CARSNEWS
NEW MODELS

Ford: Δεν θέλουμε δικά μας εργοστάσια συσσωρευτών

Αυτό αποτελεί μία ενδιαφέρουσα στρατηγική, κρίνοντας από άλλες εταιρίες, όπως η Mercedes-Benz όπου στα όσα επενδύουν προσθέτουν μερικά ακόμη δις ώστε να αναπτύξουν τις δικές τους τεχνολογίες και κατόπιν να τις περάσουν σε in citu παραγωγή. Φυσικά η Ford δεν σνομπάρει την ηλεκτροκίνηση. Κάθε άλλο, αφού ετοιμάζεται να λανσάρει άμεσα τη Mustang Mach-E, με αρκετά ακόμη υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να ακολουθούν.

Αξίζει όμως να κατασκευάζει κανείς τις δικές του μπαταρίες ή είναι καλύτερο να συνεργάζεται με υποκατασκευαστές για αυτό το θέμα; Σύμφωνα με τους υπευθύνους της φίρμας, οι εξωτερικές συνεργασίες δίνουν μία πολύτιμη ευελιξία σε αυτούς. Μπορεί το κόστος να είναι λίγο υψηλότερο, έχεις όμως τη δυνατότητα να επιλέγεις αυτό που θες και να μην ρισκάρεις τα πάντα, σε περίπτωση που εμφανιστεί κάποια καινούρια τεχνολογική ανακάλυψη. Παράλληλα, δεν χρειάζεται να επενδύεις μεγάλα ποσά στην εξέλιξη τεχνολογιών που τελικά δεν θα οδηγήσουν πουθενά.

Χαρακτηριστικά μάλιστα αναφέρουν το παράδειγμα της Toyota. «Επένδυσαν για να αναπτύξουν κάθετα συσσωρευτές νικελίου υδριδίου-μετάλλου για τα υβριδικά τους. Και αφού ξόδεψαν πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να το κάνουν αυτό, η τεχνολογία μετατοπίστηκε στα ιόντα λιθίου και ήταν από τους τελευταίους που άλλαξαν. Δεν θέλω να βάλω τη Ford σε αυτή τη θέση».

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η BYD καταθέτει προσφυγή για αποκλεισμό σε διαγωνισμό 250 ηλεκτρικών λεωφορείων

cars

Στα άδυτα του ασταμάτητου “Τυφώνα” της Ελληνικής Αστυνομίας

cars

Τρομακτικό δυστύχημα στο Μεξικό κόβει την ανάσα (Video)

cars

H ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E ενδιαφέρει τους πάντες

cars

O άξιος διάδοχος της Mercedes SLR

cars

Όταν η Porsche 911 GT3 συναντά την BM4 M4 CSL στην πίστα! (video)

cars

VW: Αποζημιώσεις 830 εκατ. ευρώ για τους diesel κινητήρες

cars

Παρουσιάστηκε το νέο Ford F-150 (video)

cars

Αρνητική απάντηση από τον Vettel στην (πρώτη) πρόταση της Ferrari!

cars