Ολόκληρη η βιομηχανία αυτοκινήτου βιώνει μία μεταβατική περίοδο. Τόσο το αγοραστικό κοινό όσο και οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο περιμένει από αυτήν να εξελίξει την τεχνολογία που θα κάνει την “ηλεκτρική κινητικότητα” πραγματικότητα. Παράλληλα, η αυτοκινητοβιομηχανία δουλεύει πάνω στις υπηρεσίες και την τεχνολογία συνδεσιμότητας καθώς και αυτήν της αυτόνομης οδήγησης ενώ ταυτόχρονα, πρέπει να ευχαριστεί και τους μετόχους. Έτσι, οι περικοπές και οι μειώσεις προσωπικού έχουν αρχίσει να γίνονται συνηθισμένο φαινόμενο με το πιο πρόσφατο παράδειγμα να αφορά στην Daimler.
Η γερμανική εταιρία θέλει να εξοικονομήσει περί το 1 δισεκατομμύριο ευρώ από την Mercedes-Benz Cars μέχρι το τέλος του 2022 ώστε να επωφεληθεί από την ανάπτυξη της premium κατηγορίας χωρίς να επηρεαστούν αρνητικά τα οικονομικά της αποτελέσματα από τις απαιτούμενες επενδύσεις. Έτσι, έχει ήδη ξεκινήσει συνομιλίες με τους εκπροσώπους των εργαζομένων της ώστε να βρεθεί ο λιγότερο οδυνηρός τρόπος να μειώσει το ανθρώπινο δυναμικό της, τόσο σε θέσεις management όσο και σε τομείς που χαρακτηρίζει η ίδια “έμμεσους”. Από το “τσεκούρι” δεν γλυτώνει ούτε η Mercedes-Benz Vans, ούτε η Daimler Trucks αν και ο στόχος για εκεί είναι σημαντικά χαμηλότερος – 100 και 300 εκατομμύρια αντίστοιχα.