο iV και άλλο e-TEC

cars

Επιμένει και πολύ καλά κάνει…

cars

Το Toyota RAV4 περνά πλέον το test αποφυγής ταράνδου!

cars