CARSNEWS
NEW MODELS

Το ιταλικό υβριδικό Wrangler είναι εδώ!

Παραδοσιακά η Αμερική και η Ιταλία διατηρούν μια μακρά και γόνιμη συνεργασία στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η παράδοση συνεχίζεται…

Χτισμένο γύρω από το Jeep Wrangler 4xe, το Militem FEROX-E έχει την ίδια αρχιτεκτονική με το τυπικό off-roader Mopar.

Αναπτύσσει 380 PS και 637 Nm ροπής, από το δίλιτρο, εν σειρά τεσσάρων κυλίνδρων, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και τους αξιόπιστους διπλούς ηλεκτρικούς κινητήρες του. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το αυτόματο Torque Flite οκτώ σχέσεων με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Η Militem αποκάλυψε ότι η μπαταρία χρειάζεται τρεις ώρες για να φορτιστεί πλήρως (αλλά δεν αναφέρει τη χωρητικότητα ή την τάση της μπαταρίας).

Αναφέρουν τη λειτουργία Max Regen του αυτοκινήτου – η ηλεκτρική συστοιχία αποθήκευσης φορτίζει κατά την οδήγηση. Εάν η ηλεκτρική πλατφόρμα του Wrangler 4xe έχει παραμείνει αναλλοίωτη, το Militem FEROX-E πιθανότατα θα φέρει το πακέτο κοβαλτίου ιόντων λιθίου 96 κυψελών 400 volt, 17 kWh , 96 κυψελών νικελίου μαγγανίου.

Οι διαφορές από τον Αμερικάνο «αδελφό»

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει αναπτύξει ένα νέο σύστημα ανάρτησης με ρυθμιζόμενη ράβδο στρέψης, αποσβεστήρες τιμονιού και ρυθμιζόμενα κατά παραγγελία Militem Performance αμορτισέρ με διπλά βαθμονομημένα γόνατα αερίου.

Η εγκατάσταση διαθέτει επίσης ένα ανυψωμένο ύψος οδήγησης δύο ιντσών (πέντε εκατοστά) – το κιτ ανύψωσης είναι προαιρετικό – και πέντε τροχούς 20 ιντσών (συμπεριλαμβανομένης της ρεζέρβας που τοποθετείται στην πίσω πόρτα).

Περιέργως, σε αντίθεση με το εμπνευσμένο Wrangler 4xe, το FEROX-E παραμερίζει την οθόνη αφής 12,3 ιντσών για μια μικρότερη οθόνη 8,4 ιντσών, αλλά διατηρεί το σύστημα Uconnect NAV με Apple CarPlay και Android Auto. 

Παρακολούθηση τυφλών σημείων με ανίχνευση οπίσθιων διασταυρώσεων, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC) με σύστημα αντιστροφής ERM (Electronic Roll Mitigation), εμπρός και πίσω υποβοήθηση στάθμευσης και Keyless Enter ‘N Go.

Το Adaptive Cruise Control , το Forward Collision Warning Plus και μια νέα μπροστινή κάμερα προσφέρονται για επιπλέον χρήματα. Η φαρδιά στάση του αμαξώματος διαθέτει το ματ φινίρισμα στη μάσκα (συμπληρωμένο με μαύρο πλέγμα σε μπλε φόντο) και άλλα στοιχεία και εμβλήματα του αμαξώματος.

Το εσωτερικό είναι το σημείο όπου το FEROX-E ξεχωρίζει από το Jeep από το οποίο αντλεί τις ρίζες του. Οι δερμάτινες επιλογές για το ταμπλό, το ταμπλό οργάνων, το τιμόνι, το μοχλό ταχυτήτων, τα ανθρακονήματα για τα πάνελ των θυρών και τον χώρο αποσκευών προσφέρουν στους αγοραστές μια ευρεία παλέτα προσαρμογής.

Διατίθενται δύο εκδόσεις αμαξώματος – η τυπική σκληρή οροφή (αφαιρούμενο κάλυμμα τριών τεμαχίων) ή η power soft-top για μια εμπειρία ανοιχτού ουρανού, χωρίς λογοκρισία.

Το λανσάρισμα του FEROX-E, πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στην ιταλική αγορά, με τιμή από περίπου 93.000 ευρώ, αρκετά πιο ακριβό από το αντίστοιχο Mopar, που εκκινεί από τις 85.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Militem Ferox Adventure: Ένα Jeep Wrangler με ιταλική στολή

Αλλαγές στο πιο κλασικό Jeep, το Wrangler

Jeep: Επετειακή έκδοση για τα 20 χρόνια του Wrangler Rubicon

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο carsnews  

- -

Related Articles

Οδηγούμε προσεκτικότερα με σκύλο στο αυτοκίνητο

cars

Κορωνοϊός: Αναβάλλεται και το Pikes Peak (Video)

cars

Η Jessi Combs μπήκε στο βιβλίο Guinness ως η ταχύτερη γυναίκα παγκοσμίως

cars

Διαθέσιμο το νέο Ford Kuga στην ελληνική αγορά

cars

GP Άμπου Ντάμπι – FP1: Hamilton και 1-2 της Mercedes για αρχή

cars

Πώς τα πήγε η νέα BMW 3 Touring στο τεστ ταράνδου (video)

cars

Η νέα Porsche 911 Turbo S έχει 650 PS και τελική 330 km/h (video)

cars

Πρεμιέρα στην Γενεύη για την Bentley Mulliner Bacalar

cars

Η Honda έτοιμη για την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3

cars