CARSNEWS
F1 & RACES

Άλισον: ‘Δεν βλέπω λόγο να μην πιάσει η Mercedes τη Red Bull φέτος’

ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

Η Mercedes φέρνει μια νέα αναβάθμιση της W14 αυτό το τριήμερο στο GP Βρετανίας, και ο τεχνικός της διευθυντής Τζέιμς Άλισον λέει πως όσο συνεχίζεται η εξέλιξη μπορεί το μονοθέσιο του Μπράκλεϊ να ανταγωνιστεί τη Red Bull RB19 ακόμα και τη φετινή σεζόν».

Με εννέα νίκες στους ισάριθμους φετινούς αγώνες της Formula 1 η Red Bull παραμένει ανίκητη για το 2023, όμως ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes, Τζέιμς Άλισον, εκφράζει την πεποίθηση ότι οι συνεχόμενες αναβαθμίσεις της W14 μπορούν κάλλιστα να την κάνουν ανταγωνιστική της RB19 ακόμα και μέσα στη διάρκεια αυτής της σεζόν.

Το πρώτο μεγάλο φετινό πακέτο αναβαθμίσεων της Mercedes W14 παρουσιάστηκε στο Μονακό: περιελάμβανε ριζικά ανασχεδιασμένο δάπεδο, πλευρικούς αεραγωγούς και ανάρτηση. Ακολούθησαν νέες βελτιώσεις του μονοθεσίου στο GP Ισπανίας, που βοήθησε τους Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ να κατακτήσουν δύο θέσεις στο βάθρο

Στην Αυστρία, όμως, η W14 ήταν και πάλι ασταθής, δύσκολη στη ρύθμιση και μη ανταγωνιστική – αλλά η ομάδα του Μπράκλεϊ αισιοδοξεί ότι θα ανακάμψει στο Σίλβερστοουν αυτό το τριήμερο με ένα καινούριο πακέτο αναβάθμισης, που περιλαμβάνει και ανασχεδιασμένη εμπρός πτέρυγα.

Ο διευθυντής μηχανολογίας στους αγώνες για τη Mercedes F1, Άντριου Σόβλιν, επιβεβαίωσε πως “έχουμε μια νέα εμπρός πτέρυγα, που θα μας βοηθήσει να ανελιχθούμε λίγο πιο ψηλά στην εκκίνηση, κι επίσης πιστεύω ότι η πίστα θα ταιριάξει λίγο περισσότερο στο αυτοκίνητό μας σε σχέση με της Αυστρίας”.

Παρά το «στραβοπάτημα» του Σπίλμπεργκ το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Τζέιμς Άλισον εκτιμά ότι οι αναβαθμίσεις της W14 στους τέσσερις τελευταίους αγώνες έχουν βελτιώσει πηγαία προβλήματα του μονοθεσίου.

Όπως εξηγεί, έχουν αυξήσει την παραγωγή άντωσης και την έχουν κάνει πολύ πιο σταθερή στο φρενάρισμα, με λιγότερες πιθανότητες μπλοκαρίσματος των εμπρός τροχών. Παρόλα αυτά, το πρόβλημα αστάθειας της ουράς της W14 παραμένει, όπως παραδέχεται ο Βρετανός.

Η πρόοδος είναι τέτοια, πάντως, που κάνει τον Άλισον ιδιαίτερα αισιόδοξο για την ανέλιξη της Mercedes στο επίπεδο απόδοσης της Red Bull: “Εξακολουθώ να λέω εσωτερικά στην ομάδα, γιατί να μην συμβεί κάτι τέτοιο από φέτος κιόλας; Όσο συνεχίζουμε να εξελίσσουμε το αυτοκίνητό μας, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην σκεφτόμαστε κάτι τέτοιο’.

Από την άλλη, βεβαίως, σύντομα η Red Bull ενδέχεται να παύσει πλήρως την εξέλιξη του φετινού της μονοθεσίου, ελλείψει σοβαρού λόγου να τη συνεχίσει, προκειμένου να αφιερώσει όλες τις υποδομές της -βάσει και της περσινής τιμωρίας για την υπέρβαση του ορίου προϋπολογισμού- στο μονοθέσιό της για το 2024.

Related Articles

F1 News: Huge boost for US F1 fans as exciting new 24/7 channel goes live

Bury

Η Red Bull Racing συμπλήρωσε το παζλ των αποκαλυπτηρίων

cars

Τα ξεχωριστά χρώματα της Haas για το γκραν πρι του Τέξας (vid)

cars

Motor Racing Istanbul Park circuit gets new operators to bring back F1, media report

cars

Αυτή είναι η Formula 1 των τρακτέρ – Με τελική 320 χλμ./ώρα (Video)

cars

FORMULA 1 LENOVO UNITED STATES GRAND PRIX 2023 – free digital race programme

cars

H Audi έχει κάνει πρόοδο στον υβριδικό κινητήρα F1 του 2026

cars

Νέο Lexus LBX: 5 πράγματα για το νέο SUV που έρχεται

cars

Κινδυνεύει και το GP Βιετνάμ από τον κορωνοϊό;

cars