CARSNEWS
AUTONEWS

Η Κίνα αποκάλυψε το ηλεκτρικό Volkswagen ID.4!

Το γεγονός ότι η Volkswagen ετοιμάζει τον εμπλουτισμό της “ID” οικογένειας ηλεκτρικών οχημάτων με ένα ολοκαίνουριο SUV, δεν αποτελεί νέο. Ούτε ότι το design του θα βασίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο I.D. Crozz concept που παρουσιάστηκε πριν από 3 χρόνια. Έτσι, η αποκάλυψη του ολοκαίνουριου ηλεκτρικού crossover με όνομα I.D.4 από την μακρινή Κίνα, έρχεται ως λογική συνέχεια στο εν λόγω σίριαλ. Ενός I.D.4 που έχει μήκος που οριακά δεν αγγίζει τα 4,6 μέτρα, πλάτος της τάξης των 1,85 μέτρων και ύψος 1,63 μέτρα με μεταξόνιο 2,76 μέτρων και επιβλητικό σχεδιασμό που προφανώς συνδέει το νέο μοντέλο με το I.D.3 αλλά έχει τον δικό του χαρακτήρα.

Στο εμπρός μέρος, τα λεπτά φωτιστικά σώματα ενώνονται με μία μπάρα LED και το ίδιο ισχύει και για το πίσω μέρος αλλά το γενικότερο design είναι πιο… ογκώδες και πιο τετραγωνισμένο όπως έχουμε συνηθίσει από τα μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας, ανεξαρτήτως κινητήριου συνόλου. Όσον αφορά στο εσωτερικό δε, δυστυχώς δεν έχουμε στην διάθεση μας κάποια φωτογραφία αλλά οι φήμες (και η λογική) λένε πως θα μοιράζεται αρκετά στοιχεία με αυτό του I.D.3, με τη νέα γενιά του “πλευστού” συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, έναν αμιγώς ψηφιακό πίνακα οργάνων και φυσικά, ελάχιστα κουμπιά.

Τέλος, στα τεχνικά χαρακτηριστικά, οι πληροφορίες που έρχονται από την Κίνα κάνουν λόγο για έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και τελική ταχύτητα που δεν θα υπερβαίνει τα 160 km/h. Ως απόλυτα νούμερα, αυτά δεν είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά αλλά αξίζει να αναφέρουμε ότι μιλάμε για την Κίνα και δεν αποκλείεται στην Ευρώπη να υπάρχουν διαφορές. Ακόμα και να μην υπάρχουν, μιλάμε για μία έκδοση και όχι για ολόκληρη την γκάμα – χαρακτηριστικά, το I.D. Crozz concept παρουσιάστηκε με ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων συνδυαστικής απόδοσης 306 ίππων, οπότε μάλλον θεωρείται βέβαιο ότι θα ακολουθήσει και μία ισχυρότερη, τετρακίνητη έκδοση. Άγνωστη είναι και η αυτονομία του ηλεκτρικού crossover της Volkswagen αλλά και πάλι, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς γνωρίζουμε ότι η MEB αρχιτεκτονική της εταιρίας μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες χωρητικότητας από 45 kWh έως και 77 που δυνητικά, θα χαρίζουν αυτονομία της τάξης των 300 έως και σχεδόν 500 χιλιομέτρων. Όλα όμως, θα γίνουν γνωστά όταν η Volkswagen πάρει την απόφαση να λανσάρει το ID.4 στην Ευρώπη.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Champions League: Έκλεισε θέση στους «8» η Ντόρτμουντ

cars

Η AC Cobra “δαγκώνει” με V8 κινητήρα και 580 ίππους!

cars

Ανήλικη έπεσε θύμα διαδικτυακού bullying από συμμαθήτριά της – «Την προλάβαμε ένα βήμα πριν την αυτοκτονία»

Bury

Ο (πρώην) CEO της Mercedes-AMG αναλαμβάνει την Aston Martin!

cars

Το ρεκόρ ανάπτυξης μετά τον κορονοϊό γιγάντωσε το χάσμα ανάμεσα σε φτωχούς και πλούσιους

cars

Νέο Hyundai Kona. Και με έκδοση N Line

cars

Στη Θεσσαλονίκη τη Δευτέρα 11 Μαρτίου το προσυνέδριο της ΝΔ με κεντρικό ομιλητή τον Κυριάκο Μητσοτάκη

cars

Οριακά μπροστά ο Μπάιντεν από τον Τραμπ – Τι δείχνει η νέα δημοσκόπηση Ipsos/Reuters για τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ

Bury

Σαν σήμερα 24 Απριλίου: To 1915 ξεκινά η Γενοκτονία των Αρμενίων

Bury