CARSNEWS
AUTONEWS

«Πέρα από τα όρια» η νέα καμπάνια της SUZUKI από την imba

Με κεντρικό μήνυμα «Δυνατότητες πέρα από τα όρια», ένα εντυπωσιακό τηλεοπτικό με μοντέρνα οπτικά εφέ, αναδεικνύει το αυτοκίνητο ενώ η επικοινωνία επεκτείνεται και σε digital περιβάλλον αλλά και σε έντυπα μέσα.

Έτσι, το νέο S-CROSS μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε την τεχνολογία που απελευθερώνει, με προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας Suzuki Connect, υβριδική υπεροχή Suzuki Hybrid, σε 2 εκδόσεις Mild & Strong και κορυφαία τετρακίνηση ALLGRIP.

Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της 360ο καμπάνιας ανέλαβε η imba, creative agency του ομίλου Mediabrands. Η νέα αυτή συνεργασία αφορά στρατηγική επικοινωνίας,  παροχή υπηρεσιών δημιουργικού και αποσκοπεί στην περαιτέρω ενδυνάμωση του brand και την προσέλκυση νέων κοινών στα οποία απευθύνονται τα μοντέλα της μάρκας.

Γιάννης Μπουτάς, Head of Creative @ imba, δήλωσε: «Η  SUZUKI και ο Όμιλος μας έχει συνεργασία χρόνων, καθώς η UM είναι ο Media Planning & Buying στρατηγικός συνεργάτης της. Φέτος, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία και αναλαμβάνουμε ως creative agency να εξυπηρετήσουμε τις 360ο δημιουργικές ανάγκες ενός τόσο δυνατού Brand όπως της SUZUKI, εξερευνώντας νέες προοπτικές και δυνατότητες συνεργασίας.»

Related Articles

Η Volkswagen δεσμεύεται για ένα μικρό, προσιτό ηλεκτρικό!

cars

Λαμία: Εκτός ο Τσιλούλης και στα δύο ματς με την ΑΕΚ στα play-offs

cars

Επετειακή προσφορά της Nissan

cars

Συνελήφθησαν τρεις Γερμανοί για κατασκοπεία υπέρ της Κίνας

cars

Σε επέμβαση ανοιχτής καρδιάς υποβλήθηκε ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ

cars

Volvo. Πέντε χρόνια εγγύηση σε όλα τα μοντέλα της

cars

BMW και η Tesla «ψηφίζει» η αναπτυσσόμενη μεσαία τάξη στην Κίνα – Είναι οι πλέον δημοφιλείς και προσιτές μάρκες

cars

Ένας πιτσιρικάς… δεξιοτέχνης της μπάλας

cars

Ηλεκτρικά Hyundai. Στην υπηρεσία του νόμου

cars