CARSNEWS
F1 & RACES

To Business of Formula 1 ένα νέο ντοκιμαντέρ στο CNBC

To Business of Formula 1 ένα νέο ντοκιμαντέρ στο CNBC

Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Το ντοκιμαντέρ «Inside Track: The Business of Formula 1» θα κάνει το ντεμπούτο του στις 16 Νοεμβρίου στο CNBC ενόψει της τρίτης σειράς του Grand Prix του Λας Βέγκας. Ο αγώνας είναι ο τρίτος σταθμός στις Ηνωμένες Πολιτείες αυτή τη σεζόν, καθώς η F1 έχει επεκταθεί στη Βόρεια Αμερική πίσω από μια έκρηξη δημοτικότητας που πυροδότησε το ντοκιμαντέρ του Netflix για το άθλημα.

Ενώ η σειρά «Drive To Survive» στο Netflix εστιάζει στους ανταγωνιστές και το δράμα της F1, το ντοκιμαντέρ μιας ώρας του CNBC θα αναλύσει τα οικονομικά, τα έσοδα και την επέκταση της σειράς, καθώς και τον ρόλο των χορηγών.

Η παρουσιάστρια του CNBC και παρουσιάστρια ντοκιμαντέρ Sara Eisen είπε ότι το πρόγραμμα είναι «ένα έργο αληθινού πάθους για μένα» και πρόσθεσε: «Αρχικά με τράβηξε η Formula 1 επειδή τα δύο μικρά παιδιά μου αγαπούν το άθλημα, αλλά μόλις αρχίσαμε να παρακολουθούμε τους αγώνες μαζί.

«Συνειδητοποίησα ότι υπήρχε κάτι αναμφισβήτητα συναρπαστικό από επιχειρηματική σκοπιά που απαιτούσε πλήρη εξερεύνηση του αθλήματος καθώς φτάνει σε νέα ύψη στην Αμερική», είπε ο Eisen.

business-of-formula-1-f1-documentary-ntokimanter-money-formula-one-cnbc-movie-tenia-eisner

  • Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
  • Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
  • MotoGP Αυστραλία: Johann Zarco «Άρχισα να χάνω την ελπίδα μου»
  • H COTA δεν είναι για F1 αλλά για WRC παραπονιούνται οι οδηγοί
  • Η κατάταξη MotoGP 2023 μετά το Grand Prix Αυστραλίας

Το ντοκιμαντέρ Business of Formula 1 εξετάζει πιο προσεκτικά τη συμμετοχή, την τηλεθέαση και την αξία της αγοράς

Ο Eisen πρόσθεσε ότι το πρόγραμμα θα διερευνήσει πώς η επιχείρηση της Formula 1 «στέκεται σταθερά στη διασταύρωση του αθλητισμού, της τεχνολογίας και του πολιτισμού».

Η παραγωγή θα εξετάσει προσεκτικότερα τη συμμετοχή, την τηλεθέαση και την αξία της αγοράς, καθώ και τον αγώνα του Λας Βέγκας του επόμενου μήνα που προωθείται από τη F1. Ο Eisen αναφέρει από τέσσερις διαφορετικούς χώρους F1 και είχε πρόσβαση στον CEO της Liberty Media, Greg Maffei, ο οποίος συζητά την ανάπτυξη της σειράς από τότε που η Liberty ανέλαβε τα εμπορικά δικαιώματα το 2017.

business-of-formula-1-f1-documentary-ntokimanter-money-formula-one-cnbc-movie-tenia-eisner

Ο Eisen πήρε επίσης συνέντευξη από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Formula 1, Stefano Domenicali, καθώς και από τους ηγέτες των ομάδων από τη Red Bull, τη Mercedes, τη McLaren και τη Haas, και τους οδηγούς Lewis Hamilton, Kevin Magnussen και Nico Hulkenberg. Ερευνά τη μηχανική, τις συμφωνίες κατανομής εσόδων και την πρόσφατη κυριαρχία της Red Bull και την επίδρασή της στον ανταγωνισμό και την τηλεθέαση.

Το πρόγραμμα Business of Formula 1 εξετάζει επίσης την εμπειρία των θαυμαστών με μια ματιά στο Grand Prix του Λας Βέγκας, το οποίο αναμένεται να είναι το πιο ακριβό γεγονός για τους θεατές στο φετινό πρόγραμμα της Formula 1. Ο Eisen παίρνει επίσης συνεντεύξεις από τη διευθύνουσα σύμβουλο της F1 Academy Susie Wolff με έμφαση στις γυναίκες οδηγούς.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

  • Top Story F1 : Τιμωρία σε Χάμιλτον Λεκλέρκ και αποκλεισμό από το GP της Αμερικής
  • Συνεργείο μοτοσυκλετών Mpratakos Drag Factory 40 χρόνια δίπλα σας
  • F1: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε μετά το Αμερικάνικο Grand Prix
  • 21o Motor Festival και ο απόηχος δεν σταματά…

Related Articles

Η Formula 1 στην Αγγλία; Η εξαγορά της Ρέντινγκ σε… pole position, με 50 εκατομμύρια!

cars

Armed with upgrades and a new contract, Piastri sets sights on Japan

cars

Το τελευταίο «αντίο» του Michael Schumacher στην F1 (video)

cars

Formula 1: O Alonso τα έχει βάψει μαύρα

cars

Formula 1: Τρομακτικό ατύχημα για Μάγκνουσεν στο Μεξικό – Πήρε φωτιά το μονοθέσιο, διακόπηκε ο αγώνας

cars

Σαν Σήμερα: Όταν ο Φερστάπεν έπιασε στον ύπνο τις Mercedes

cars

Το NBA «πατάει γκάζι» με τη Formula 1

cars

How new McLaren wind tunnel can help bridge gap to Red Bull

cars

Formula 1 star Daniel Ricciardo fronts Tourism WA’s new global road trips campaign ‘Drive the Dream’ via Rhythm Creative, Perth

cars