CARSNEWS
F1 & RACES

Ο Carlos Sainz και o Lando Norris βγήκαν για ψώνια… (+video)

Ως πιλότοι της F1, οι δύο αστέρες του grid έκαναν τις επιλογές τους σε ότι έχει να κάνει με το αυτοκίνητο που επέλεξαν, τιμώντας τα συμβόλαιά τους με τις Ferrari και McLaren αντίστοιχα.

Τη ίδια χρονική περίοδο, τόσο ο Carlos Sainz Jr, όσο και ο Lando Norris, προχώρησαν στην… αναβάθμιση του προσωπικού τους αυτοκινήτου.

Από τη μια, ο Ισπανός της Ferrari, «έφτιαξε» μια 812 Competizione με δικέςς του πινελιές, για να αντικαταστήσει το VW Golf με το οποίο κυκλοφορούσε, ενώ από την άλλη, ο Norris έφτιαξε στο διαμορφωτή τη δική του McLaren Artura. Για την Artura ο Norris επέλεξε μια σχετικά σκούρα απόχρωση του μπλε, ενώ ο Sainz για τη Ferrari του διάλεξε ένα γκρι σκούρο ματ, που αναδεικνύει και τις γραμμές του αμαξώματος.

Για τον Sainz βασικός λόγος της τελικής του επιλογής, ήταν ο V12 κινητήρας που πλέον σπανίζει. Ο Sainz μόλις παρουσίασε το νέο του supercar στο YouTube αλλά το παρέλαβε κοντά στα Χριστούγεννα και στο video διάρκειας τεσσάρων λεπτών, μας δίνει μια γεύση από τη στιγμή που το είδε για πρώτη φορά, καλυμμένο με την κόκκινη κουκούλα της Ferrari.

Η πρώτη του αντίδραση ήταν ότι «φαίνεται φοβερό, δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι δικό μου». Το αυτοκίνητο έχει πάνω του κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, όπως είναι το «Smooth Operator» (που συνηθίζει να λέει στους μηχανικούς του από την ενδοσυνεννόηση όταν έχει πάει καλά στα χρονομετρημένα ή στους αγώνες) που βρίσκεται στα μαρσπιέ.

Η 812 Competizione με τον ατμοσφαιρικό V12 που έχει χωρητικότητα 6,5 λίτρων, αποδίδει 818 ίππους και 692 Nm ροπής, ενώ μπορεί να περιστραφεί ως τις 9.500 σ.α.λ.! Τα 100 χλμ./ώρα από στάση είναι υπόθεση 2,85 δευτερολέπτων και η τελική της ταχύτητα είναι 340 χλμ./ώρα. Η Artura του Norris από την άλλη, είναι μια ακόμα υβριδική McLaren.

Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε το μοντέλο στα τέλη του 2020 και η παραγωγή του, ξεκίνησε μέσα στο 2021. Ο Norris, εκτός του Aurora Blue χρώματος για το αμάξωμα, επέλεξε το εσωτερικό πακέτο από ανθρακονήματα, με ταπετσαρία Dove Grey και Jet Black με ανοιχτό κίτρινο για τις λεπτομέρειες.

Η Artura είναι υβριδική συνδυάζει το V6 των 3,0 λίτρων με ένα ηλεκτροκινητήρα και η συνολική ισχύς που προσφέρεται προς εκμετάλλευση από τον οδηγό, είναι 680 ίπποι. H McLaren κάνει λόγο για επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 3,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα. Δεν τίθεται θέμα οδηγικών ικανοτήτων σε κάθε περίπτωση, προκειμένου να κοντρολάρουν τις ικανότητες των δύο supercars, για τα οποία ούτως ή άλλως, κάνουν και σπουδαία διαφήμιση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Γιατί η Dacia μοιράζει θερμοφόρες;

To Lada Niva ποτέ δεν πεθαίνει!

Αλλάζουν όλα για τους ελεγκτές ΚΤΕΟ ADR/ATP!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο carsnews  

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Verstappen and Red Bull charge to pole in Suzuka

cars

Formula 1 Teammate Wars 2023: Ferrari

cars

F1 reporters on Max Verstappen’s third title

cars

O Βολφ θα περάσει την πόρτα του χειρουργείου

cars

F1 GP Ισπανίας: 1-2 οι Mercedes FP1

cars

Το F1 Vlog του Gran Prix Μεξικού

cars

Η Pirelli θα είναι αποκλειστικός προμηθευτής στην F1 ως το 2023

cars

O Ρικάρντο επιστρέφει με ένα στόχο

cars

Έτοιμος να επιστρέψει δηλώνει ο Alonso!

cars