CARSNEWS
F1 & RACES

F1 2024: Ο πλήρης οδηγός για τη νέα σεζόν

Το πρωτάθλημα της Formula 1 ξεκινά σε 13 μέρες, στις 29 Φεβρουαρίου, όταν τα μονοθέσια θα πατήσουν πίστα για τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές, πριν τον μεγάλο αγώνα στο Μπαχρέιν στις 2 Μαρτίου.

Πριν από αυτό, θα διεξαχθούν κι οι καθιερωμένες χειμερινές δοκιμές, από την Τετάρτη 21 ως την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου, στην ίδια πίστα.

Πρόκειται για μία σεζόν που χαρακτηρίζεται στο ξεκίνημά της από τη λέξη «σταθερότητα»: σχετικά σταθεροί κανονισμοί, ίδια οδηγικά δίδυμα, αλλά κι ένα πολύ μεγάλο καλεντάρι, διάρκειας 24 αγώνων, που ξεκινά τον Μάρτιο για να καταλήξει στις 8 Δεκεμβρίου στο Άμπου Ντάμπι.

Στο μεσοδιάστημα, θα περάσει για πρώτηφορά μετά το 2019 από την Κίνα, ενώ για πρώτη φορά η Ιαπωνία έρχεται νωρίς στη σεζόν, στις 7 Απριλίου, με το Αζερμπαϊτζάν να μεταφέρεται τον Σεπτέμβριο.

Το καλεντάρι της Formula 1 για το 2024:

ΑΓΩΝΑΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
1. Μπαχρέιν – Σακχίρ 29/2-2/3
2. Σαουδική Αραβία – Τζέντα 7-9/3
3. Αυστραλία – Άλμπερτ Παρκ 22-24/3
4. Ιαπωνία – Σουζούκα  5-7/4
5. Κίνα – Σανγκάη 19-21/4
6. ΗΠΑ – Μαϊάμι 3-5/5
7. Ίμολα – Emilia Romagna  17-19/5
8. Μονακό – Μόντε Κάρλο  24-26/5
9. Καναδάς – Μόντρεαλ 7-9/6
10. Ισπανία – Βαρκελώνη  21-23/6
11. Αυστρία – Spielberg 28-30/6
12. Ηνωμένο Βασίλειο – Σιλβερστόουν 5-7/7
13. Ουγγαρία – Βουδαπέστη 19-21/7
14. Βέλγιο – Σπα 26-28/7
15. Ολλανδία – Zandvoort 23-25/8
16. Ιταλία – Μόντσα 30/8-1/9
17. Αζερμπαΐτζάν – Μπακού 13-15/9
18. Σιγκαπούρη – Marina Bay 20-22/9
19. ΗΠΑ – Ώστιν  18-20/10
20. Μεξικό – Πόλη του Μεξικού 25-27/10
21. Βραζιλία – Ιντερλάγκος 1-3/11
22. ΗΠΑ – Λας Βέγκας 21-23/11
23. Κατάρ – Λοσαΐλ 29/11-1/12
24. Άμπου Ντάμπι – Yas Marina 6-8/12

Εδώ μπορείτε και τον λόγο για τον οποίο οι δύο πρώτοι αγώνες της σεζόν θα γίνουν Σάββατο κι όχι Κυριακή.

Επιπλέον, στη φετινή σεζόν θα δούμε sprint αγώνες σε Κίνα, Μαϊάμι, Αυστρία, Τέξας, Βραζιλία και Κατάρ, με σημαντικές αλλαγές στο πώς διεξάγονται.

Οι πρωταγωνιστές

Συνολικά, το grid έχει παραμείνει απαράλλακτο σε σχέση με το πώς έκλεισε το 2023, για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες, με αποτέλεσμα να επικρατεί μία παράδοξη σταθερότητα ενόψει των μεγάλων αλλαγών του 2025.

Red Bull – Max Verstappen, Sergio Perez

H πρωταθλήτρια συνεχίζει με τους Verstappen και Perez, με στόχο να διατηρήσει τα σκήπτρα της και το 2024, μετά την απόλυτη κυριαρχία που χαρακτήρισε το 2023 για την ίδια, με 21 νίκες σε 22 αγώνες.

Mercedes – Lewis Hamilton, George Russell

Το βρετανικό δίδυμο θα διανύσει την τρίτη και τελευταία του κοινή χρονιά στο Μπράκλεϊ, με στόχο να μειώσει την απόσταση από τη Red Bull και να την απειλήσει για το πρωτάθλημα, έχοντας σημειώσει αρκετή πρόοδο μέσα στη διάρκεια του 2023.

Ferrari – Charles Leclerc, Carlos Sainz

Άλλο ένα οδηγικό δίδυμο που ξεκινά την τελευταία κοινή χρονιά του, οι Leclerc και Sainz θα θέλουν όσο τίποτα να επαναφέρουν τη Ferrari στην κορυφή με το κατά 95% διαφορετικό μονοθέσιό τους.

McLaren – Lando Norris, Oscar Piastri

Η ομάδα που έκανε τα μεγαλύτερα βήμα μπροστά το 2023 θέλει να συνεχίσει σε αυτήν την κατεύθυνση το 2024, ώστε να απειλήσει με σαφήνεια την πρώτη τριάδα και να αρχίσει να κάνει αισθητή την παρουσία της στη Red Bull, με το ίδιο νεανικό και πιο έμπειρο πλέον δίδυμο.

Aston Martin – Fernando Alonso, Lance Stroll

Ομάδα με τον Fernando Alonso σε αυτήν θέλει πάντα να κοιτάζει ψηλά, κι αυτό κάνει κι η Aston Martin, που επιλέγει σταθερότητα, δεν αλλάζει τίποτα, και επιδιώκει να μάθει από τα περυσινά της λάθη.

Alpine – Esteban Ocon, Pierre Gasly

Το τρίτη τη τάξει εργοστάσιο της F1 θέλει να εδραιωθεί ψηλότερα, έχοντας υποχωρήσει πέρυσι εξαιτίας της ανόδου του άμεσου ανταγωνισμού, στον τελευταίο χρόνο συμβολαίου και των δύο οδηγών της.

Williams – Alex Albon, Logan Sargeant

Η Williams έκανε καταπληκτική σεζόν πέρυσι, θέτοντας βάσεις για το μέλλον, με τον James Vowles στο τιμόνι της ομάδας, και τον Alex Albon αρχηγό στα πηδάλια. Ο rookie Logan Sargeant συνεχίζει και θα πρέπει πλέον να αποδώσει για να δικαιολογήσει την πίστα των Βρετανών στο πρόσωπό του.

Visa Cash App RB – Daniel Ricciardo, Yuki Tsunoda

Rebranding, νέα διοικητική δομή, στενότερη συνεργασία με τη «μαμά» Red Bull και έμπειρο οδηγικό δείχνουν την ξεκάθαρη τροχιά της VCARB προς τις υψηλότερες θέσεις του grid, στην κορυφή του midfield.

Stake F1 Team – Valtteri Bottas, Guanyu Zhou

Νέα, σύντομη βέβαια, εποχή για τη Sauber, με τη Stake και το Kick.com ως βασικούς χορηγούς, προτού έρθει η Audi. Έχουν γίνει βελτιώσεις σε κρίσιμους τομείς και θα φανεί στην πίστα.

Haas – Nico Hulkenberg, Kevin Magnussen

Η τελευταία και σε χειρότερη θέση ομάδα του grid εισέρχεται στη νέα σεζόν με νέο διευθυντή στο πρόσωπο του Ayao Komatsu, αλλά το ίδιο οδηγικό δίδυμο και σε μεγάλο βαθμό κοινό μονοθέσιο με την περυσινή χρονιά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αποκλειστικά στη συνδρομητική υπηρεσία του ANT1 η ζωντανή μετάδοση της F1 το 2024

Drive to Survive: Δείτε το τρέιλερ της έκτης σεζόν του δημοφιλούς σόου (video)

Related Articles

F1: «Eγραψε» Ιστορία ο Φερστάπεν

cars

Η Haas επιβεβαίωσε τους Μάγκνουσεν – Χούλκενμπεργκ για το 2024

cars

O Hamilton πήρε τον τίτλο ή το μονοθέσιό του;

cars

Ένα απίστευτο πενταετές μοτίβο θέλει νικητή τον Χάμιλτον απόψε!

cars

Ο ρόλος των ελαστικών στη μάχη της Μόντσα

cars

Netflix reveals first trailer for new “Senna” miniseries

Bury

Ο Αλόνσο «τα βάζει» με τη McLaren

cars

Formula 1: Περισσότερες ομάδες και λιγότερα γκραν πρι θέλει ο Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγιέμ

cars

F1 – Grand Prix Ολλανδίας: Πρωτιά στην τηλεθέαση για την νίκη του Φερστάπεν

cars