CARSNEWS
NEW MODELS

Δοκιμάζουμε την Mercedes-AMG GT63 S των 630 ίππων (Video)

Αυτήν τη χρονιά στο Lightning Lap σημειώσαμε νέα ρεκόρ, τα SUVs έπεσαν κάτω από το ψυχολογικό όριο των 3 λεπτών και ένα τετράθυρο βρήκε το  δρόμο για το 2:40. Για την ακρίβεια, το 2:49.3 της Mercedes-AMG GT63 S είναι σχεδόν πέντε δευτερόλεπτα κάτω από το αμέσως ταχύτερο sedan, που δεν είναι άλλο από την BMW M5 Competition.

Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας της GT63 S οφείλεται στην ωμή δύναμη. Στους 630 PS του αντιδραστήρα που κρύβεται κάτω από το καπό κάνοντας τα πράγματα να περνούν με ταχύτητα από μπροστά σου. Παρόλα αυτά, αυτή η δύναμη δεν θα είχε καμία απολύτως αξία, αν δεν σου δινόταν η ευκαιρία να την αξιοποιήσεις.

Γι’ αυτόν ακριβώς τον σκοπό, η GT 4-Door διαθέτει σύστημα τετρακίνησης, το οποίο αντλεί όλη τη ισχύ του V8 και τη μετατρέπει σε εξωπραγματική ταχύτητα. Σκαρφάλωσε πάνω στο γκάζι, μην το λυπηθείς. 

Και σε καμία περίπτωση μη  φοβηθείς να εξαντλήσεις τη διαδρομή του πριν την κορυφή μιας στροφής, – ειδικότερα εκείνης του Hog Pen που οδηγεί στη μπροστινή ευθεία. Σε αυτό το σημείο της πίστας, η GT63 S φτάνει στη μέγιστη ταχύτητα των 250,4 km/h, όντας ταχύτερη από την Camaro ZL1 1LE και την 911 GT 3 RS.

Η συμπεριφορά και η πρόσφυση αυτής της μηχανής των δύο τόνων εμπνέουν απόλυτη εμπιστοσύνη. Με τη συμβολή και των Pilot Sport Cup 2 της Michelin, η μέση ταχύτητα αυτής της AMG ξεπερνά τα 193 km/h στα ανηφορικά εσάκια δίνοντας την αίσθηση ενός μικρότερου αυτοκινήτου, καθώς επιτυγχάνει να ακολουθήσει τον ρυθμό της ελαφρύτερης 911 Carrera στο στενό και τεχνικό εσωτερικό κομμάτι της πίστας.

Στις αργές στροφές η υποστροφή κάνει την εμφάνισή της, χωρίς, παρ’ όλα αυτά, να θέτει το αυτοκίνητο εκτός πορείας. Η GT63 S στρίβει και παραμένει στην ιδανική γραμμή για όσο χρειαστεί αναπτύσσοντας ταχύτητες πολύ μεγαλύτερες από εκείνες που ίσως είχες φανταστεί φέρνοντας στο μυαλό σου ένα αυτοκίνητο με άπλετο χώρο στην πίσω σειρά καθισμάτων.

Παρά το γεγονός ότι η GT63 S εξοπλίζεται με κεραμικής σύνθεσης δισκόφρενα, το βάρος  είναι τέτοιο που την κάνει… τρωτή στο φαινόμενο της εξασθένισης των φρένων. Τα τακάκια αρχίζουν να διαμαρτύρονται μετά τους πρώτους συνεχόμενους γύρους και το πεντάλ του φρένου μαλακώνει. Μισός γύρος, πάντως, σε χαλαρό ρυθμό είναι αρκετός, ώστε τα φρένα να επιστρέψουν στα καθήκοντά τους.

Για να αποκτήσεις αυτό το θηρίο, χρειάζεσαι περίπου 200.000 δολάρια και παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, σου εξασφαλίζει μια διόλου ευκαταφρόνητη ποσότητα οδηγικής ευχαρίστησης, σε συνδυασμό με μερικά ρεκόρ.

Χρόνος: 2:49.3

Βασική τιμή/Τιμή δοκιμής: $176.245/$196.650

630 PS – 2.099 Kg – 3,3 Kg/PS

Ελαστικά: Michelin Pilot Sport Cup 2 – F: 275/35-21 103Y R: 315/30-21

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Πώς διαμορφώνεται η λιανική τιμή πώλησης ενός αυτοκινήτου

cars

Κia διαλύεται κατά την παραλαβή του από την αντιπροσωπεία

cars

H Porsche 911 Turbo S γίνεται ελαφρύτερη και ακόμα πιο σπορ.

cars

Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Ford Puma (video)

cars

Δείτε ένα Audi A4 να κάνει “καλοκαιρινό” ένα κατάστημα (Video)

cars

Τα προβλήματα λογισμικού και η έναρξη πωλήσεων του VW ID.3

cars

Τα κινητά της apple ξεκινούν να ανοίγουν αυτοκίνητα!

cars

Aναβίωση του Fiat 127; Το θέλουμε τώρα!

cars

Έρχεται στην Ευρώπη το Lexus UX – Ποιες οι βελτιώσεις στο 300e

cars