CARSNEWS
MARKET

Γερμανία: «Τα ηλεκτρικά κάνουν περιττά τα όρια ταχύτητας»

24 Jan 2023

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια μανία των νομοθετών με τα όρια ταχύτητας (πέρα από τις εκπομπές ρύπων, δηλαδή), τα οποία βαίνουν διαρκώς μειούμενα. Υπάρχουν διάφορες έρευνες που επιχειρηματολογούν υπέρ, αλλά και κατά, αυτής της τάσης. Είναι χαρακτηριστικό πως από την όλη κουβέντα δεν έχουν γλιτώσει ούτε οι autobahn, που παραμένουν το μοναδικό οχυρό της τελικής ταχύτητας παγκοσμίως, στα σημεία όπου δεν υπάρχει όριο. Αρκετές φορές έχει ακουστεί πως αυτό θα αλλάξει, όμως τελικά φαίνεται πως η ηλεκτροκίνηση και οι τιμές των καυσίμων θα φροντίσουν για τη διατήρηση της παράδοσης.

Ο καθ’ ύλην αρμόδιος για τη συζήτηση περί επιβολής ορίων ταχύτητας στις autobahn, είναι φυσικά ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας. Ο Volker Wissing μίλησε πριν λίγες μέρες για το επίμαχο σενάριο, παρουσιάζοντας μια εντελώς διαφορετική οπτική: «Ο ρυθμός με τον οποίο κινείται ένα αυτοκίνητο, είναι ευθύνη των πολιτών – αρκεί να μην μπαίνει κανένας σε κίνδυνο. Το κράτος θα πρέπει να δείξει εγκράτεια εδώ. Ούτως ή άλλως, λόγω των υψηλών τιμών στα καύσιμα, πολλοί άνθρωποι αναγκάζονται να οδηγούν πιο αργά, για χαμηλότερη κατανάλωση. Και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ο κόσμος δεν θα οδηγεί το ίδιο γρήγορα, προκειμένου να εξοικονομεί ενέργεια στην μπαταρία». Κοντολογίς, δεν χρειάζονται όρια ταχύτητας αφού οι οδηγοί δεν πατάνε το γκάζι μόνοι τους, λόγω της αρχιτεκτονικής του οχήματος.

Ο Wissing παράλληλα εφιστά την προσοχή για το μέλλον, ζητώντας την επέκταση του δικτύου των αυτοκινητοδρόμων. Μια άποψη που έρχεται σε σύγκρουση με πολλά μέλη της γερμανικής κυβέρνησης, αλλά έχει πέρα για πέρα βάση: «Στη Γερμανία έχει αυξηθεί όχι μόνο ο αριθμός των αυτοκινήτων, αλλά και η εμπορευματική κίνηση όλα αυτά τα χρόνια. Ωστόσο, δεν έχει δοθεί η ανάλογη προσοχή στην επέκταση είτε του οδικού, είτε του σιδηροδρομικού δικτύου. Μας αρέσει-δεν μας αρέσει, το 2023 θα υπάρξουν άλλοι 50 εκατομμύρια τόνοι αγαθών προς μεταφορά.  Θα υπάρχει περισσότερη κίνηση στους γερμανικούς δρόμους και πρέπει να το αντιμετωπίσουμε. Διαφορετικά, η οικονομία σύντομα θα φρενάρει και θα χάσουμε θέσεις εργασίας».

VW: «Δεν είναι ανταγωνιστικό το υδρογόνο»

VW: «Δεν είναι ανταγωνιστικό το υδρογόνο»

Ποια είναι τα δημοφιλέστερα χρώματα της αγοράς;

Ποια είναι τα δημοφιλέστερα χρώματα της αγοράς; …

Η πιο αργή καταδίωξη με τρακτέρ! ( video)

Η πιο αργή καταδίωξη με τρακτέρ! ( video)

Ποιο αυτοκίνητο διαφήμιζε ο Αντώνης Κανάκης το 1996;

Ποιο αυτοκίνητο διαφήμιζε ο Αντώνης Κανάκης το 1996; …

Audi: «Έρχονται κι άλλα SUV RS»

Audi: «Έρχονται κι άλλα SUV RS»

Ένωση καταναλωτών ανέδειξε το πιο αξιόπιστο νέο SUV

Ένωση καταναλωτών ανέδειξε το πιο αξιόπιστο νέο SUV …

Το σηκωμένο Tesla Model 3 που πάει παντού

Το σηκωμένο Tesla Model 3 που πάει παντού

«Μπούκα» του Nissan Qashqai στον τάρανδο ( video)

«Μπούκα» του Nissan Qashqai στον τάρανδο ( video)

Ποιο ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που «έφτιαχνε» καφέ;

Ποιο ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που «έφτιαχνε» καφέ; …

Related Articles

Ξέρετε τι είναι αυτές οι μαύρες βούλες στα παράθυρα των αυτοκινήτων;

cars

Καθυστέρηση του Brexit και όχι έξοδο χωρίς συμφωνία θέλουν οι βρετανικές αυτοκινητοβιομηχανίες

cars

Καλή Χρονιά με Nissan Silvia 500 ίππων! (+video)

cars

Ταχύτερο από το GR Corolla το νέο Civic Type R!

cars

Αποκτήστε εύκολα το Ford των ονείρων σας

cars

Βραβείο για πέμπτη σερί χρονιά στην BMW για την υβριδική τεχνολογία της

cars

Ευθύνες στην Uber για το πρώτο δυστύχημα με όχημα αυτόνομης οδήγησης

cars

Ρίγη συγκίνησης στο Ράλι Bodensee Klassik

cars

Lucid Air ταπεινώνει Tesla Plaid & Bugatti Chiron (+video)

cars