CARSNEWS
F1 & RACES

F1: Ο Λεκλέρ ταχύτερος με τη Ferrari SF-24 την τελευταία μέρα των δοκιμών του Μπαχρέιν

Ο Σαρλ Λεκλέρ παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της τρίτης και τελευταίας ημέρας των δοκιμών εξέλιξης των φετινών μονοθεσίων της Formula 1 στο Μπαχρέιν, με τη μαλακή γόμα C4 – αν και ήταν 0,4” πιο αργός από το χρόνο του Κάρλος Σάινθ της δεύτερης μέρας, που ήταν ο ταχύτερος του τριημέρου.

Η μέρα ξεκίνησε με άλλο ένα συμβάν της αποκόλλησης του καπακιού της υδρορροής στην είσοδο της στροφής 11 της πίστας του Σακίρ, που οδήγησε σε νέα καθυστέρηση και στην απόφαση των οργανωτών να μην κάνουν σήμερα μεσημεριανό διάλειμμα – ώστε να μην χάσουν πολύτιμο χρόνο δοκιμών οι ομάδες. Μετά τη διακοπή, που διήρκησε 1 ώρα και 17 λεπτά, ο Κάρλος Σάινθ έγραψε τον πρώτο χρόνο πριν αφήσει το κόκπιτ της Ferrari στον Σαρλ Λεκλέρ – όπως έκανε και ο Σέρτζιο Πέρεζ που έχοντας σημειώσει το δεύτερο χρόνο άφησε τη Red Bull RB20 στον Μαξ Φερστάπεν.

Στο τέλος της ημέρας ο Ολλανδός πρωταθλητής έπεσε στην 4η θέση, 0,433” πίσω από τον Λεκλέρ, αλλά έχοντας κάνει τον ταχύτερο γύρο του με τη σκληρότερη γόμα C3, που υπολογίζεται ότι είναι περίπου 0,7” πιο αργή στο γύρο σε σχέση με τη C4. Ο Μαξ ήταν ο ταχύτερος με τη C3, που θα είναι η μαλακότερη γόμα του πρώτου GP του 2024, σε μία εβδομάδα στην ίδια πίστα. Η C4 δεν θα χρησιμοποιηθεί το τριήμερο αυτό.

Ο Λεκλέρ έριξε δύο φορές τον ταχύτερο γύρο με τη μαλακή γόμα C4 μέχρι το τελικό του 1:30.322, πριν οι πρωταγωνιστές του σπορ γυρίσουν την προσοχή του στις συστοιχίες γύρων για την προετοιμασία τους για τον αγώνα του Σακίρ. Ωστόσο, στο τέλος μια σειρά οδηγών έκανε από έναν σβέλτο γύρο με τη μαλακή C4, με αποτέλεσμα ο Τζορτζ Ράσελ με τη Mercedes W15 να ανέβει στη δεύτερη θέση, μισό εκατοστό του δευτερολέπτου πίσω από τον Λεκλέρ, ο Γκουάνιο Τσόου με τη Sauber στην 3η και ο Γιούκι Τσουνόντα με την RB στην 5η, 20 χιλιοστά πίσω από τον Φερστάπεν.

Την εξάδα, επίσης με τη C4, έκλεισε ο Άλεξ Άλμπον της Williams, που ήταν ο μοναδικός οδηγός που έμεινε στο μονοθέσιό του όλη την ημέρα, συμπληρώνοντας συνολικά 121 γύρους. Πίσω του, ακολούθησαν οι McLaren και Aston Martin με τους Όσκαρ Πιάστρι και Φερνάντο Αλόνσο, οι οποίοι αφοσιώθηκαν στις συστοιχίες γύρων με τη σκληρότερη γόμα C3.

Για τη McLaren, ωστόσο, δεν ήταν απροβλημάτιστη η ημέρα, καθώς το πρωί η MCL38 παρουσίασε ένα πρόβλημα στο συμπλέκτη, έπειτα από τα ηλεκτρικά προβλήματα που είχε κατά τη χθεσινή ημέρα. Προβλήματα, επίσης, αντιμετώπισε και η Sauber το πρωί, και η Mercedes με τον Λιούις Χάμιλτον – που είχε αρκετές στιγμές αστάθειας της ουράς της W15.

Μετά το τέλος του τριημέρου δοκιμών στο Μπαχρέιν, η F1 ετοιμάζεται τώρα για το πρώτο GP του 2024, επίσης στο Μπαχρέιν, που θα διεξαχθεί το Σάββατο 2 Μαρτίου. Κατά συνέπεια, οι ελεύθερες δοκιμές θα λάβουν χώρα την Πέμπτη 29/02 και οι δοκιμές κατάταξης το απόγευμα της Παρασκευής 1 Μαρτίου.

Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ:

FORMULA 1

Related Articles

Η Liberty ήθελε τον Alonso στη Red Bull

cars

Formula 1 2024: Τα νέα μονοθέσια

cars

Η FIA έκανε δεκτή την αίτηση της Andretti, αλλά τώρα αρχίζουν τα δύσκολα

cars

Hamilton vs Schumacher

cars

GP Ρωσίας: Ξανά στην Pole Position ο Leclerc

cars

Formula 1 Teammate Wars 2023: Ferrari

cars

Φόρμουλα 1: Η νέα «διαστημική» πίστα στη Σαουδική Αραβία – Δείτε βίντεο και φωτογραφίες

cars

F1 GP Μ. Βρετανίας: Μπροστά ο Stroll στο FP2

cars

Τα μυστικά της Marina Bay σε 60sec (video)

cars