CARSNEWS
F1 & RACES

Fabio Quartararo – Ο έτερος απογοητευμένος του test στο Misano

Πέρα από το Marc Marquez, ούτε ο Fabio Quartararo είναι ευχαριστημένος με τη μοτοσυκλέτα του, εστιάζοντας στον κινητήρα της Yamaha για το 2024.

Όπως η Honda «πάσχει» τελευταία ως προς την πρόσφυση της, έτσι και η Yamaha έχει δυσκολευτεί με την ισχύ του κινητήρα της. Αυτό έγινε πολύ πιο ξεκάθαρο το 2023 όπου η Yamaha δυσκολεύεται περισσότερο από ποτέ να φτάσει τον ανταγωνισμό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έφερε έναν νέο ισχυρότερο κινητήρα -του 2024- στο test του Misano.

Τον εν λόγω κινητήρα δούλεψε ο πρώην μηχανικός της Formula 1, με εμπειρία στη Ferrari και την Toyota, Luca Marmorini. Ο κινητήρας έκανε το ντεμπούτο του σήμερα κατά τη διάρκεια της δοκιμής Misano, ωστόσο, οι προσδοκίες του Fabio Quartararo δεν ικανοποιήθηκαν.

Για την ακρίβεια, νέος κινητήρας ήταν κατά 5χλμ/ώρα πιο αργός από τη γρηγορότερη Ducati, με τον El Diablo να περίμενε περισσότερα. Όπως εξήγησε ο Quartararo, «Το δοκίμασα και το συναίσθημα ήταν… Περίμενα πολύ καλύτερα από αυτό το test, αλλά πρέπει να παραμείνουμε θετικοί και να προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τι συνέβη για να βελτιωθούμε για το test της Βαλένθια. Δεν μπορώ να πω αυτή τη στιγμή. Πρέπει να το δοκιμάσω περισσότερα , αλλά όπως είπα περίμενα καλύτερα. Η αίσθηση είναι διαφορετική, αλλά νομίζω ότι περίμενα περισσότερη ισχύ και είναι λίγο δύσκολο να πω κάτι θετικό για αυτόν τον κινητήρα. Όχι, πραγματικά. Το 2022, όταν δοκίμασα τη μοτοσυκλέτα του 2023, θεώρησα ότι ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα ότι ο κινητήρας ήταν λίγο καλύτερος, αλλά σήμερα δεν το ένιωσα.

Quatest2.jpg

Νομίζω ότι παντού χρειαζόμαστε δύναμη για να είμαστε ειλικρινείς. Αλλά το μεγαλύτερο πράγμα για εμάς είναι το ό,τι όταν η πίστα έχει υψηλή πρόσφυση, αλλάζει εντελώς τη μοτοσυκλέτα μας. Έκανα 1’31’’ με σχεδόν 20 γύρους στο ελαστικό και αυτός είναι ο προκριματικός γύρος μου από το Σαββατοκύριακο. Οι άλλοι βέβαια είναι πολύ πιο γρήγοροι από εμάς. Αλλά το κενό μαζί τους όταν υπάρχει κακή και καλή πρόσφυση είναι πολύ μικρότερο για αυτούς.

Ο ρυθμός μας βελτιώνεται σχεδόν ένα δευτερόλεπτο όταν υπάρχει πρόσφυση – επτά δέκατα, οκτώ δέκατα.. Νομίζω ότι πέρυσι κάναμε λάθος και σε αυτόν τον τομέα, ότι κάθε φορά που βγαίνεις έξω, κάθε μοτοσυκλέτα στρίβει και αφήνει λάστιχο. Και είναι ένα κομμάτι όπου κάνεις πολύ σπινιάρισμα και έτσι, αφήνεις πολύ από το ελαστικό. Αν πάτε στη στροφή 3 τώρα, είναι μαύρη.

Έτσι, μετά ανοίγεις το γκάζι και στο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο πρέπει να ελέγχεις γιατί γλιστράει. Στο test μπορείς να έχεις το γκάζι ορθάνοικτο μα η απόδοση είναι ψεύτικη».

Είναι γνωστό ότι ο Fabio Quartararo έδωσε στην Yamaha ένα τελεσίγραφο μέχρι το Misano Test για να του παρουσιάσει μια πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα ειδάλλως και ο Quartararo θα την αναζητήσει σε άλλο κατασκευαστή το 2025.

Πηγές εικόνων: MotoSprint/MotoGP

Related Articles

Andretti opens new factory in continued F1 pursuit

Bury

Τέλος από τη Williams o Kubica

cars

F1: Ταξίδι στο άγνωστο για τα ελαστικά στο Νίρμπουργκρινγκ

cars

Fernando Alonso signs new Aston Martin F1 contract

cars

Ποιος πρωταθλητής Formula 1 θα κάνει τα Zeekr πιο γρήγορα;

cars

F1: Racing Bulls, Sauber και Haas-Alfa Romeo το 2024;

cars

Σαν Σήμερα: Όταν οι Μπάτον και Brawn GP έγραψαν ιστορία

cars

Audi: Θέλει νίκες στην F1 από το 2028

cars

Ποιος ήταν ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Alonso;

cars