CARSNEWS
AUTONEWS

Επιτέλους ντεμπούτο για την Lamborghini Sterrato

Ποιος θα το περίμενε ότι η κατηγορία των εκτός δρόμου sports cars θα έχει όχι έναν αλλά δύο εκπροσώπους; Κι όμως, εν έτη 2022 έχουμε βρεθεί σε αυτή την περίεργη θέση αφού η Porsche παρουσίασε πριν από λίγο καιρό την 911 Dakar και τώρα η Lamborghini αποκαλύπτει επιτέλους την Huracan Sterrato. Δύο μοντέλα που απευθύνονται στο ίδιο, εξωφρενικά πλούσιο κοινό και προσφέρουν περίπου το ίδιο πράγμα – επιδόσεις και στιλ sports car με την δυνατότητα κίνησης και σε άμμο ή χώμα. Λογικό είναι λοιπόν να ακολουθούν και την ίδια περίπου συνταγή.

Η Lamborghini πήρε μία standard Huracan Evo και το πρώτο που έκανε ήταν να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος κατά 44 χιλιοστά ώστε να επιτρέψει μεγαλύτερη διαδρομή στην ανάρτηση. Οι ζάντες ελαφρού κράματος είναι 19 ιντσών και επενδύονται με ελαστικά Bridgestone Dueler AT002 σε διάσταση 235/40 εμπρός και 285/40 πίσω ενώ το carbon-ceramic σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκος 380 χιλιοστών με 6-πίστονες, monoblock δαγκάνες εμπρός και δίσκους 356 χιλιοστών με τετραπίστονες, επίσης monoblock δαγκάνες. Εκτός αυτών, η ιταλική μάρκα εξόπλισε την Huracan Sterrato με ανθρακονημάτινες προσθήκες στα φτερά, που αυξάνουν τα μετατρόχια κατά 30 χιλιοστά εμπρός και 34 πίσω ενώ τοποθέτησε αλουμινένια προστατευτικά στον εμπρός προφυλακτήρα και τον πίσω διαχύτη καθώς και ενισχύσεις στα μαρσπιέ. Παραδόξως, δύο από τις πιο… δύσκολες μετατροπές που έχουν γίνει κατά την μεταμόρφωση της Huracan Evo σε Sterrato ήταν η προσθήκη των LED στον προφυλακτήρα (αφού αυτός έπρεπε να πληροί τις προδιαγραφές για την προστασία πεζών στις Η.Π.Α.) και οι ράγες οροφής που σύμφωνα με την Lamborghini αντέχουν μόλις 30 κιλά.

Μηχανικά, η Sterrato δεν διαφέρει πολύ από την standard Huracan Evo. Πίσω από τους επιβάτες βρίσκεται και πάλι ο ατμοσφαιρικός V10 των 5.2 λίτρων αλλά για την συγκεκριμένη εφαρμογή η ιπποδύναμη του έχει περιοριστεί στα 610 άλογα, με 560 Nm ροπής. Η πτώση στην απόδοση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αλλαγή της εισαγωγής του αέρα που έχει μετατοπιστεί στην οροφή ώστε ο εντυπωσιακός βενζινοκινητήρας να αναπνέει καθαρό αέρα και όχι σκόνη αλλά ούτως ή άλλως, ο παράγοντας που περιορίζει περισσότερο την Huracan Sterrato είναι τα all-terrain ελαστικά. Γι’ αυτό και παρά το γεγονός ότι η Sterrato διαθέτει το ίδιο σύστημα τετρακίνησης και το ίδιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3.4 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα είναι… μόλις 260 km/h! Η Lamborghini προνόησε πάντως και εξόπλισε την Huracan με ένα επιπλέον mode οδήγησης ονόματι “Rally” που χαλαρώνει λίγο την επεμβατικότητα του συστήματος ευστάθειας επιτρέποντας μεγαλύτερες και συνεχόμενες πλαγιολισθίσεις σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής. Το μόνο αρνητικό που εντοπίζουμε στην Lamborghini Huracan Sterrato, εκτός από το γεγονός ότι δεν μπορούμε να την αποκτήσουμε, είναι ότι θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων – συγκεκριμένα, 1.499 με την παραγωγή να είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2023.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Έρευνα. Θέλετε ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

cars

Nissan Concept 20-23 showcar: Επετειακό σχέδιο από το στούντιο σχεδιασμού του Λονδίνου

cars

Ford. Συνεχίζει να είναι πρώτη και με διαφορά στα επαγγελματικά  

cars

Αποκαλυπτήρια και για την McLaren MCL35.

cars

Η AMG έβαλε στο στόχαστρο το ρεκόρ της Porsche!

cars

VW Golf 1.5 eTSi 150 PS DSG. Με επίκεντρο τη τεχνολογία

cars

Volkswagen ID.4 GTX. Η σπορ εκδοχή του ID.4

cars

Όνειρα για επιστροφή του Ματίας Αλμέιδα στον πάγκο της Τσίβας

cars

Lancia. Τα 115 χρόνια της ιστορίας της και η σύνδεση της με τον Ελληνο-ρωμαϊκό πολιτισμό

cars