CARSNEWS
AUTONEWS

Το νέο, δυναμικό, ποιοτικό και πολυτελές VW Amarok ήρθε για να μείνει

Το VW Amarok, το pick-up της γερμανικής φίρμας πρωταγωνίστησε στην κατηγορία από την πρώτη του εμφάνιση το 2010 και συνέχισε με εμπορική επιτυχία (με facelift το 2017) μέχρι τις ημέρες της πανδημίας (2021), όταν σταμάτησε η παραγωγή του.

Δυο χρόνια μετά και συγκεκριμένα πριν λίγες ημέρες, η Kosmocar παρουσίασε στους Έλληνες δημοσιογράφους, την 2η γενιά Amarok που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Ford και είναι ένα σύγχρονο διπλοκάμπινο pick-up με πολλά στοιχεία από SUV και μεγάλες δυνατότητες χρήσης τόσο σαν εργαλείο όσο και σαν μέσο μεταφοράς και ψυχαγωγίας.

Το Amarok 2ης γενιάς είναι ένα εντυπωσιακό ελαφρύ φορτηγό, με 4κύλινδρους-2λιτρους και V6 (3,0 λίτρων) πετρελαιοκινητήρες (205 και 240 ίππων), αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων, στιβαρό πλαίσιο, 25 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, ζάντες από 18 έως 21 ίντσες και κίνηση σε 2 ή σε 4 τροχούς. Οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων, ενώ το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης έχει 6 διαφορετικά προγράμματα (Eco, Mud/ruts, Normal, Sand, Slippery και Load/Trailer). Επίσης, το σύστημα τετρακίνησης προσφέρει 4 διαφορετικές επιλογές, μεταξύ των οποίων και μία με μόνιμη τετρακίνηση και «κοντές» σχέσεις ματάδοσης, για κίνηση σε πολύ δύσκολες επιφάνειες.

Το ποιοτικό και πολυτελές εσωτερικό (θυμίζει ακριβό SUV της μάρκας) διαθέτει πρακτικά σχεδιασμένα χειριστήριά και ψηφιακές οθόνες. Η διάταξη του ταμπλό είναι σαφώς δομημένη, συνοπτική και εργονομικά διαμορφωμένη για τον οδηγό. Η περιοχή της οθόνης αποτελείται ήδη από τη βασική έκδοση από το «Digital Cockpit» μεγέθους 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής του συστήματος Infotainment που είναι διατεταγμένη σε όρθια μορφή (12,0 ιντσών). Οι τεχνικοί έχουν υλοποιήσει ένα διαισθητικά χειριζόμενο συνδυασμό από ψηφιακές λειτουργίες με εργονομικά διαμορφωμένα πλήκτρα και περιστρεφόμενους διακόπτες. Έτσι η ένταση ήχου του συστήματος Infotainment ρυθμίζεται μέσω ενός περιστρεφόμενου διακόπτη. Οι λειτουργίες της τετρακίνησης καθώς και τα μενού για τη στάθμευση, τη ρύθμιση του κλιματισμού, τα συστήματα υποβοήθησης και τα προγράμματα οδήγησης ελέγχονται μέσω πλήκτρων. Αυτοί οι ανθεκτικοί διακόπτες περιβάλλονται ανάλογα με τον εξοπλισμό με όψη χρωμίου.

Με μήκος 5.350 χλστ, το νέο Amarok είναι τουλάχιστον 96 χλστ μακρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ το μεταξόνιο των 3.270 χλστ αντιστοιχεί σε αύξηση 173 χλστ. Το τελευταίο εξασφαλίζει περισσότερο χώρο στη διπλή καμπίνα και η μεγάλη αύξηση του μεταξονίου έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση των προβόλων του αμαξώματος, στοιχείο που βελτιώνει την ικανότητα χρήσης εκτός δρόμου καθώς οι γωνίες κλίσης αυξήθηκαν σε έως 30 μοίρες (μπροστά) και 26 μοίρες (πίσω).

Όλες οι εκδόσεις Amarok με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων επιτρέπεται να έλκουν ρυμουλκούμενα με βάρος έως και 3,5 τόνους. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, παγκοσμίως το επιτρεπόμενο συνολικό βάρος οχήματος και ρυμουλκούμενου, αυξήθηκε από 6,0 σε 6,5 τόνους. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του Pick-up με διπλή καμπίνα αυξήθηκε σε 1,19 τόνους. Η επιφάνεια φόρτωσης μεταξύ των θόλων τροχών με 1.227 χλστ προσφέρει επαρκή χώρο για μια ευρωπαλέτα που φορτώνεται εγκάρσια ή κατά μήκος. Το μήκος του με κλειστό πίσω καπό είναι 1.624 χλστ. Το φορτίο προσδένεται μέσω σταθερών κρίκων στην επιφάνεια φόρτωσης και στα πλαϊνά του χώρου αυτού. Επίσης το μέγιστο ύψος του παραπέτου φόρτωσης έχει αυξηθεί ανάλογα με τον εξοπλισμό έως 21 χλστ (σύνολο 529 χλστ).

Το νέο Amarok (παράγεται στο εργοστάσιο της Νότιας Αφρικής) με διπλή καμπίνα, προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού. Αυτές είναι οι σειρές «Life» και «Style», καθώς και οι κορυφαίες εκδόσεις «Pan Americana» (έντονα Off road χαρακτήρας) και «Aventura» (με ιδιαίτερο σχεδιασμό). Οι τιμές ξεκινούν από 48.200 ευρώ (για το 2λιτρο Life των 205 ίππων), με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, 9 αερόσακους, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, προβολείς ομίχλης, ψηφιακό πίνακα οργάνων, σύστημα πολυμέσων με ψηφιακό ραδιόφωνο, αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα ρύθμισης σταθερής ταχύτητας, ράγες οροφής κλπ. Η έκδοση Style του 2λιτρου κινητήρα κοστίζει 53.500 ευρώ, ενώ η ίδια έκδοση με V6-3λιτρο κινητήρα ανεβάινει στα 55.000 ευρώ. Τέλος, οι πιο ακριβές εκδόσεις (με κινητήρα V6) είναι η Pan Americana με 61.500 ευρώ και η Aventura με 62.500 ευρώ.

Περισσότερα στη δοκιμή διαρκείας το φθινόπωρο.

Related Articles

Ξεκίνησε το teasing του Volkswagen T7.

cars

Η Touring Superleggera ετοιμάζει την Berlinetta Aero!

cars

Ζενεβιέβ Μαζαρί: Σε έναν καβγά θα κάνει πίσω αυτός που έχει κάνει τη μαλ…α

cars

Euroleague: Η Μακάμπι Τελ Αβίβ αντίπαλος του Παναθηναϊκού στα play off

Bury

Abarth. Και όμως υπήρξε και ένα diesel στην ιστορία της

cars

Το ρομπότ του GOVgr αναβαθμίστηκε σε Action Bot και εκδίδει ληξιαρχική πράξη γάμου

Bury

Ρακοσυλλέκτης στο Ιράν βρήκε στα σκουπίδια… θησαυρό αξίας 35.000 ευρώ και τον επέστρεψε στον ιδιοκτήτη της

cars

Jeep. Με νέο σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος

cars

Εσύ διαβάζεις το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου;

cars