CARSNEWS
AUTONEWS

BMW M2 CS. Το κύκνειο άσμα της μικρής M.

Μετά την “διαρροή”, ακολουθεί πάντα η επίσημη παρουσίαση και αυτό δεν θα μπορούσε να αλλάξει για την M2 CS. Την κορυφαία και μάλλον τελευταία έκδοση της BMW M2 που θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της κατά την έκθεση του Los Angeles αργότερα μέσα στον Νοέμβριο και θα λανσαριστεί στην αγορά μέσα στο πρώτο 6-μηνο του 2020. Ένα μοντέλο που αναπαριστά τις δυνατότητες, την τεχνογνωσία και την τεχνολογία της γερμανικής εταιρίας και έρχεται αναβαθμισμένο σχεδόν σε κάθε τομέα με στοχευμένες αλλαγές και βελτιώσεις.

Καταρχάς, η M2 CS διαφοροποιείται αισθητικά από την M2 Competition χάρη σε ένα επιθετικό αλλά και διακριτικό bodykit. Το κομμάτι που κλέβει την παράσταση είναι, δίχως αμφιβολία, το νέο καπό με τον μεγάλο αεραγωγό που όντας κατασκευασμένο από carbon fibre-reinforced plastic (CFRP) μειώνει το βάρος κατά 50% σε σύγκριση με το standard καπό της M2 Competition. Από το ίδιο ελαφρύ υλικό είναι κατασκευασμένη και η οροφή ενώ από “καθαρά” ανθρακονήματα παράγονται το εμπρός splitter, η διακριτική πίσω αεροτομή, ο διαχύτης και τα καλύμματα των καθρεπτών. Όπως πάντα, το πακέτο της αισθητικής/αεροδυναμικής βελτίωσης ολοκληρώνουν οι 19άρες, σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος που στην προκειμένη περίπτωση, έχουν ντυθεί με τα εξαιρετικά ικανά Michelin Pilot Sport Cup 2 ελαστικά.

Στο εσωτερικό επικρατούν, όπως συνηθίζεται σε τέτοιου είδους premium-sport μοντέλα, τα ανθρακονήματα και η Alcantara. Carbon είναι η κεντρική κονσόλα, οι χειρολαβές στις πόρτες και μία σειρά διακοσμητικών που δημιουργούν μία “πολεμική” ατμόσφαιρα ενώ Alcantara βρίσκουμε στο M Sport τιμόνι με την πολύ παχιά στεφάνη, στις πόρτες, στα νέα M Sport καθίσματα από την M4 CS, στο κεντρικό τούνελ και στην οροφή.

Αυτό που κάνει την M2, “CS” όμως, είναι τα μηχανικά της. Εκεί, ο S55 εξακύλινδρος εν σειρά, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας έχει αναβαθμιστεί ώστε να παράγει 450 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. (40 περισσότερους σε σύγκριση με την M2 Competition) και 550 Nm ροπής από τις 2.350 έως τις 5.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται δε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο ή προαιρετικά με το 7-τάχυτο, αυτόματο διπλού συμπλέκτη της BMW κι έτσι το sprint στα 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,2 δευτερόλεπτα για την χειροκίνητη έκδοση και 4,0 για την αυτόματη. Όπως πάντα, η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h, με τον κόφτη να αυξάνεται στα 280 km/h με το προαιρετικό M Driver’s Package. Επίσης, η M2 γίνεται το πρώτο CS μοντέλο που εξοπλίζεται με την Adaptive M ανάρτηση η οποία προσφέρει τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις: Comfort, Sport και Sport . Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης με δίσκους 400mm και 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 380mm με 4-πίστονες δαγκάνες πίσω (προαιρετικά προσφέρεται και το M Carbon-ceramic σύστημα πέδησης) ενώ δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε το Active M Differential πίσω διαφορικό και το νέο σύστημα εξάτμισης με τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες “πεταλούδες” και τις 4 απολήξεις.

Θετική εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η BMW δεν κάνει λόγο για περιορισμένη διαθεσιμότητα αλλά ας μην ενθουσιαζόμαστε ακόμα αφού αυτό δεν αποκλείεται να αλλάξει μέχρι το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά. Σε κάθε περίπτωση, η τιμή της M2 CS ξεκινά από τα €95.000 στη Γερμανία.

Related Articles

Η BMW στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών

cars

Η νέα Jaguar XJ θα εστιάζει στην “παράδοση και την γαλήνη”!

cars

Fiat Chrysler Automobiles. Δημιούργησε το πρώτο «πράσινο χωριό» της αυτοκίνησης

cars

MasterChef: Νέο επεισόδιο με μια απρόσμενη επιστροφή

cars

Συναγερμός στη Θεσσαλονίκη για την εξαφάνιση της 16χρονης Χριστίνας από παιδική δομή

Bury

Formula 1: Άνετη πρωτιά Φερστάπεν στη Βαρκελώνη

cars

Peugeot e-208. Σημαντική βράβευση

cars

ΗΠΑ και Βρετανία είχαν προειδοποιήσει για την απειλή τρομοκρατικών επιθέσεων στη Μόσχα

cars

Ανατροπή στο έγκλημα στην Εφύρα Ηλείας: Αθωώθηκε ο αδερφός του θύματος

cars