CARSNEWS
AUTONEWS

Η Volkswagen επενδύει στο Wolfsburg

Το εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg είναι το μεγαλύτερο όχι μόνο της εταιρίας, αλλά ολόκληρου του Group αλλά προς το παρόν δεν συμμετέχει στην παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τα οποία βασίζονται στην MEB αρχιτεκτονική. Αυτό θα αλλάξει σύντομα καθώς η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε την επένδυση €460 εκατομμυρίων ευρώ έως το 2025 για την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων ώστε να είναι σε θέση να φιλοξενήσει άμεσα το ID.3 και σε δεύτερο χρόνο, ένα νέο ηλεκτρικό SUV.

Η παραγωγή του ID.3 θα ξεκινήσει μερικώς εντός του 2023 αφού οι εγκαταστάσεις της Volkswagen εξοπλιστούν για το έργο και το προσωπικό εκπαιδευτεί σχετικά ενώ αναμένεται να πιάσει πλήρη ρυθμό το 2024 πριν αυξηθεί περαιτέρω ανάλογα με τις απαιτήσεις, το 2025. Το πρόγραμμα αυτό ισχύει ανεξάρτητα από τι γίνεται στις εγκαταστάσεις της VW στο Zwickau αλλά το ID.3 δεν θα είναι το μοναδικό μοντέλο που θα κατασκευάζεται στο Wolfsburg. Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της μάρκας, Thomas Schafer, στο βασικό εργοστάσιο της Volkswagen θα προστεθεί ένα ακόμα: ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV που θα συμπληρώσει μέχρι το 2026 τα ήδη επιτυχημένα ID.4 και ID.5. Σε αντίθεση με αυτά όμως, το νέο SUV θα χρησιμοποιεί μία εξέλιξη της MEB αρχιτεκτονικής που σύμφωνα με τον Schafer “ανεβαίνει επίπεδο”.

Αν αληθεύουν οι πληροφορίες που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι τώρα, η MEB πλατφόρμα όπως θα ονομάζεται, θα επιτρέπει και πάλι την χρήση διαφορετικών μεγεθών μπαταριών, με την μεγαλύτερη εξ αυτών να προσφέρει αυτονομία έως και 700 χιλιομέτρων ενώ σημαντική θα είναι η αναβάθμιση και στους μέγιστους ρυθμούς φόρτισης, με την MEB να ανεβάζει τον πήχη στα 175-200 kW μειώνοντας δραστικά τον χρόνο που απαιτείται για την αναπλήρωση του φορτίου της εκάστοτε μπαταρίας. Τέλος, δεν γίνεται να αγνοήσουμε τα πλάνα της Volkswagen για την παραγωγή του πολυαναμενόμενου, “Trinity Project” στο Wolfsburg – χωρίς να γνωρίζουμε ακόμα όμως αν αυτό το έργο θα ανατεθεί στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις ή αν η VW σκοπεύει να χτίσει νέες, κοντά στο παλιό εργοστάσιο, ειδικά γι’ αυτόν τον σκοπό. Σε κάθε περίπτωση η μελλοντική ναυαρχίδα της γερμανικής μάρκας θα βασίζεται στην ολοκαίνουρια, τεχνολογικά προηγμένη SSP πλατφόρμα και θα εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες που θα προσφέρει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

ID.3. Ρεκόρ αυτονομίας

cars

Νέο VW Golf. Με Innovision Cockpit στο βασικό εξοπλισμό

cars

Fiat Hybrid. Εξοικείωση με τον υβριδισμό

cars

Στέφανος Κασσελάκης: Ποιοι τον είδαν στο πρώτο επισκεπτήριο στη Θήβα

cars

Volvo XC40 Recharge. Το πρώτο από πολλά!

cars

Συγκλονίζει η Δάφνη Λαμπρόγιαννη: «Βρέθηκα λίγο πριν φάω ξύλο κανονικά»

Bury

Με 1.050 άλογα, αυτές οι BMW M4 δεν ισιώνουν πουθενά!

cars

Αυτοκίνητο του 2021 για την Ελλάδα. Αυτή είναι η τελική δεκάδα

cars

Η ανανέωση του Mazda 3 έχει «άρωμα» ασφάλειας και… infotainment

cars