O Max Verstappen βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix της Σιγκαπούρης.
Ο οδηγός της Red Bull Racing σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.40.259, με τη Ferrari του Sebastian Vettel να τον ακολουθεί, σε μία περίοδο που είχε απρόοπτα και προβλήματα για τις μεγάλες ομάδες.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το μεγάλο λιμάνι της Ανατολής υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με την αναμενόμενη ζέστη. Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 31 βαθμούς Κελσίου, αυτή του οδοστρώματος στους 40 ενώ η υγρασία ξεπερνούσε το 60%.
Στο ξεκίνημα της 90λεπτης περιόδου είδαμε να χρησιμοποιούνται και οι τρεις διαθέσιμες γόμες ενώ είδαμε με το καλημέρα και κορυφαίους συνδυασμούς στην πίστα. Ο Lewis Hamilton έκανε δοκιμαστικές εκκινήσεις ενώ η Ferrari αξιολογούσε το νέο ρύγχος στην SF90 αλλά και νέο πάτωμα.
Στο δεκάλεπτο ο Charles Leclerc έγραψε χρόνο με τη μέση γόμα ενώ με τη συμπλήρωση 25 λεπτών ο Valtteri Bottas πέρασε στην κορυφή, με τον Verstappen να τον ακολουθεί. Ωστόσο καθώς ακόμα ο ήλιος δεν είχε δύσει, οι συνθήκες δεν ήταν αντιπροσωπευτικές εκείνων που οι οδηγοί θα αντιμετωπίσουν στις επίσημες διαδικασίες του Σαββατοκύριακου – το ίδιο και οι χρόνοι.
Με τη συμπλήρωση μισής ώρας ο Hamilton πέρασε στην κορυφή παρότι είχε μία παραλίγο επαφή με τη McLaren του Carlos Sainz αλλά άμεσα είδε τον Verstappen να απαντάει, με την καλύτερη επίδοση να κατεβαίνει στο 1.41.938.
Splashing through the sparks#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/TRKPRUMMQh
— Formula 1 (@F1) September 20, 2019
Ενώ οι σπίθες από τα μονοθέσια που ακουμπούσαν στο οδόστρωμα δημιουργούσαν μαγικές εικόνες στη Μαρίνα Μπέι, ο Hamilton πάτησε ξανά γκάζι και κινήθηκε σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα του Ολλανδού αν και ακόμα, μακριά από την αντίστοιχη καλύτερη επίδοση στο FP1 του 2018.
BREAKING: Daytime sparks are a thing 😍#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/wAxayuAd8S
— Formula 1 (@F1) September 20, 2019
Στα μισά του δρόμου ο Bottas τοποθέτησε εαυτόν στη δεύτερη θέση και αμέσως μετά, κατέβηκε στο 1.41.336 που τον έφερε πρώτο. Παρότι είχε τη μέση γόμα ενώ ο teammate του τη μαλακή.
Λίγο πριν τη συμπλήρωση μίας ώρας η προσπάθεια του Leclerc διακόπηκε με το κιβώτιο κολλημένο στην τέταρτη σχέση.
Leclerc crawls back to the pits with what appears to be a gearbox issue ⚙️
LEC 📻 : “I’m rolling to the pits… there’s a problem”#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/TgU6jJropa
— Formula 1 (@F1) September 20, 2019
Την ίδια ώρα, ο Sebastian Vettel σταματούσε τα χρονόμετρα στο 1.40.426, τοποθετώντας εαυτόν μπροστά από τις Mercedes και ένα δέκατο πίσω από τον Verstappen.
You can *hear* the tyre marks in this shot 👂#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/5mY7AGetUf
— Formula 1 (@F1) September 20, 2019
Ακολούθησε καθεστώς κόκκινης σημαίας, 26 λεπτά πριν το τέλος. Υπαίτιος ήταν ο Bottas που έχασε τον έλεγχο της W10 στη στροφή 19, βγαίνοντας από το κομμάτι που η αγωνιστική διαδρομή περνάει κάτω από τις κερκίδες.
“Sorry guys.”
Valtteri walks away, but that W10 is going nowhere fast#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/TCHlHcNIhf
— Formula 1 (@F1) September 20, 2019
Το ασημί βέλος καρφώθηκε στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά και χρειάστηκε να περάσουν δέκα λεπτά προτού δούμε ξανά δράση στην πίστα. Ωστόσο, δεν είχαμε κάποια αλλαγή στους πρώτους χρόνους.
Αναλυτικά η κατάταξη: