CARSNEWS
F1 & RACES

F1 GP Ισπανίας: Προεπισκόπηση

Σε μία διαδρομή στην οποίαν έχουν καταγραφεί άπειρα χιλιόμετρα δοκιμών από το 1991, οι McLaren, Mercedes και Ferrari θα προσπαθήσουν και πάλι να προβληματίσουν την Red Bull του Φερστάπεν.

Η σειρά με την οποίαν βάλαμε τις ανταγωνίστριες ομάδες του… Φερστάπεν (καθώς ο Πέρεζ δυσκολεύεται συνήθως στην Ισπανία) δεν είναι τυχαία. Η McLaren είναι η μόνη από τις τρεις που ήταν εξίσου ανταγωνιστική στους περισσότερους αγώνες μέχρι στιγμής ανεξαρτήτως είδους διαδρομής. Το ίδιο δεν ισχύει για τις Ferrari και Mercedes.

Η μεν Ferrari είχε μερικά εξαιρετικά τριήμερα στα οποία ανταγωνιζόταν σχεδόν επί ίσοις όροις την Red Bull ή ήταν και καλύτερή της, όπως στο Μονακό. Στον Καναδά, όμως, τα κόκκινα μονοθέσια ήταν εκτός διεκδίκησης ασχέτως καιρικών συνθηκών.

Οι Λεκλέρ-Σάινθ θα θέλουν να δείξουν ότι το Μόντρεαλ ήταν απλώς μια κακή παρένθεση. Αντιθέτως η Mercedes θα προσπαθήσει να χτίσει επάνω στην εξαιρετικά ανταγωνιστική της εικόνα του Καναδά.

Εξάλλου η ισπανική πίστα έχει αποδειχθεί αρκετά ευνοϊκή για την γερμανική ομάδα ακόμη και στις δύσκολες σεζόν του 2022 και 2023. Θα καταφέρει κάποια (ή κάποιες) από τις τρεις ομάδες να προβληματίσει τον Φερστάπεν;

Χαρακτηριστικά σιρκουί

Το Μοντμελό είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος, που μας αποκαλύπτει συνήθως τον καλύτερο συνδυασμό αυτοκινήτου-οδηγού της χρονιάς.  Οι γρήγορες καμπές (στροφές 3 και 9) καθώς και οι αρκετά ισχυροί και εναλλασσόμενης διεύθυνσης  άνεμοι στην περιοχή δοκιμάζουν την αεροδυναμική ευστάθεια των μονοθέσιων αλλά και την ικανότητα των οδηγών.

Η τραχιά άσφαλτος και τα υψηλά αεροδυναμικά φορτία  σημαίνουν και αυξημένη καταπόνηση των ελαστικών (κυρίως του εμπρός αριστερού). Τα χαρακτηριστικά αυτά επιβραβεύουν συνήθως τους συνδυασμούς που είναι πιο «ευγενικοί» με τα ελαστικά.

Από πέρσι υπάρχουν ορισμένες αλλαγές στην πίστα. Η σημαντικότερη εξ αυτών είναι η κατάργηση του σικέιν στο τέλος του τρίτου τομέα. Συνεπώς το συγκεκριμένο σημείο αποκτά ξανά τη μορφή που είχε πριν το 2007, με αποτέλεσμα η διαδρομή να γίνει ταχύτερη. Ο αγώνας ολοκληρώνεται έπειτα από 66 γύρους 4,675 χιλιομέτρων.

Παραδοσιακά, η Pirelli φέρνει κάθε χρόνο στην Βαρκελώνη τις τρεις πιο σκληρές γόμες της γκάμας της. Συνεπώς δεν αποτελεί έκπληξη ο ορισμός των C1, C2 και C3 ως σκληρής, μέσης και μαλακής αντίστοιχα. Βέβαια η φθορά στη διάρκεια του αγώνα είναι σημαντική και η μία στάση στα pits δεν είναι αρκετή.

Τηλεοπτική κάλυψη

Το τριήμερο θα καλυφθεί τηλεοπτικά από τον ANT1+(όλο το τριήμερο) και ο αγώνας ετεροχρονισμένα από τον ANT1. Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι:

  • Παρασκευή 21/06

    14:30: FP1

    18:00: FP2
  • Σάββατο 22/06

    13:30: FP3

    17:00: Κατατακτήριες Δοκιμές
  • Κυριακή 23/06

    16:00: Αγώνας

Related Articles

F1: Πόσο κοστίζουν τα χαμένα Grand Prix;

cars

To Business of Formula 1 ένα νέο ντοκιμαντέρ στο CNBC

cars

F1 GP Βελγίου: Pole για Leclerc, 1-2 η Ferrari

cars

F1 GP Σιγκαπούρη: Smooth operator και αντίο Red Bull

cars

F1 Owners Announce Huge New Motorsport Acquisition In $4bn Takeover

cars

Ο Χούλκενμπεργκ ετοιμάζεται για νέο συμβόλαιο με τη Haas

cars

Επίσημο: Φεύγει από τη Ferrari o Vettel!

cars

Formula 1: Πήρε την pole για το Sprint Race του Τέξας ο Φερστάπεν

cars

Σαν Σήμερα: Αμερικανοί θρύλοι και Grand Prix στη… Νέα Ζηλανδία (vid)

cars