CARSNEWS
NEW MODELS

Γιατί αυτή η Ferrari 275 GTB / C είναι τόσο σπάνια;

Πρόκειται για μια 275 GTB/C που κατασκευάστηκε το 1965 για το Le Mans και είχε κατασκευαστεί σε μόλις τρία δεξιοτίμονα αυτοκίνητα (συνολική παραγωγή σε 10) και ανήκει σε έναν  Βρετανό ντίλερ. Και όπως αντιλαμβάνεστε πρόκειται για ένα πολύ σπάνιο αυτοκίνητο με πολύ μεγάλη αξία που έχει θέση σε κάθε μεγάλη συλλογή.

Είναι ένα αγωνιστικό όπου κάτω από το καπό του έχει έναν θρυλικό V12 με περιεχόμενη γωνία 60 μοίρες και με πολύ μικρή διαδρομή εμβόλων. Η χωρητικότητα είναι στα 3,3 lt με την ισχύ να φτάνει τα 300 άλογα, μια απίθανη αναλογία ειδικής ισχύος για την δεκαετία του 1960.

Η τελική έφτανε τα 282 km/h,  μία επίδοση που εντυπωσιάζει και στις μέρες μας. Το διθέσιο πανέμορφο αμάξωμα των 4,3 μέτρων είχε σχεδιαστεί από τον Pininfarina και ήταν αλουμινένιο ώστε το απόβαρο να μην ξεπερνά τα 980 kg. Δίχως το έξτρα ρεζερβουάρ των 140 lt.

Αυτή η 275 GTB C είναι η υπ’ αριθμόν 7 από τις 10 της παραγωγής της. Είχε παραδοθεί σε μια αγωνιστική ομάδα το 1965 αλλά είναι άγνωστο αν το αυτοκίνητο έτρεξε ποτέ. Πάντως, στο κοντέρ του έχει περίπου 133.000 km, όπως αναφέρει ο Βρετανός ντίλερ που την πουλά.

Για να έχετε μια εικόνα για την τιμή αυτής της σπάνιας Ferrari πέρυσι στο Pebble Beach είχε πωληθεί μια 275 GTB με αλουμινένιο αμάξωμα έναντι 4 εκατομμυρίων δολαρίων. Στην περίπτωση που σας ενδιαφέρει (λέμε και κάνα αστείο) μπορείτε να ρίξετε μια ματιά κάνοντας κλικ εδώ.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Tο Grand Prix Αυστρίας μέσα από τα μάτια της Pirelli

cars

Η Tesla έκλεισε νέα συμφωνία για μπαταρίες με την Panasonic

cars

Δοκιμάζουμε το Renault Clio 1.5 BlueHDi 115PS: Λιμουζίνα τσέπης

cars

Τα 10 πιο γρήγορα αυτοκίνητα παραγωγής που έχουν τρέξει στο Nurburgring (videos)

cars

Κούκλα η ανοιχτή BMW 4 Convertible!

cars

Μετά κορωνοϊόν προφήτες

cars

MG: Πιθανή επιστροφή με ένα ηλεκτρικό σπορ όχημα

cars

Νέοι mild hybrid κινητήρες για τη BMW Σειρά 7

cars

Η χρυσή εποχή των ράλι: Δείτε ένα υπέροχο video με τα αξέχαστα αυτοκίνητα του Group B

cars