Έπειτα από 30 χρόνια, η Εποχή Heisei έφτασε στο τέλος της για την Ιαπωνία καθώς ξεκινά η Εποχή Reiwa. Ο Αυτοκράτωρ Akihito αφήνει τον Θρόνο των Χρυσάνθεμων και την θέση του ως ο 126ός αυτοκράτορας της Ιαπωνίας παίρνει ο Naruhito. Η μετάβαση έγινε ήδη τον Μάιο που μας πέρασε αλλά η επίσημη στέψη είναι προγραμματισμένη για τις 22 Οκτωβρίου και ο Αυτοκράτωρ Naruhito δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει σε αυτήν, την απαρχαιωμένη Rolls-Royce Corniche III.
Όπως και ο Αυτοκράτωρ, έτσι και το Toyota Century είναι ένας θεσμός για την Ιαπωνία. Ένας θεσμός που υπάρχει τα τελευταία 50 χρόνια, παρά το γεγονός ότι σε αυτό το χρονικό διάστημα έχουν παρουσιαστεί μόλις 3 γενιές. Από τον Οκτώβριο του 2017 όμως, κυκλοφορεί η πιο πρόσφατη από τις τρεις και δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή για “parade car” για την προκειμένη περίπτωση. Κάτι παραδοσιακά ιαπωνικό για τον ίδιο τον αυτοκράτορα. Απλά έπρεπε να κοπεί η οροφή, να τοποθετηθούν τα πίσω καθίσματα 4 εκατοστά υψηλότερα και να γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις ώστε να μην εμποδίζεται η θέα του κοινού προς τον αυτοκράτορα. Βάλε και την χρυσή σφραγίδα αντί για πινακίδες κυκλοφορίας και το νέο όχημα είναι έτοιμο για να μεταφέρει τον Αυτοκράτορα Naruhito από το Imperial Palace, μέσα από το Τόκιο, στο Akasaka Palace – μία διαδρομή 4,6 χιλιομέτρων που θα διαρκέσει περίπου 30 λεπτά.
Μηχανικά, δεν περιμένουμε να έχει αλλάξει κάτι και δεν υπάρχει λόγος άλλωστε αφού ο υβριδικός, 5-λιτρος V8 που βρίσκεται κάτω από το καπό είναι κάτι παραπάνω από αρκετός για τις απαιτήσεις του αυτοκράτορα. Μετά το ντεμπούτο του Toyota Century “royal parade car”, λογικά θα εκτεθεί στα παλάτια του Τόκιο πριν κληθεί πίσω στο καθήκον για ειδικές περιπτώσεις κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020.