Η παραγωγή της Mulsanne θα σταματήσει την άνοιξη του 2020 με την Bentley να αποχαιρετά το μεγάλο sedan που υπηρέτησε πιστά στην κατηγορία για σχεδόν 40 χρόνια με μία ειδική έκδοση που τιμά όχι μόνο το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά και τον θρυλικό V8 των 6,75 λίτρων – τον μακροβιότερο V8 του είδους του σε συνεχή παραγωγή. Ο εν λόγω κινητήρας παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Bentley S2 του 1959 και ενώ από τότε έχει ανασχεδιαστεί και εκσυγχρονιστεί πολλές φορές, οι βασικές αρχές και διαστάσεις που όρισαν την προσωπικότητα του έμειναν απαράλλαχτες για περισσότερες από 6 δεκαετίες.
Πίσω στην “6.75 Edition”, να ξεκινήσουμε αναφέροντας ότι βασίζεται στην Mulsanne Speed αλλά διαφοροποιείται από αυτήν με ορισμένες μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες. Καταρχάς, τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω περιβάλλονται από μία λεπτή λωρίδα χρωμίου ενώ το σήμα της εταιρίας στο καπό, η γρίλια και οι απολήξεις της εξάτμισης έχουν μία σκοτεινή, σχεδόν μαύρη απόχρωση. Το ίδιο θα διαπιστώσει κάποιος αν ανοίξει το μεγάλο καπό και δει το μαύρο κάλυμμα του κινητήρα – ένα κάλυμμα που φυσιολογικά, είναι ασημί.
Στο εσωτερικό, εκτός από τα διακριτικά στα καθίσματα και τα φώτα καλωσορίσματος που προβάλλουν το σήμα “6.75 Edition” στο έδαφος, οι σχεδιαστές της Bentley μετέτρεψαν τα χειριστήρια των αεραγωγών ώστε να θυμίζουν καπάκι λαδιού του κινητήρα ενώ στο καντράν του ρολογιού και του πίνακα οργάνων αχνοφαίνεται ένα σχεδιάγραμμα του εμβληματικού V8. Η αγγλική φίρμα ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει μόλις 30 αυτοκίνητα σε αυτήν την, ιστορικής σημασίας, έκδοση καθώς και ότι από τούδε και στο εξής, η Flying Spur αναλαμβάνει “καθήκοντα” ναυαρχίδας στην γκάμα της. Τέλος, δήλωσε ότι η Flying Spur θα αποκτήσει και μία υβριδική έκδοση το 2023, χωρίς όμως να παρέχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά.
Follow @CarsnewsGr