CARSNEWS
AUTONEWS

Porsche – “Πολύ σπορ” ο εξηλεκτρισμός της 911

Η γκάμα της 911 είναι ήδη αρκετά μεγάλη αποτελούμενη από 25  διαφορετικές εκδόσεις κι όμως η Porsche δεν έχει τελειώσει ακόμα. Καταρχάς, δεν έχει προχωρήσει με τον εξηλεκτρισμό του εμβληματικού sports car καθώς εδώ και αρκετά χρόνια ακούγεται ότι θα προστεθεί στην οικογένεια μία υβριδική έκδοση αλλά ακόμα δεν την έχουμε δει. Η Porsche έχει ήδη λανσάρει την αμιγώς ηλεκτρική Taycan, υβριδικές εκδόσεις των Panamera και Cayenne, έχει ανακοινώσει τις αμιγώς ηλεκτρικές 718 και Macan αλλά έχει αποφύγει προς το παρόν τον εξηλεκτρισμό του ακρογωνιαίου λίθου της. Όχι για πολύ όμως… Αγγλικό μέσο είχε την ευκαιρία να καθίσει με τον επικεφαλής της γερμανικής εταιρίας, Oliver Blume, και αυτός είχε μερικά ενδιαφέροντα πράγματα να πει σχετικά.

Το βασικότερο είναι η επιβεβαίωση του εξηλεκτρισμού της 911. Η υβριδική Porsche 911 θα λανσαριστεί κάποια στιγμή στο προσεχές μέλλον στην αγορά και θα είναι ακριβώς αυτό… Υβριδική. Όχι plug-in αφού η συγκεκριμένη τεχνολογία σε αυτό το σημείο εξέλιξης της δεν ταιριάζει στο στιλ και τις απαιτήσεις μίας 911. Ο Blume ανέφερε επίσης ότι η υβριδική 911 θα είναι “πολύ sporty”, γεγονός που δεν προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση δεδομένου του πρόσφατος παρελθόντος και πιο συγκεκριμένα, της θρυλικής πλέον 918 Spyder. Η Porsche γνωρίζει πώς να κάνει ένα σπορ υβριδικό και είναι θετικό ότι έχει αποφασίσει να δώσει τον συγκεκριμένο χαρακτήρα στην εξηλεκτρισμένη 911, με τεχνολογία η οποία προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από την αγωνιστική 919 Hybrid.

Το μέλλον όμως είναι αναμφίβολα ηλεκτρικό. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό και τις προβλέψεις της Porsche, τουλάχιστον το 80% επί του συνόλου των πωλήσεων θα προέρχεται από υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το τέλος της δεκαετίας ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η Porsche πιστεύει στην και πειραματίζεται με τα συνθετικά καύσιμα με στόχο την παραγωγή περί τα 550 εκατομμύρια λίτρα eFuel ετησίως λίγο μετά τα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε. Η ποσότητα είναι πάρα πολύ μικρή για οποιαδήποτε ουσιαστική χρήση αλλά δείχνει την πρόθεση της γερμανικής μάρκας να εξερευνήσει διαφορετικά μονοπάτια στον δρόμο της μείωσης των εκπομπών ρύπων. Η εταιρία έχει δεσμευτεί άλλωστε να κρατήσει όσο το δυνατόν περισσότερο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στην 911 και αυτός ίσως να είναι ένας τρόπος…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Έγραψε ιστορία το Περιστέρι: Προκρίθηκε για πρώτη φορά στο Final 4 του BCL

Bury

Hyundai – Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα και μπαταρίες

cars

Το πρότυπο Euro7 θα φέρει τα πάνω-κάτω στους κινητήρες!

cars

Ριφιφί σε εταιρεία εμπορίας χρυσού στον Πειραιά – Άνοιξαν τρύπα σε μεσοτοιχία

cars

Genesis GV70. Ντεμπούτο-έκπληξη για το πολυτελές SUV.

cars

Η Mercedes θα εγκαταλείψει το όνομα “EQ”

cars

Ford. Έκλεψε τη παράσταση στο Athens Flying Week 2019

cars

Ηρέμησε… Αργεί ακόμα η πρώτη ηλεκτρική Ferrari!

cars

Τους έβαλε παράνομα στη χώρα, τράκαραν και πήγε να τους παρατήσει – Πέντε μετανάστες τραυματισμένοι στην Αλεξανδρούπολη

cars