CARSNEWS
AUTONEWS

Porsche – “Πολύ σπορ” ο εξηλεκτρισμός της 911

Η γκάμα της 911 είναι ήδη αρκετά μεγάλη αποτελούμενη από 25  διαφορετικές εκδόσεις κι όμως η Porsche δεν έχει τελειώσει ακόμα. Καταρχάς, δεν έχει προχωρήσει με τον εξηλεκτρισμό του εμβληματικού sports car καθώς εδώ και αρκετά χρόνια ακούγεται ότι θα προστεθεί στην οικογένεια μία υβριδική έκδοση αλλά ακόμα δεν την έχουμε δει. Η Porsche έχει ήδη λανσάρει την αμιγώς ηλεκτρική Taycan, υβριδικές εκδόσεις των Panamera και Cayenne, έχει ανακοινώσει τις αμιγώς ηλεκτρικές 718 και Macan αλλά έχει αποφύγει προς το παρόν τον εξηλεκτρισμό του ακρογωνιαίου λίθου της. Όχι για πολύ όμως… Αγγλικό μέσο είχε την ευκαιρία να καθίσει με τον επικεφαλής της γερμανικής εταιρίας, Oliver Blume, και αυτός είχε μερικά ενδιαφέροντα πράγματα να πει σχετικά.

Το βασικότερο είναι η επιβεβαίωση του εξηλεκτρισμού της 911. Η υβριδική Porsche 911 θα λανσαριστεί κάποια στιγμή στο προσεχές μέλλον στην αγορά και θα είναι ακριβώς αυτό… Υβριδική. Όχι plug-in αφού η συγκεκριμένη τεχνολογία σε αυτό το σημείο εξέλιξης της δεν ταιριάζει στο στιλ και τις απαιτήσεις μίας 911. Ο Blume ανέφερε επίσης ότι η υβριδική 911 θα είναι “πολύ sporty”, γεγονός που δεν προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση δεδομένου του πρόσφατος παρελθόντος και πιο συγκεκριμένα, της θρυλικής πλέον 918 Spyder. Η Porsche γνωρίζει πώς να κάνει ένα σπορ υβριδικό και είναι θετικό ότι έχει αποφασίσει να δώσει τον συγκεκριμένο χαρακτήρα στην εξηλεκτρισμένη 911, με τεχνολογία η οποία προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από την αγωνιστική 919 Hybrid.

Το μέλλον όμως είναι αναμφίβολα ηλεκτρικό. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό και τις προβλέψεις της Porsche, τουλάχιστον το 80% επί του συνόλου των πωλήσεων θα προέρχεται από υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το τέλος της δεκαετίας ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η Porsche πιστεύει στην και πειραματίζεται με τα συνθετικά καύσιμα με στόχο την παραγωγή περί τα 550 εκατομμύρια λίτρα eFuel ετησίως λίγο μετά τα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε. Η ποσότητα είναι πάρα πολύ μικρή για οποιαδήποτε ουσιαστική χρήση αλλά δείχνει την πρόθεση της γερμανικής μάρκας να εξερευνήσει διαφορετικά μονοπάτια στον δρόμο της μείωσης των εκπομπών ρύπων. Η εταιρία έχει δεσμευτεί άλλωστε να κρατήσει όσο το δυνατόν περισσότερο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στην 911 και αυτός ίσως να είναι ένας τρόπος…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η BMW θυμάται την E36 M3 Compact.

cars

Η Volkswagen θα λανσάρει τουλάχιστον ένα EV κάθε χρόνο.

cars

Τροχαίο στο Μενίδι: Αυτοκίνητο καρφώθηκε στον τοίχο εστιατορίου – Νοσηλεύεται ελαφρά τραυματισμένη η οδηγός

Bury

Με Dacia Sandero …στην Αγία Κόρη του Ολύμπου. Σημασία έχει το ταξίδι αλλά και το μέσο!

cars

Ξεκίνησε η παραγωγή της νέας BMW M3!

cars

Κουτσούμπας από τον Καναδά: Δεν ερχόμαστε για να συναντήσουμε λόμπι και επενδυτές αλλά μέλη της διασποράς

cars

Chrysler Airflow Vision Concept. Το μέλλον με όνομα από το παρελθόν!

cars

Παναθηναϊκός: Στην Ισπανία για εξετάσεις ο Χουάντσο – Δεν παίζει με Μακάμπι

cars

Η Audi φεύγει από την Formula E και πηγαίνει στο Dakar!

cars