CARSNEWS
NEW MODELS

Βενζίνη ή μπαταρίες; Οι δύο πιο γρήγορες Porsche μας λύνουν τις απορίες (Video)

Ηλεκτρισμός ή κλασικές μηχανικές λύσεις. Μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες ή εξακύλινδρος flat με τα turbo του και όλη την ιστορία ενός και πάνω αιώνα στην πλάτη του. Taycan ή 911; Και ποια είναι η πιο γρήγορη στην ευθεία και καλύτερη στο φρενάρισμα;

Η αλήθεια είναι ότι πολλά ακούμε για τις επιδόσεις των ηλεκτρικών, ιδίως της Taycan που είναι σε μία κατηγορία μόνη της. Όμως όπως φαίνεται και οι κλασικές λύσεις δεν έχουν πει τον τελευταίο τους λόγο, ιδίως στην μορφή της 911 Turbo S, που είναι ο φονέας γιγάντων και πολύ ακριβότερων hypercars σε ότι αφορά τις επιδόσεις. 

Στο video του carnow καλούνται τα δύο αυτοκίνητα να λύσουν τις διαφορές τους. Και όπως φαίνεται στα 11 λεπτά υπάρχει μόνο ένας ξεκάθαρος νικητής.

Η 911 Turbo S καταφέρνει να κερδίζει σε όλες τις κόντρες, αν και με τον δικό της τρόπο. Πράγμα που σημαίνει ότι χάνει μερικά μέτρα από την άμεση απόκριση της λειτουργίας των ηλεκτροκινητήρων, αλλά από ένα σημείο και μετά “καθαρίζει” και φεύγει μπροστά.

Αυτό συμβαίνει όχι μόνο στις επιταχύνσεις από στάση, αλλά πιο εμφανώς στις ρεπρίζ, όπου μέχρι το PDK να δώσει εντολή για κατέβασμα της σχέσης, η Taycan έχει πάρει κεφάλι (για να χάσει λίγο αργότερα όταν ξυπνήσει ο φοβερός και τρομερός εξακύλινδρος).

Τέλος σε ότι έχει να κάνει με τα φρένα, φαίνεται ότι και εδώ η 911 κερδίζει, αν και χρειάζεται προσεκτική ματιά και αρκετά replay για να δούμε ποιός από τους δύο οδηγούς “έκλεψε” στην διαδικασία, προς χάρην της δημιουργίας μίας μικρής ίντριγκας και των εκατοντάδων χιλιάδων views που ήδη έχει συγκεντρώσει το συγκεκριμένο video. 

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

H Mercedes EQA θα έχει το αμάξωμα της GLA

cars

Νέο δυστύχημα στη Λεωφόρο Ποσειδώνος με θύμα μοτοσικλετιστή

cars

Ο «Σκορπιός» σαρώνει την Ευρώπη: Επανεκκίνηση για το “Abarth Tour of Europe in 1949 Hours”

cars

Δείτε -και ακούστε!- το απίστευτο Koenigsegg Jesko των 1.622 ίππων (Video)

cars

Εντυπωσιακή η μείωση των ρύπων στα αστικά κέντρα της Ελλάδας – Νέα στοιχεία

cars

Δοκιμάζουμε την υβριδική Toyota Corolla Hybrid των 180 ίππων

cars

Άλμα τεχνολογίας για το νέο VW Caddy

cars

Νέος «πράσινος» κινητήρας για το Dacia Duster

cars

Φόβος και τρόμος το body kit της TRD για το νέο Yaris

cars