CARSNEWS
AUTONEWS

Ferrari Portofino M. Περισσότερα, από κάθε άποψη!

Ιστορικά, η Ferrari χρησιμοποιεί το γράμμα “M” (εκ του Modificata) για να δηλώσει την εξέλιξη και κατά συνέπεια βελτίωση ενός μοντέλου και η παράδοση δεν σπάει ούτε με την Portofino, η οποία μόλις 3 χρόνια μετά την επίσημη παρουσίαση της περνά την διαδικασία του facelift ελπίζοντας να διατηρήσει την φρεσκάδα της με μία σειρά αναβαθμίσεων στα μηχανικά και όχι μόνο! Μονάχα στον τομέα του design η ανανέωση της Portofino υστερεί κάπως σε σύγκριση με όλα τα υπόλοιπα καθώς οι αλλαγές είναι διακριτικές και απλά τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου.

Με πιο απλά λόγια, υπάρχουν ορισμένες τροποποιήσεις εδώ και εκεί αλλά δεν είναι αυτές που κλέβουν την παράσταση. Όπως είπαμε, οι πιο εντυπωσιακές αλλαγές αφορούν στα μηχανικά της Portofino. Εκεί όπου ο twin-turbo V8 των 3,9 λίτρων έχει κρατήσει την θέση του φυσικά, αλλά έχει αναβαθμιστεί ώστε να αποδίδει 620 ίππους στις 7500 σ.α.λ. (20 περισσότερους σε σύγκριση με την προ-facelift Portofino) ενώ στην εξάτμιση έχει τοποθετηθεί ένα νέο φίλτρο μικροσωματιδίων ώστε το ανανεωμένο μοντέλο να συμμορφώνεται με τους Euro 6d κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι σε αντίθεση με τον κινητήρα, το 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δεν βρίσκεται πλέον μαζί μας. Την θέση του έχει πάρει μία νέα μονάδα, πάλι διπλού συμπλέκτη αλλά με 8 σχέσεις που είναι 20% μικρότερη αλλά μπορεί να διαχειριστεί έως και 35% περισσότερη ροπή ενώ βελτιώνει και τις επιδόσεις της “entry-level” Ferrari. Στο 0-100 η διαφορά είναι μόλις 0,05 δευτερόλεπτα (από τα 3,5 της standard Portofino, στα 3,45 δευτερόλεπτα) αλλά αυξάνεται στο 1,0 δευτερόλεπτο για το σπριντ στα 200 km/h (9,8 δευτερόλεπτα).

Κατά τα άλλα, η Portofino M διαθέτει πλέον το “manettino” 5 θέσεων που προσφέρουν οι ακριβότερες Ferrari, καθώς μέχρι τώρα εξοπλιζόταν με ένα 3 θέσεων. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το “Race” mode που σύμφωνα με την Ferrari μεγιστοποιεί την οδηγική απόλαυση και την διασκέδαση πίσω από το τιμόνι ενώ για να ενισχύσει και την GT πλευρά της Portofino, η ιταλική εταιρία εμπλούτισε τον κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού με αεριζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα καθώς και μία σειρά συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης. Καθόλου άσχημα για την… προσιτή Ferrari η οποία ξεκινά από τα €206.000!

The post Ferrari Portofino M. Περισσότερα, από κάθε άποψη! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ο CEO του VW Group κατηγορείται για χειραγώγηση της αγοράς.

cars

Nissan Juke Kiiro. Νέα, ειδική, έκδοση

cars

Οδηγίες για οδήγηση σε χιόνι, πάγο και χαμηλές θερμοκρασίες

cars

Σαν σήμερα 21 Μαρτίου: Πώς το Κλίβελαντ εφηύρε τις rock and roll συναλίες πριν από 72 χρόνια

cars

Ford Puma 1.0 Ecoboost mHEV. Και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων

cars

Η Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe με aero pack

cars

Fiat Hybrid. Εξοικείωση με τον υβριδισμό

cars

Tο Mitsubishi ASX στην Ελλάδα

cars

BMW M2 CS. Το κύκνειο άσμα της μικρής M.

cars