CARSNEWS
AUTONEWS

Η Toyota φέρνει δύο κλασικά AE86 στη νέα εποχή!

Οι μετατροπές κλασικών μοντέλων σε αμιγώς ηλεκτρικά έχουν αρχίσει να κερδίζουν έδαφος τα τελευταία χρόνια ως μία έξυπνη εναλλακτική ώστε να παραμείνουν στον δρόμο αυτού του είδους τα αυτοκίνητα. Προς το παρόν, την μερίδα του λέοντος την κατέχουν οι ανεξάρτητοι βελτιωτές αλλά βλέπουμε σιγά-σιγά και μεγάλους κατασκευαστές να πειραματίζονται με το συγκεκριμένο concept. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα προέρχεται από την Toyota, με την ιαπωνική εταιρία να παρουσιάζει στο Tokyo Auto Salon δύο ενδιαφέροντα πρωτότυπα που βασίζονται στο εμβληματικό AE86 αλλά διαφέρουν όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο.

Το πρώτο, ονομάζεται AE86 H2 και όπως καταλαβαίνεις, χρησιμοποιεί ως καύσιμο το υδρογόνο. Συγκεκριμένα, το πρωτότυπο βασίζεται στο “Trueno” στιλ αμαξώματος με τα pop-up φανάρια και το χαρακτηριστικό ασπρόμαυρο χρώμα που παραπέμπει στο Initial D manga που έκανε θραύση στην Ιαπωνία αρχικά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Κάτω από το καπό, ο 4-κύλινδρος κινητήρας εσωτερικής καύσης διατήρησε την θέση του αλλά πλέον δεν τροφοδοτείται με βενζίνη, αλλά από τις δύο δεξαμενές υδρογόνου που έχουν τοποθετηθεί στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου. Κατά συνέπεια, έπρεπε να υποστεί κάποιες μετατροπές (όσο το δυνατόν λιγότερες όπως αναφέρει ο κατασκευαστής) με νέα μπεκ ψεκασμού, νέο σύστημα τροφοδοσίας και νέα μπουζί που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του υδρογόνου ως καύσιμο. Η Toyota αναφέρει δε πως έχει εξελίξει τον κινητήρα με τέτοιο τρόπο ώστε να παράγει τον ήχο και τους κραδασμούς που θα περίμενε κάποιος από έναν κλασικό βενζινοκινητήρα.

Το δεύτερο πρωτότυπο είναι το AE86 BEV και βασίζεται στην έκδοση “Levin” με τα σταθερά φωτιστικά σώματα. Αισθητικά, τα δύο μοντέλα είναι πρακτικά πανομοιότυπα με τον ίδιο χρωματικό συνδυασμό και τις ίδιες ζάντες ελαφρού κράματος αλλά το AE86 BEV γυρνά την πλάτη στον κινητήρα εσωτερικής καύσης για να στραφεί σε έναν ηλεκτροκινητήρα (που προέρχεται από το υβριδικό Tundra), μία μπαταρία (που προέρχεται από το plug-in υβριδικό Prius) και διάφορα άλλα εξαρτήματα από μοντέλα της Toyota και της Lexus. Αυτό που προκαλεί έκπληξη είναι ότι η ιαπωνική εταιρία έχει διατηρήσει το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ενώ έχει εξασφαλίσει και πως η κατανομή του βάρους δεν έχει αλλάξει σε σύγκριση με το αυθεντικό. Έτσι, το E86 BEV παρέχει μία μοναδική εμπειρία οδήγησης συνδυάζοντας την αναλογικότητα ενός κλασικού, μηχανικού κιβωτίου σε ένα old-school αυτοκίνητο με τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος. Η βιωσιμότητα των δύο πρωτοτύπων τονίζεται περαιτέρω με το… ανακυκλωμένο εσωτερικό όπου δεν υπάρχουν νέα καθίσματα αλλά αναπαλαιωμένα ενώ και πολλά μέρη του έχουν κατασκευαστεί από ανακυκλωμένα υλικά. Δυστυχώς όμως, ούτε το “H2”, ούτε το “BEV” πρόκειται να περάσουν στην παραγωγή – τουλάχιστον όχι μαζική.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Volkswagen Golf GTI. Έτοιμη η όγδοη γενιά του μοντέλου

cars

Το δεύτερο μοντέλο της Bugatti θα είναι ηλεκτρικό και… καθημερινό!

cars

Bentley Continental GT Converible με έμπνευση από τη Θάλασσα και το Yachting

cars

«Δεν βάζεις όλα τα αυγά σε μία φωλιά»…

cars

Σοκαρισμένοι στο ΣΥΡΙΖΑ για το θαύμα Κασσελάκη, το αυτογκόλ με τον Παπανώτα και τα τηλεφωνήματα του Παπανδρέου

Bury

Στους .. Καλλαρύτες με Jeep Renegade 4X4. Στο χωριό του BVLGARI!!

cars

DS 3 Crossback 1.2 Pure Tech 100 PS. Φινετσάτο

cars

Φυσικά χωράει ένας V8 στο Mini λέει η Powerflex

cars

Jeep Compass 1.4T AWD AUTO. Εντός εκτός ικανό

cars