CARSNEWS
F1 & RACES

F1: Υποχρεωτικές άδειες και στη Williams

Μετά τη McLaren, η Williams έγινε η δεύτερη ομάδα του μαγικού κόσμου της Formula 1 που αναγκάζεται να πάρει μέτρα για να αντιμετωπίσει οικονομικά την παγκόσμια πανδημία του κορωνοϊού Covid-19.

Πράγμα εύλογο δεδομένου πως η ιστορική ομάδα διανύει τα τελευταία χρόνια μία από τις πιο δύσκολες περιόδους της ιστορίας της, έχοντας κολλήσει στην ουρά της βαθμολογίας κατασκευαστών.

Αξίζει να σημειωθεί πως τόσο οι επίσημοι οδηγοί George Russel/Nicholas Latifi όσο και το υψηλά ιστάμενο προσωπικό στις εγκαταστάσεις του Γκροβ, αποδέχθηκαν μείωση των μισθών τους ώστε να διασωθούν θέσεις εργασίας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ομάδας του Sir Frank ανέφερε:

«Λόγω της παρούσας κατάστασης με τον Covid-19, η ROKiT Williams Racing θέτει σε προσωρινή υποχρεωτική άδεια μία σειρά εργαζόμενων, ως κομμάτι ενός ευρύτερου φάσματος μέτρων μείωσης των εξόδων λειτουργίας.

Η περίοδος υποχρεωτικής άδειας θα διαρκέσει έως το τέλος Μαΐου ενώ όλα τα υψηλόβαθμα στελέχη, καθώς και οι οδηγοί, έχουν από την 1η Απριλίου μείωση της τάξης του 20% στις αμοιβές τους.

Αυτές οι αποφάσεις δεν ελήφθησαν με ευκολία, ωστόσο στόχος μας είναι να προστατεύσουμε τις θέσεις εργασίας του προσωπικού μας στο Γκροβ και να διασφαλίσουμε πως θα μπορούν να επιστρέψουν σε καθεστώς εργασίας πλήρους απασχόλησης όταν το επιτρέπει η κατάσταση».

Διαβάστε ακόμα:

Project Pitlane: Οι ομάδες της F1 στον αγώνα ενάντια στον Covid-19

Οι μισθοί των οδηγών της F1 για το 2020!

O Marko ήθελε να δημιουργήσει camp… κορωνοϊού για τους οδηγούς του!

--

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

F1: Οι Τούρκοι πούλησαν 40 χιλιάδες εισιτήρια σε 6 ώρες!

cars

Στην Aston Martin o Marco Mattiacci!

cars

F1 new 2026 rules chaos behind the scenes

Bury

Ο Raikkonen δείχνει πόσο καλή δουλειά κάνει ο Giovinazzi

cars

Βολές Verstappen προς Hamilton… (video)

cars

Γιατί ο Φερστάπεν φοβάται ότι τα μονοθέσια του 2026 ‘θα είναι απαίσια’

cars

Ποιοι ήταν οι κορυφαίοι κινητήρες στην Formula 1;

cars

Υπό βροχή το Grand Prix Ρωσίας;

cars

Πώς η λύση F1 downwash κατέληξε να κερδίσει τον πόλεμο των F1’s sidepod

cars