CARSNEWS
F1 & RACES

Ξέρω τι έκανες πριν μπεις στην F1: Με τι ασχολούνταν πέντε οδηγοί πριν βρεθούν στο grid

Δεν ήταν όλοι οι οδηγοί της Formula 1 αποκλειστικά οδηγοί πριν φτάσουν στο απόγειο της καριέρας τους. Ειδικά στις πρώτες δεκαετίες του σπορ, οι οδηγοί που έβρισκαν θέση σε αυτό ήταν πρώην πιλότοι του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ή και μηχανικοί στις ένοπλες δυνάμεις και μετά τον πόλεμο σε διάφορα συνεργεία στις πατρίδες τους.

Αυτή είναι η περίπτωση πέντε οδηγών που είχαν κι άλλες ασχολίες πέρα από το να βρίσκονται στις πίστες.

Kimi Raikkonen

Η Φινλανδία έχει νόμο για υποχρεωτική στρατιωτική θητεία για τους άντρες άνω των 18 ετών. Έτσι, ο Kimi Raikkonen βρέθηκε οπλίτης στον στρατό ξηράς της πατρίδας του το 2000, για να εκτίσει την 12μηνη θητεία του. 

Κι ενώ όλοι οι άλλοι φαντάροι της σειράς του αξιοποιούσαν την άδειά τους για ξεκούραση κι επιστροφή στο σπίτι, ο νεαρός Raikkonen έτρεχε στη Formula Renault, που κατάφερε και να κατακτήσει.

Kimi Raikkonen during military service, killing time playing PS1 ?? pic.twitter.com/fJrrbj2b7v

— Kimi #7 Stroll #18 (@kimi7Sauber) January 22, 2019

Μάλιστα, ο Raikkonen έφτασε μέχρι τον βαθμό του δεκανέα, ενώ είχε και εκπαίδευση μηχανικού, αφού έφυγε από το σχολείο 16 ετών και θεώρησε ότι μόνο έτσι θα μπορούσε να βρεθεί ποτέ στο motorsport.

Valtteri Bottas

Όπως κι ο Raikkonen, έτσι κι ο Valtteri Bottas υπηρέτησε υποχρεωτικά στον στρατό για 12 μήνες πριν βρεθεί στη Formula 1.

Ο οδηγός της Alfa Romeo είχε κι αυτός δουλέψει ως μηχανικός πριν καταταγεί, ενώ κατά τη διάρκεια της θητείας του έγινε δεκανέας και κέρδισε τον τίτλο του καλύτερου οπλίτη της σειράς του.

Nigel Mansell

Ο πρωταθλητής του 1992 σπούδασε αεροδιαστημική και εργαζόταν σε αυτόν τομέα στην Lucas Aerospace ως το 1977, όταν και αποφάσισε να ασχοληθεί 100% με την οδηγική του καριέρα.

Μόλις τρεις εβδομάδες μετά, έσπασε τον αυχένα του σε δοκιμές στο Brands Hatch, με τους γιατρούς να του λένε πως γλίτωσε την τετραπληγία από τύχη. Αργότερα, έπρεπε να βρει χρήματα για να τρέξει στη Formula 3, οπότε έπρεπε να εργαστεί ως επιστάτης σε γραφεία, ενώ αναγκάστηκε να πουλήσει και το ίδιο του το σπίτι.

Το 1979, όμως, κατάφερε να εξασφαλίσει χορηγίες και να σώσει την καριέρα του.

Kevin Magnussen

Ο Kevin Magnussen είναι ένας από τους πιο αγαπητούς οδηγούς στο grid της Formula 1, και θα πρέπει να ήταν αρκετά αγαπητός και στους συναδέλφους του στο εργοστάσιο που δούλευε ως ηλεκτροσυγκολλητής.

Ο Δανός έκανε αυτή τη δουλειά για να μπορέσει να έχει εισόδημα, εφόσον η αγωνιστική του καριέρα ακόμα βρισκόταν σε αρχικό στάδιο κι ο ίδιος δεν είχε καν χορηγούς

Βρήκε, όμως, το 2009 και κατάφερε να τρέξει στη Formula Renault, που τον οδήγησε αργότερα στο πρόγραμμα νέων οδηγών της McLaren και τελικά στη Formula 1.

Mark Webber

Ο Mark Webber υπήρξε ένας από τους πιο πληθωρικούς οδηγούς τα χρόνια που έτρεχε στη Formula 1.

Φανταζόμαστε ότι ήταν αρκετά επιβλητικός κι ως διανομέας σε πιτσαρία, με το μηχανάκι του στους δρόμους του Queanbeyan στη Νέα Νότια Ουαλία, όντας ακόμα λυκειόπαιδο.

Ευτυχώς για όλους, κατάφερε να πάει από τους δύο στους τέσσερις τροχούς.

Related Articles

Σαν Σήμερα: Όταν οι Μπάτον και Brawn GP έγραψαν ιστορία

cars

Haas duo ‘looking forward to trying the new toys’ at COTA

cars

Αυτή είναι η πανέμορφη Alpine A521 (video)

cars

Χρησιμοποίησε και τις 3 γόμες στη Μόντσα ο Gasly!

cars

F1: O Elon Musk πήγε στην πίστα με το Tesla Cybertruck

cars

Θα αργήσει η προβολή του «Schumacher»

cars

Θα διοργανωθεί αγώνας Formula1 στην Ελλάδα;

cars

Υποψήφιος για μία θέση στην F1 ο Schumacher

cars

How the FIA went from seven F1 new team bids to Andretti

cars