CARSNEWS
F1 & RACES

F1: Πρεμιέρα για την καταπράσινη νέα Sauber C44 – Super Sport FM | Η κορυφαία παγκύπρια αθλητική συχνότητα

Η Sauber, πρώην Alfa Romeo F1 και νυν Stake F1, παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο C44, τα φανταχτερά καινούρια χρώματά της και τη νέα της ταυτότητα για τη διετία πριν μετονομαστεί σε Audi F1.

Στην εκδήλωση που διοργάνωσε στο Λονδίνο η ελβετική ομάδα παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο με το νέο της πράσινο φωσφοριζέ χρώμα και με μεγάλες μαύρες επιφάνειες γυμνών ανθρακονημάτων.

Η C44 είναι το πρώτο μονοθέσιο υπό τον νέο τεχνικό διευθυντή Τζέιμς Κι, που μετέβη στο Χίνβιλ από τη McLaren, αν και δεν έχει προλάβει να συνεισφέρει σε μεγάλο βαθμό. Η μεγαλύτερη σχεδιαστική αλλαγή της “επιθετικά ανασχεδιασμένης” C44 σε σχέση με πέρσι είναι η τύπου pull-rod γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης (αντί της περσινής push-rod), που χρησιμοποιούν και οι Red Bull, McLaren για να αποκομίσουν αεροδυναμικά οφέλη.

SAUBER MEDIA HUB

H νέα C44 θα κάνει τα πρώτα της χιλιόμετρα την προσεχή Παρασκευή 9/02 με τους δύο οδηγούς της ομάδας, Βάλτερι Μπότας και Γκουάνιου Τσόου, στην πίστα της Βαρκελώνης, και στο πλαίσιο της ημέρας βιντεοσκόπησης που δικαιούνται οι ομάδες.

Η εξέλιξή της θα ξεκινήσει από το τριήμερο 21-23 Φεβρουαρίου στις επίσημες δοκιμές των ομάδων στο Μπαχρέιν, και η Sauber άφησε να εννοηθεί ότι το πρόγραμμα αναβαθμίσεων του μονοθεσίου θα είναι πολύ πιο φιλόδοξο σε σχέση με το παρελθόν. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι στους πρώτους αγώνες του 2024 θα παρουσιάσει ορισμένες σημαντικές αναβαθμίσεις.

Όπως εξήγησε ο εκπρόσωπος της ομάδας Αλεσάντρο Αλούνι Μπράβι, το πράσινο χρώμα επιλέχθηκε εσκεμμένα για να γίνει ξεκάθαρη η αλλαγή ταυτότητας της ομάδας σε σχέση με το κόκκινο της Alfa Romeo των προηγούμενων ετών.

«Υπάρχουν αλλαγές και σε άλλους τομείς», σχολίασε ο Μπράβι. «Εξελίσουμε τη δομή της ομάδας μας, ενισχύουμε το ανθρώπινο δυναμικό, και αυτό σημαίνει ότι η δουλειά εξελίσσεται στο Χίνβιλ σε όλους τους τομείς. Είναι μια πολύ συναρπαστική περίοδος για την ομάδα».

Σχετικά με την απόδοση του νέου μονοθεσίου, ο Ιταλός συνέχισε: «Το ότι βρισκόμαστε στο ξεκίνημα μιας νέας εποχής δεν σημαίνει ότι θα πετύχουμε καλύτερη απόδοση άμεσα. Ό,τι κάναμε, όμως, αυτό το χειμώνα μας κάνει αισιόδοξους ότι μπορούμε να πετύχουμε ένα βήμα προόδου. Δουλέψαμε σκληρά υπό τις κατευθύνσεις του νέου μας τεχνικού διευθυντή Τζέιμς Κι, για να εξελίξουμε το project μας και το αυτοκίνητό μας σε όλους τους τομείς, λάβαμε πιο ακραίες αποφάσεις και προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε κάθε λεπτομέρεια. Η νέα τεχνική ομάδα έκανε ένα μεγάλο βήμα. Αλλά την ίδια στιγμή είμαστε και ρεαλιστές. Πρέπει να δούμε τι έχουν κάνει οι άλλες ομάδες, οι ανταγωνιστές μας, το χειμώνα», πρόσθεσε ο Μπράβι.

Τέλος, για τη μετάβαση στην εποχή της Audi, κατέληξε: «Τα δύο χρόνια που ακολουθούν η ομάδα μας θα κάνει μια μεγάλη διαδικασία μεταμόρφωσης για το 2026, που θα γίνουμε η εργοστασιακή ομάδα της Audi. Όμως, η προσοχή μας είναι στο εδώ και στο τώρα. Ξέρουμε ότι είναι σημαντικό να θέτουμε τις βάσεις της ομάδας μας κάθε μέρα. Για αυτό δουλεύουμε πολύ σκληρά για να βελτιωθούμε σε κάθε τομέα του οργανισμού μας, υπό τη διοίκηση του [διευθύνοντος συμβούλου] Αντρέας Σιντλ».

Τα καλύτερα αποτελέσματα της Sauber (ως Alfa Romeo F1) το 2023 ήταν δύο όγδοες θέσεις του Βάλτερι Μπότας, και έτσι η ομάδα τερμάτισε στην 9η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Στόχος της ομάδας είναι να βελτιώσει σημαντικά την απόδοσή της και να ανταγωνιστεί τις Williams, VCARB και ενδεχομένως και την Alpine, στο φετινό πρωτάθλημα.

Related Articles

Το F1 Vlog του Grand Prix Σιγκαπούρης

cars

Ayao Komatsu Thinks He Can Transform F1’s Worst Team. Here’s Why He Might Be Right.

cars

H Sauber Motorsport γιόρτασε τα 50 της χρόνια (video)

cars

Οι 50 πολυτιμότερες αθλητικές ομάδες στον κόσμο το 2023

cars

Τι ώρες θα δούμε Formula 1 και πού (vid)

cars

Πότε θα αποκαλυφθεί η νέα Ferrari;

cars

Άλισον: ‘Δεν βλέπω λόγο να μην πιάσει η Mercedes τη Red Bull φέτος’

cars

Ο Μάνσελ βγάζει στο σφυρί μέρος της κληρονομιάς του

cars

H Red Bull Racing επέλεξε τον Albon για το 2020!

cars