CARSNEWS
AUTONEWS

Ferrari 288 GTO. Το ξεχασμένο κτήνος που δεν έτρεξε ποτέ στο Group B.

Υπήρξε μία εποχή που η Ferrari εξέταζε σοβαρά το ενδεχόμενο να λάβει μέρος στο διαβόητο Group B – για την ακρίβεια στην Group B Race series. Το πρωτάθλημα ακυρώθηκε με τις μοναδικές συμμετοχές να είναι αυτές της Ferrari (βλ. 288 GTO) και της Porsche (959) αλλά η εξέλιξη του αγωνιστικού βρισκόταν σε εξαιρετικά προχωρημένο στάδιο. Έτσι, η ιταλική εταιρία πήρε την απόφαση να εγκαταλείψει τα αγωνιστικά πλάνα της και να λανσάρει το αυτοκίνητο που είχε εξελίξει ως ένα αμιγώς “πολιτικό” μοντέλο. Κάπως έτσι έγινε η 288 GTO. Ένα από τα πλέον εμβληματικά αλλά ταυτόχρονα, σχεδόν παραμελημένα super cars της δεκαετίας του ’80. Ένα αυτοκίνητο που ήταν καταδικασμένο να ζει στην σκιά της F40 και της επικής 250 GTO.

Όμως η 288 GTO δεν πρόκειται να χαθεί στη λήθη. Κουβαλάει την αίγλη ενός πραγματικού homologation special ακόμα και αν το αγωνιστικό δεν έλαβε μέρος σε κάποιο πρωτάθλημα. Όταν παρουσιάστηκε, ήταν η ισχυρότερη Ferrari στην ιστορία της φίρμας με τον twin-turbo V8 των 2.8 λίτρων να παράγει περισσότερα από 400 άλογα και σχεδόν 500 Nm ροπής. Δεν θα πω περισσότερα όμως. Θα σε αφήσω να δεις το video-φόρο τιμής σε αυτή την θρυλική Ferrari και να ακούσεις τον ζωώδη V8  να βρυχάται στα χιονισμένα βουνά.

Related Articles

Hyundai RM20e. Η Hyundai ηλεκτρίζει (με) τις επιδόσεις της!

cars

Seat MÓ 50 – Για στιλάτες αστικές μετακινήσεις

cars

Stelvio vs Macan vs RS Q3. Η αναμέτρηση των… καυτών SUV!

cars

To νέο Toyota C-HR στην Ελλάδα – Ένα concept car για τον δρόμο

cars

Mustang GT4Q: Μια αγωνιστική πρόταση της Ford με κινητήρα V8

cars

Mazda. Tα εμβληματικά coupe της

cars

Η Άντζελα Δημητρίου αποχώρησε από το J2US: Δεν μπορώ να μείνω άλλο, η ψυχή μου και η καρδιά μου είναι στη μητέρα μου

cars

Ριζικά διαφορετική η 8η γενιά του Opel Astra.

cars

Με V8 βενζινοκινητήρα και 507 ίππους τα Audi SQ7 και SQ8 στις Η.Π.Α.

cars