CARSNEWS
AUTONEWS

Πρωθ. Ιταλίας – Παράλογη η κατάργηση των Μ.Ε.Κ.

Η στάση της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσον αφορά στις εκπομπές ρύπων είναι γνωστή και είναι σκληρή. Στόχος είναι η σταδιακή αλλά δραστική μείωση τους μέχρι να φτάσουμε στα μέσα της επόμενης δεκαετίας οπότε και είναι προγραμματισμένη η κατάργηση επί της ουσίας, των μηχανών εσωτερικής καύσης οι οποίοι καταναλώνουν πετρέλαιο ή βενζίνη. Η βιομηχανία αυτοκινήτου προσπαθεί να ακολουθήσει τις προσταγές των πολιτικών στις Βρυξέλλες και όχι μόνο ενώ το αγοραστικό κοινό αναζητά προσιτές λύσεις οι οποίες τουλάχιστον από την πλευρά της ηλεκτροκίνησης, δεν αναμένονται πριν περάσουμε στο δεύτερο μισό της δεκαετίας. Προς το παρόν, υπάρχουν βενζινοκίνητες ή πετρελαιοκίνητες εναλλακτικές αλλά όσο περνά ο καιρός ο αριθμός τους μειώνεται γι’ αυτό τον Νοέμβριο που μας πέρασε, ο Επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς, Thierry Breton, προέτρεψε τους κατασκευαστές να συνεχίσουν να λανσάρουν μοντέλα με Μ.Ε.Κ. δηλώνοντας ότι υπάρχει κίνδυνος ελάττωσης των θέσεων εργασίας στη βιομηχανία αλλά και μείωσης των διαθέσιμων προσιτών αυτοκινήτων. Η Πρωθυπουργός της Ιταλίας, Giorgia Meloni, πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα όμως:

Δεν έχει λογική και πιστεύω ότι υπάρχουν κι άλλες ευρωπαϊκές χώρες που συμφωνούν με την θέση μας.

Δήλωσε σε συνέντευξη τύπου σχετικά με την επερχόμενη έμμεση κατάργηση των Μ.Ε.Κ. στην Ευρώπη από το 2035. Η κα Meloni συνέχισε αναφέροντας πως θεωρεί την στρατηγική της Ε.Ε. στο συγκεκριμένο θέμα “ζημιογόνα για την βιομηχανία” και ολοκλήρωσε την τοποθέτηση της σημειώνοντας πως θα κάνει γνωστές τις απόψεις της πάνω στο θέμα με “εμφατικό τρόπο”, ότι κι αν σημαίνει αυτό. Το μεγαλύτερο “πρόβλημα” για την ιταλική βιομηχανία αυτοκινήτου δεν είναι η Fiat, η Alfa Romeo ή η Lancia βεβαίως, αφού αυτές ανήκουν πλέον στον όμιλο Stellantis και αυτός έχει δρομολογήσει τον πλήρη εξηλεκτρισμό τους. Εξωτικές μάρκες όπως η Ferrari και η Lamborghini όμως δυσκολεύονται και η κα Meloni προσπαθεί να υπερασπιστεί τα συμφέροντα όλων των κατασκευαστών που κατ’ επέκταση αποτελούν και συμφέροντα της χώρας καθώς οποιαδήποτε μείωση στο ανθρώπινο δυναμικό ή στην παραγωγή θα έχει αντίκτυπο σε ολόκληρη την Ιταλία.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το Nissan Magnite είναι ένα μικρό SUV για αναπτυσσόμενες αγορές!

cars

Η Mercedes S-Class “έπιασε” το ορόσημο των 500.000 αυτοκινήτων!

cars

Το Ευρωπαϊκό μέλλον της Nissan

cars

Mercedes. Έτοιμη η νέα γενιά των εφαρμογών της

cars

Έτσι θα κλείσει η Κυβέρνηση το μέτωπο με την Εκκλησία, το φάουλ του άλλου Κασσελάκη και η περίεργη επίσκεψη του Ράμα

Bury

Alpina B8 Gran Coupe. Συνδυάζοντας την δύναμη με την πολυτέλεια.

cars

KIA. Κατέκτησε ακόμη δύο βραβεία

cars

Ο Γιώργος Λάνθιμος με τη νέα ταινία του διεκδικεί τον Χρυσό Φοίνικα

Bury

Kosmoride.  Πρόγραμμα απόσυρσης του συμβατικού ποδηλάτου με ένα πραγματικό Ε-Βike

cars