CARSNEWS
AUTONEWS

Cupra Leon. Διαθέσιμο και ως “καυτό” υβριδικό με 245 ίππους!

Με την παρουσίαση του νέου Leon πριν από μερικές εβδομάδες, η Seat έκανε ένα βήμα προς τα εμπρός. Το ίδιο κάνει και η Cupra που αποκάλυψε πριν από λίγες ώρες την δική της εκδοχή του ισπανικού hatchback, αλλά κατά την γνώμη μου, το βήμα είναι πολύ μεγαλύτερο και οι επιλογές σαφώς περισσότερες, όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό! Ο λόγος για τον οποίο το λέω, είναι επειδή το Cupra Leon είναι διαθέσιμο τόσο ως hatchback όσο και ως station wagon, με τον κλασικό δίλιτρο βενζινοκινητήρα σε 3 διαφορετικές εκδοχές ή ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο με 250 ίππους και εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν τα 50 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο!

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή όμως. Προφανώς, το Cupra Leon βασίζεται στο αντίστοιχο μοντέλο της Seat αλλά εξοπλίζεται με ένα επιθετικό bodykit που αποτελείται από νέους προφυλακτήρες, φαρδύτερα μαρσπιέ και μία διακριτική αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Τα σήματα της Cupra έχουν αντικαταστήσει αυτά της Seat και το αυτοκίνητο είναι 25 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος στον εμπρός άξονα και 20 χιλιοστά στον πίσω. Νέα είναι και η εξάτμιση με δύο ή τέσσερις απολήξεις αναλόγως της έκδοσης ενώ όλα τα μοντέλα διαθέτουν full-LED φωτιστικά σώματα και ζάντες ελαφρού κράματος. Στην “βασική” έκδοση οι ζάντες έχουν διάμετρο 18 ιντσών ενώ σε όλες τις υπόλοιπες είναι 19άρες αλλά σε κάθε περίπτωση, “φιλοξενούν” το πανίσχυρο σύστημα πέδησης της Brembo με δίσκους 370 χιλιοστών!

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουμε τα νέα, σπορ καθίσματα και το νέο τιμόνι στο οποίο έχουν προστεθεί το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και ο επιλογέας των modes οδήγησης. Μία οθόνη 10,1 ιντσών στο ταμπλό και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων φροντίζουν για την ενημέρωση του οδηγού και την ψυχαγωγία των επιβατών προσφέροντας συνδεσιμότητα με Android Auto και Apple CarPlay ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν ο ατμοσφαιρικός φωτισμός και τα διακοσμητικά στο χρώμα του χαλκού που “σπάνε” την μονοτονία και μας υπενθυμίζουν το χαρακτηριστικό της Cupra.

Περισσότερο ενδιαφέρον όμως παρουσιάζουν τα μηχανικά του νέου Cupra Leon. Καταρχάς, υπάρχει ο κλασικός δίλιτρος TSI βενζινοκινητήρας με κωδικό EA888. Αυτός είναι διαθέσιμος είτε με 245 ίππους και 370 Nm ροπής, είτε με 300 ίππους και 400 Nm ροπής. Η πιο ισχυρή εκδοχή του όμως, προσφέρεται αποκλειστικά στην Sportstourer, station-wagon έκδοση, παράγει 310 ίππους και 400 Nm ροπής και συνδυάζεται με το 4Drive σύστημα τετρακίνησης. Ανεξαρτήτως έκδοσης, ο 2.0 TSI επωφελείται από το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βοηθά στην βελτιστοποίηση της πρόσφυσης.

Εναλλακτικά, υπάρχει και η “eHybrid” plug-in υβριδική έκδοση όπου ένας 1400άρης TSI βενζινοκινητήρας με 150 ίππους και 250 Nm ροπής συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων και μία μπαταρία 13 kWh. Το σύστημα αποδίδει αθροιστικά 245 ίππους και 400 Nm ροπής και μπορεί να κινήσει το Leon χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια για έως και 60 χιλιόμετρα! Κατά τα άλλα, η Cupra εξοπλίζει όλα τα Leon της με το σύστημα Adaptive Chassis Control που είναι ικανό να κάνει αλλαγές στις ρυθμίσεις  σε μερικά milliseconds, ένα προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης και μία ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφαλείας. Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο για αγορά από το τελευταίο τρίμηνο του 2020 και η τιμή του θα ανακοινωθεί καθώς πλησιάζουμε στο λανσάρισμα του.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Τι σημαίνει “V8 Biturbo E Performance” για την Mercedes-AMG;

cars

Ο καιρός σήμερα 13/3/2024

cars

Η Lamborghini Sian Roadster είναι μία πανάκριβη, sold-out πραγματικότητα!

cars

Audi Q4 E-Tron & Sportback. Διαθέσιμα και στη χώρα μας από 44900 Ευρώ

cars

Γιάννης Πλούταρχος για το όνομά του: Μόλις το άκουσα, έβαλα τα γέλια – «Τι λες ρε αθεόφοβε», είπα στον μάνατζερ

cars

Ο Ευαγγελάτος έντυσε τον Κασσελάκη στα χακί, πριν παρουσιαστεί στον στρατό

cars

Η Hennessey γιορτάζει 30 χρόνια με τον “Εξορκιστή” των 1.000 ίππων.

cars

Μεταλλαγμένα βακτήρια βρέθηκαν στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό – Αντέχουν τα φάρμακα και συνδέονται με τη σήψη

Bury

Suzuki: Φουλ ρετρο-μανία στο Τόκιο!

cars