Η Renault έχει ήδη ξεκινήσει την διαδικασία “επανεκκίνησης” της παρουσιάζοντας το 5 Prototype στις αρχές του έτους και μέσω αυτού, ανακοινώνοντας την πρόθεση της να προχωρήσει με την μελλοντική αναθεώρηση της γκάμας των μικρών μοντέλων της αντλώντας στοιχεία από το ένδοξο παρελθόν της εταιρίας. Μέρος αυτής της αναθεώρησης θα αποτελεί και το νέο Renault 4 που όπως όλα δείχνουν, θα ακολουθήσει το “5” τόσο σχεδιαστικά όσο και χρονικά, αφού περιμένουμε να κάνει την πρεμιέρα του αργότερα εντός του 2021, ώστε να συμπέσει με την 60η επέτειο του αυθεντικού μοντέλου και να λανσαριστεί στην αγορά κάποια στιγμή το 2023-24.
Πριν φτάσουμε σε αυτό το σημείο βέβαια, η γαλλική εταιρία θα πρέπει να οριστικοποιήσει τον σχεδιασμό του νέου “4” καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν πως αυτό δεν έχει συμβεί ακόμα. Οι ψηφιακές απεικονίσεις δείχνουν μία πιθανή εκδοχή σύμφωνα με τα δεδομένα που είναι γνωστά μέχρι σήμερα και την πεποίθηση ότι το επερχόμενο μοντέλο θα ακολουθήσει το παράδειγμα του “5” και θα μείνει πιστό στο αυθεντικό. Έτσι, περιμένουμε ένα αρκετά… τετράγωνο design με crossover επιρροές και αρκετά ρετρό στοιχεία διανθισμένα με μοντέρνες πινελιές. Απ’ ότι καταλαβαίνουμε δε, το νέο 4άρι θα μείνει πιστό και στην φιλοσοφία του προκατόχου του, στοχεύοντας στην παροχή προσιτής μετακίνησης (σε αυτή την περίπτωση, μηδενικών εκπομπών ρύπων), πρακτικότητας και ευχρηστίας με μία γενναία δόση στιλ.
Με όλα αυτά δεδομένα, η λογική λέει ότι το Renault 4 θα κάνει χρήση της CMF-B αρχιτεκτονικής που βρίσκουμε στο Renault Zoe (και στο επερχόμενο Renault 5) ώστε να δημιουργηθούν οικονομίες κλίμακας και να μειωθεί το κόστος και ενώ απέχουμε από την οριστικοποίηση των τεχνικών χαρακτηριστικών είτε του 5, είτε του 4, περιμένουμε πως δεν θα απέχουν πολύ από αυτά της τρέχουσας ηλεκτρικής πρότασης της γαλλικής εταιρίας στην κατηγορία.
“Η αποστολή μας είναι να εκδημοκρατίσουμε την ηλεκτρική τεχνολογία στην Ευρώπη και για να το κάνεις αυτό, πρέπει να είσαι σε θέση να προσφέρεις ένα ανταγωνιστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο φάσμα των 20.000-30.000 ευρώ.“
Έχει δηλώσει στο πρόσφατο παρελθόν ο επικεφαλής της Renault, Luca de Meo. Παραδοσιακά, το 4 βρισκόταν λίγο πιο κάτω από 5 από πλευράς τιμής αλλά δεν ξέρουμε ακόμα αν η συγκεκριμένη παράδοση θα συνεχίσει. Πρέπει να περάσει ακόμα αρκετός καιρός για να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα αλλά από αυτά που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, καταλαβαίνουμε ότι η Renault είναι σε καλό δρόμο…
The post Για την Renault, το 4 έρχεται μετά το 5… first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr