CARSNEWS
F1 & RACES

F1 GP Σ.Αραβίας: Και πάλι το 1-2 η Red Bull!

Δεν υπήρξαν εκπλήξεις στην Τζέντα. Παρά το αυτοκίνητο ασφαλείας του 7ου γύρου οι Φερστάπεν-Πέρεζ έκαναν και πάλι το 1-2 για λογαριασμό της Red Bull.

Ο Λεκλέρ τερμάτισε μάλλον εύκολα στην τρίτη θέση με την Ferrari να είναι εμφανώς ταχύτερη των McLaren και Mercedes. Ωστόσο η SF-24 δεν είχε απάντηση και πάλι στον ρυθμό της RB20. Οι Πιάστρι και Αλόνσο συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα. Θετικός ο πρώτος αγώνας του Μπέρμαν που τερμάτισε στην 7η θέση και πήρε τον άτυπο τίτλο του οδηγού του αγώνα.

Οι ομάδες είχαν προετοιμαστεί, ως είθισται, για αγώνα ενός pit-stop. Όλοι πλην των Μπέρμαν και Μπότας επέλεξαν την μέση γόμα. Οι δύο αυτοί οδηγοί προτίμησαν την μαλακή, ελπίζοντας ίσως και σε κάποιο safety car.

Εκκίνηση

Οι περισσότεροι οδηγοί κράτησαν τις θέσεις τους με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων. Οι Λεκλέρ-Πέρεζ είχαν μία σύντομη μάχη στις τρεις πρώτες στροφές, με τον Μονεγάσκο να επικρατεί αρχικά. Με την συμπλήρωση του πρώτου γύρου ο Πιάστρι θα προσπερνούσε τον Αλόνσο για την 4η θέση.

Παράλληλα ο Γκασλί έμπαινε στα pits για να εγκαταλείψει. Η Alpine του είχε ήδη από τον γύρο σχηματισμού πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Ο Μπέρμαν με την μαλακή γόμα ασκούσε πίεση στον Τσουνόντα για την 10η θέση, με τον Ιάπωνα να έχει ήδη χάσει μία στην εκκίνηση από τον Στρολ.

Στον 4ο γύρο, όμως, τα φώτα θα έπεφταν πάνω στην άλλη SF-24. Ο Λεκλέρ έχανε την δεύτερη θέση από τον Πέρεζ, με τον Μεξικανό να έχει σαφώς ανώτερο ρυθμό. Με 7 γύρους να έχουν περάσει η σειρά ήταν Φερστάπεν, Πέρεζ, Λεκλέρ, Πιάστρι και Αλόνσο.

Αυτοκίνητο ασφαλείας

Στον ίδιο γύρο ο Στρολ ακούμπησε τον εμπρός αριστερά τροχό του στον τοίχο της στροφής 21. Η AMR24 κατευθύνθηκε ακυβέρνητη προς την μπαριέρα της 22 και ο αγώνας έλαβε τέλος για τον Καναδό. Αμέσως επιστρατεύτηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Η εξέλιξη αυτή προκάλεσε φρενίτιδα στα pits με όλους, σχεδόν, τους οδηγούν να περνούν στην σκληρή γόμα. Από τους πρωτοπόρους, έξω παρέμειναν, όμως, οι Νόρις και Χάμιλτον ανεβαίνοντας στην κατάταξη. Η σειρά πριν την επανεκκίνηση ήταν, Νόρις, Φερστάπεν, Χάμιλτον, Πέρεζ, Λεκλέρ, Πιάστρι και Αλόνσο.

Αυτή δόθηκε στον 10ο γύρο με τον Νόρις να κρατάει την πρώτη θέση από τον Φερστάπεν. Ο Μπέρμαν κέρδισε μία θέση από τον Τσουνόντα και ο Μάγκνουσεν από τον Άλμπον με τους δύο τελευταίους να έχουν και επαφή.

Υπό διερεύνηση

Λίγο αργότερα η διεύθυνση αγώνα ανακοίνωσε ότι οι Νόρις και Πέρεζ βρίσκονταν υπό διερεύνηση. Ο πρώτος επειδή το μονοθέσιο του κινήθηκε πριν το σβήσιμο των φώτων στο grid και ο δεύτερος για unsafe release στα pit-stops.

Στον 13ο γύρο, πάντως, ο Λάντο θα έχανε την πρώτη θέση από τον Φερστάπεν. Η άλλη Red Bull, του Πέρεζ, θα προσπερνούσε σχεδόν ταυτόχρονα τον Χάμιλτον για την τρίτη θέση. Ωστόσο θα έρχονταν θετικά νέα για τον Νόρις από το race control το οποίο τον απάλλαξε για το jump start καθώς ο Βρετανός είχε προλάβει να σταματήσει την MCL38 πριν το σβήσιμο των φώτων.

Αντιθέτως οι αγωνοδίκες θα τιμωρούσαν με 5 δευτερόλεπτα τον Πέρεζ (δηλαδή την Red Bull) για την επικίνδυνη αποδέσμευση στο pit-stop. Ακόμη πιο αυστηροί, όμως, θα ήταν οι αγωνοδίκες με τον Μάγκνουσεν τιμωρώντας τον με ποινή 10 δευτερολέπτων για την επαφή με τον Άλμπον λίγο νωρίτερα. Ο Δανός θα έπαιρνε ακόμη 10 δευτερόλεπτα λίγο αργότερα καθώς είχε προσπεράσει τον Τσουνόντα βγαίνοντας εκτός πίστας.

Εν τω μεταξύ ο Λεκλέρ είχε προσπεράσει τον Χάμιλτον για την 4η θέση. Ο Βρετανός σύντομα θα αισθανόταν και την πίεση του Πιάστρι. Ο teammate του Αυστραλού θα έχανε την 2η θέση από τον Πέρεζ στον 18ο γύρο. Παρά ταύτα τόσο εκείνος όσο και ο Χάμιλτον παρέμεναν στην πίστα με τα αρχικά σετ της μέσης γόμας που έφεραν από την εκκίνηση.

Στο μέσον του αγώνα (25ος γύρος), ο Φερστάπεν είχε ανοίξει διαφορά 7 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Πέρεζ. Ακόμη 6 πιο πίσω ήταν ο Νόρις με τον τέταρτο Λεκλέρ να πλησιάζει στο DRS του. Ο 5ος Χάμιλτον εξακολουθούσε να παλεύει με τον Πιάστρι ο οποίος είχε εδώ και αρκετούς γύρους DRS.

Δεύτερο 1-2 της Red Bull

Δύο γύρους αργότερα ο Λεκλέρ θα έπαιρνε την τρίτη θέση από τον Νόρις. Αντιθέτως η άλλη McLaren του Πιάστρι τα έβρισκε σκούρα απέναντι στον Χάμιλτον. Ο Βρετανός είχε καταφέρει να εξουδετερώσει το πλεονέκτημα της πιο φρέσκιας γόμας του Αυστραλού.

Στον 37ο γύρο ο Λιούις θα έκανε επιτέλους το δικό του pit-stop παίρνοντας την μαλακή γόμα μέχρι το τέλος. Ένα γύρο μετά θα έμπαινε και ο Νόρις επίσης για τα soft Pirelli. Ο οδηγός της McLaren θα κατάφερνε να βγει μπροστά από τον Χάμιλτον, παρά το αργό pit-stop της ομάδας του.

Ο Φερστάπεν πήρε άνετα πρώτος την καρό σημαία με τον Πέρεζ να ολοκληρώνει τον θρίαμβο της Red Bull. Τρίτος τερμάτισε ο Λεκλέρ (σημειώνοντας και τον ταχύτερο γύρο) με τους Πιάστρι και Αλόνσο πίσω του.

Related Articles

F1: Μείωση μισθών και υποχρεωτικές άδειες στη McLaren

cars

F1: Βροχές στη Σιγκαπούρη, αλλά πόσο θα επηρεάσουν;

cars

Ποινή για αλλαγή κινητήρα στον Hamilton, αλλάζουν οι ισορροπίες στην Τουρκία (vid)

cars

Ferrari: Γιατί θα χάσει χορηγίες στην F1;

cars

Formula 1: Οι Red Bull πληρώνουν στο 3,30

cars

Ρεκόρ αγώνων τη νέα χρονιά στην F1

cars

Στα χέρια της αστυνομίας ο Max Verstappen -Το μεγάλο λάθος που έκανε και μπορεί να του κοστίσει ακριβά

cars

Max Verstappen: Ποιά είναι τα ρεκόρ που τον κάνουν μεγάλο οδηγό;

cars

Με νέα χρώματα σε Σιγκαπούρη και Ιαπωνία η McLaren (video, photos)

cars