CARSNEWS
AUTONEWS

Πρωθ. Ιταλίας – Παράλογη η κατάργηση των Μ.Ε.Κ.

Η στάση της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσον αφορά στις εκπομπές ρύπων είναι γνωστή και είναι σκληρή. Στόχος είναι η σταδιακή αλλά δραστική μείωση τους μέχρι να φτάσουμε στα μέσα της επόμενης δεκαετίας οπότε και είναι προγραμματισμένη η κατάργηση επί της ουσίας, των μηχανών εσωτερικής καύσης οι οποίοι καταναλώνουν πετρέλαιο ή βενζίνη. Η βιομηχανία αυτοκινήτου προσπαθεί να ακολουθήσει τις προσταγές των πολιτικών στις Βρυξέλλες και όχι μόνο ενώ το αγοραστικό κοινό αναζητά προσιτές λύσεις οι οποίες τουλάχιστον από την πλευρά της ηλεκτροκίνησης, δεν αναμένονται πριν περάσουμε στο δεύτερο μισό της δεκαετίας. Προς το παρόν, υπάρχουν βενζινοκίνητες ή πετρελαιοκίνητες εναλλακτικές αλλά όσο περνά ο καιρός ο αριθμός τους μειώνεται γι’ αυτό τον Νοέμβριο που μας πέρασε, ο Επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς, Thierry Breton, προέτρεψε τους κατασκευαστές να συνεχίσουν να λανσάρουν μοντέλα με Μ.Ε.Κ. δηλώνοντας ότι υπάρχει κίνδυνος ελάττωσης των θέσεων εργασίας στη βιομηχανία αλλά και μείωσης των διαθέσιμων προσιτών αυτοκινήτων. Η Πρωθυπουργός της Ιταλίας, Giorgia Meloni, πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα όμως:

Δεν έχει λογική και πιστεύω ότι υπάρχουν κι άλλες ευρωπαϊκές χώρες που συμφωνούν με την θέση μας.

Δήλωσε σε συνέντευξη τύπου σχετικά με την επερχόμενη έμμεση κατάργηση των Μ.Ε.Κ. στην Ευρώπη από το 2035. Η κα Meloni συνέχισε αναφέροντας πως θεωρεί την στρατηγική της Ε.Ε. στο συγκεκριμένο θέμα “ζημιογόνα για την βιομηχανία” και ολοκλήρωσε την τοποθέτηση της σημειώνοντας πως θα κάνει γνωστές τις απόψεις της πάνω στο θέμα με “εμφατικό τρόπο”, ότι κι αν σημαίνει αυτό. Το μεγαλύτερο “πρόβλημα” για την ιταλική βιομηχανία αυτοκινήτου δεν είναι η Fiat, η Alfa Romeo ή η Lancia βεβαίως, αφού αυτές ανήκουν πλέον στον όμιλο Stellantis και αυτός έχει δρομολογήσει τον πλήρη εξηλεκτρισμό τους. Εξωτικές μάρκες όπως η Ferrari και η Lamborghini όμως δυσκολεύονται και η κα Meloni προσπαθεί να υπερασπιστεί τα συμφέροντα όλων των κατασκευαστών που κατ’ επέκταση αποτελούν και συμφέροντα της χώρας καθώς οποιαδήποτε μείωση στο ανθρώπινο δυναμικό ή στην παραγωγή θα έχει αντίκτυπο σε ολόκληρη την Ιταλία.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Fiat Chrysler Automobiles. Δημιούργησε το πρώτο «πράσινο χωριό» της αυτοκίνησης

cars

Audi Q8 TFSI e Quattro. H plug-in υβριδική έκδοση

cars

Άγιοι Ανάργυροι: Προκαλεί ο δολοφόνος της Κυριακής – Φέρεται να είπε ότι συνευρέθηκαν ερωτικά μια μέρα πριν τη σκοτώσει

Bury

Η Mazda σκέφτεται το μέλλον του MX-5.

cars

Πένθος στον Ολυμπιακό: Πέθανε ο Μιχάλης Φωτίου, ιστορικό στέλεχος της ΠΑΕ

cars

Η Nissan εξετάζει την απόσχιση της από την συμμαχία με τη Renault.

cars

Αυτό είναι το νέο Ford Bronco;

cars

Δώρα Τσαμπάζη για Δημήτρη Παπανώτα: «Πολλά προβληματικά σημεία στη δήλωσή του, αλλά δεν θέλω να τα αναλύσω»

cars

Το BAC Mono αποχωρεί με στιλ πριν έρθει η νέα γενιά τον Μάρτιο.

cars