CARSNEWS
AUTONEWS

“Μικρή αλλά όμορφη” η Mitsubishi στην Ευρώπη.

Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, η Mitsubishi δεν βρίσκεται στην θέση που θα ήθελε να βρίσκεται σε καίριες αγορές όπως η ευρωπαϊκή και η κινέζικη. Σύμφωνα με τον CEO της εταιρίας, Takao Kato, η αλλαγή στην στρατηγική της πίσω στο 2017 είχε ως αποτέλεσμα μία αύξηση στο λειτουργικό κόστος της τάξης του 30% αλλά όχι αυξημένα κέρδη και αυτό, όπως είναι εύκολο να καταλάβει οποιοσδήποτε, δεν είναι πλέον βιώσιμο. Η Mitsubishi δεν μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο και γι’ αυτό αλλάζει το modus operandi της υιοθετώντας το μότο και στην στρατηγική “Μικρή αλλά όμορφη”.

Σε αυτό το σημείο, δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι ακριβώς περιλαμβάνει αυτή η στρατηγική αλλά με μία αποκωδικοποίηση στο πιο βασικό επίπεδο, το νέο σλόγκαν της Mitsubishi σημαίνει λιγότερα μοντέλα με μεγαλύτερο βαθμό ελκυστικότητας για τους πελάτες της συγκεκριμένης αγοράς. Σε λίγο καιρό, η ιαπωνική φίρμα που δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι αποτελεί μέρος της Συμμαχίας (Renault-Nissan-Mitsubishi), θα αποκαλύψει το νέο μεσοπρόθεσμο πλάνο της και τότε θα έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες. Το μόνο σίγουρο είναι ο νέος στόχος θα είναι να εστιάσει στα μεσαία SUV και στα pickups, όπου φαίνεται πως τα καταφέρνει πολύ καλά, ενώ αναμένεται να πάρει τα ηνία στην εξέλιξη plug-in υβριδικής τεχνολογίας.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Οι 8 κρίσιμες ημερομηνίες μέχρι τις ευρωεκλογές του Ιουνίου – Ο οδικός χάρτης έως τις κάλπες

cars

Jeep Renegade & X-Wing Project.  Περιπέτεια

cars

Ποιοι προηγούνται στις προκριματικές εκλογές για το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ

Bury

Ford Puma 1.0 Ecoboost mHEV 155 PS. Πρακτικό και απολαυστικά οδηγοκεντρικό

cars

Skoda. Άλλο iV και άλλο e-TEC

cars

Στην Λαμία ο 3ος γύρος του Tour European Rally 2024

cars

Volkswagen Arteon R-Line Edition. Ειδικό και περιορισμένης παραγωγής!

cars

Mercedes GLA 200. Ολιστική αναβάθμιση

cars

Έρχεται η «εφορία ακινήτων»: Ποιοι ιδιοκτήτες μπαίνουν στο στόχαστρο

Bury