Η κατηγορία των καυτών hatchbacks πάντα είχε τον πιο σκληρό ανταγωνισμό με πληθώρα μοντέλων και ισχυρούς χαρακτήρες για να διαλέξει ο υποψήφιος αγοραστής και αυτό δεν άλλαξε τα τελευταία χρόνια. Αν μη τι άλλου, έγινε πιο έντονο με νέους παίκτες όπως το Hyundai i30 N και τους βετεράνους να ανανεώνονται και να προσφέρουν ακόμα περισσότερα! Έτσι, ο αγώνας ανάμεσα σε 4 hot-hatches με δίλιτρους, υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες οι οποίοι κινούν τους εμπρός τροχούς, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Με την σειρά εμφάνισης λοιπόν, έχουμε το Honda Civic Type R με τους 320 ίππους και τα 400 Nm ροπής, το Mini John Cooper Works GP με 306 ίππους και 450 Nm ροπής που είναι και το μοναδικό με αυτόματο κιβώτιο και Launch Control, το Hyundai i30 N που προσφέρει 325 ίππους και 550 Nm ροπής χάρη σε κάποιες αναβαθμίσεις που εγκατέστησε ο ιδιοκτήτης του και το Ford Focus ST by Mountune με τα 330 άλογα και 515 Nm ροπής. Μία ενδιαφέρουσα αναμέτρηση όπου το Mini GP έχει σαφές προβάδισμα λόγω του αυτόματου κιβωτίου λοιπόν…
The post Civic Type R v Mini GP v i30 N v Focus ST. Η μάχη των δίλιτρων hot-hatches. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr