CARSNEWS
F1 & RACES

Η Τουρκία θέλει μόνιμη θέση στο καλεντάρι της F1

Μπορεί η Τουρκία να επέστρεψε στο καλεντάρι της Formula 1 λόγω… συγκυριών, ωστόσο θέλει να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία και να αποκτήσει μόνιμη θέση σε αυτό!

Η τελευταία φορά που η πίστα της Κωνσταντινούπολης φιλοξένησε Grand Prix της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού ήταν το 2011. Και φέτος, η επιστροφή-έκπληξη ήρθε λόγω των ειδικών συνθηκών ελέω της παγκόσμιας πανδημίας του κορωνοϊού Covid-19.

Όμως φαίνεται πως άνοιξε την όρεξη στους γείτονες αφού διά στόματος Vural Ak, του επικεφαλής της Intercity, του promoter του αγώνα, στόχος είναι να φτάσουν σε μακροχρόνια συμφωνία με τη Formula 1.

«Θέλουμε από του χρόνου να ξεκινήσουμε μία μακροχρόνια συμφωνία και να έχουμε μόνιμη θέση στο καλεντάρι. Πράγμα που προφανώς πρέπει να γίνει με ένα βιώσιμο μοντέλο από οικονομικής πλευράς», είπε ο Ak στη Daily Sabah.

Το Τουρκικό Grand Prix θα λάβει χώρα 13 με 15 Νοεμβρίου και αποτελεί τον δέκατο-τέταρτο, από τους δεκαεπτά γύρους του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Η αρχική πρόθεση ήταν να γίνει με 100 χιλιάδες θεατές στις κερκίδες, με τον promoter να ρίχνει τις τιμές των εισιτηρίων σε εξευτελιστικά επίπεδα (σ.σ. 3.4 ευρώ την ημέρα), όμως τελικά, λόγω Covid-19, αποφασίστηκε ο αγώνας να γίνει κεκλεισμένων των θυρών.

Πάντως, το καλεντάρι που διέρρευσε και αφορά στο 2021, περιλαμβάνει 22 αγώνες, δίχως αυτόν της Τουρκίας.

gp-turkey-2005-start-ferrari-a1000x600

Διαβάστε ακόμα:

F1 Vlog για το Grand Prix του Άιφελ

Μιχάλης Ρωμανίδης: Ο SimRacer της Williams μιλάει στο carsnews!

Antonio Felix da Costa: Ο πρωταθλητής της Formula E, αποκλειστικά στο carsnews!

--

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ferrari: Ο Vasseur στην θέση του Binotto!

cars

Yuki Tsunoda and Daniel Ricciardo to race for AlphaTauri in 2024

cars

Αρνητικό ρεκόρ για τη Williams

cars

New host city announced for ‘ground-breaking’ F1 Exhibition

cars

Formula1: Σε οργασμό εργασιών οι ομάδες ενόψει του νέου πρωταθλήματος

cars

Ο Μπραντ Πιτ θα τρέξει στην Formula1

cars

Tissot Digital: Η έλευση του quartz και των ψηφιακών τεχνολογιών

cars

Ποια αφεντικά στην F1 κινδυνεύουν με απόλυση;

cars

Formula 1: Το καλεντάρι του 2025

cars