CARSNEWS
AUTONEWS

Η BMW “προβλέπει” τον θάνατο της Μ.Ε.Κ. το 2050.

Το τρένο του εξηλεκτρισμού ξεκίνησε τα τελευταία χρόνια, έχει αναπτύξει ταχύτητα και απ’ ότι φαίνεται, δεν υπάρχει επιστροφή. Οι κατασκευαστές έχουν καταστρώσει σχέδια για το μέλλον και αυτά όχι απλά περιλαμβάνουν, αλλά εστιάζουν στον εξηλεκτρισμό καθώς προβλέπουν πως για να πληρούν τους μελλοντικούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων θα πρέπει να καταργήσουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το είχε δηλώσει πέρυσι τέτοια εποχή η Toyota και το δηλώνει τώρα η BMW, μέσω του επικεφαλής του τμήματος ηλεκτρικής κινητικότητας, Jan Freimann.

Δεν θα μπορούμε να πουλάμε κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2050 με την συμφωνία του Παρισιού. Πρέπει να είναι 100% ουδέτερα – ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών.

Δήλωσε σε αυστραλιανό μέσο. Η συμφωνία του Παρισιού έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο ώστε να εξαναγκάσει τα κράτη να μειώσουν τις εκπομπές CO2 και αυτό θα επιφέρει αλλαγές και στην αγορά του αυτοκινήτου με διάφορες χώρες, μεταξύ των οποίων και η Κίνα, η Γερμανία και η Γαλλία να έχουν ανακοινώσει ότι θέλουν να καταργήσουν τις πωλήσεις βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στο μέλλον. Από την άλλη, οι Η.Π.Α. έχουν αποσυρθεί από την συμφωνία ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη για κάποιον επίσημο μηχανισμό που θα επιβάλει την εφαρμογή της συμφωνίας ακόμα και στα κράτη που παραμένουν. Οπότε η διαχείριση των απαιτούμενων είναι κάτι που θα δούμε στο μέλλον. Η ουσία είναι ότι η BMW φαίνεται αποφασισμένη.

Η Μ.Ε.Κ. πρέπει να αποσυρθεί στο μέλλον. Θα είναι μαζί μας για αρκετά χρόνια ακόμα και δουλεύουμε πάνω στην εξέλιξη της.

Αλλά υπάρχουν συγκεκριμένες περιβαλλοντικές συμφωνίες που ορίζουν πως δεν μπορούμε να βελτιώσουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης πέραν κάποιου σημείο. Στο μέλλον δεν θα υπάρχει άλλη επιλογή. Τα μοναδικά που έχουν γίνει αποδεκτά από τις αρχές παγκοσμίως, είναι τα ηλεκτροκίνητα με μπαταρίες και τα υδρογονοκίνητα.

Από την άλλη, υπάρχει η Mazda που έχει ανανεώσει την πίστη της στην Μ.Ε.Κ.  με τη λογική ότι η εξέλιξη της μέχρι σήμερα έχει οδηγήσει σε σημαντικές προόδους αναφορικά με την βελτίωση της απόδοσης και με τις εκπομπές ρύπων, οπότε δεν μπορούμε να προβλέψουμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον.

Related Articles

Volkswagen: Το Amarok θα είχε “πεθάνει” χωρίς την Ford.

cars

Το Toyota Prius δέχεται τη φροντίδα της TRD

cars

Audi. Με πολλές επιλογές plug-in υβριδικών μοντέλων

cars

Κάτι νέο και ηλεκτρικό θα παρουσιάσει σύντομα η Mini.

cars

Ανάκληση Nissan Micra K14

cars

Στην Αθήνα η συνάντηση αντιπροσωπειών Ελλάδας – Τουρκίας για τα Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης

Bury

Νέο Mercedes-Benz e Sprinter –  Διήνυσε 475 χιλιόμετρα με μια φόρτιση

cars

Αργεί ακόμα το επόμενο Subaru WRX…

cars

Ο ακροδεξιός Βίλντερς δεν θα είναι πρωθυπουργός της Ολλανδίας, παρά τη νίκη στις εκλογές

cars