Οι ανακοινώσεις διάφορων πόλεων ή/και κυβερνήσεων σχετικά με την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με μηχανές εσωτερικής καύσης από το 2035 ή 2040 δεν αποτελούν είδηση. Ούτε βέβαια, θα πρέπει να θεωρούνται ως μία δεδομένη κίνηση στο ανακοινωθέν χρονικό διάστημα. Περισσότερο εκφράζουν μία βούληση από πλευράς των κυβερνήσεων, τοπικών ή εθνικών αλλά σύμφωνα με τον επικεφαλής της Ford Ευρώπης, Stuart Rowley, σε καμία περίπτωση δεν βοηθούν.
“Έχουμε ήδη ξεκινήσει τις διαπραγματεύσεις, τόσο εδώ (στην Αγγλία) όσο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση όπου οι προτάσεις νόμων είναι επίσης εξαιρετικά φιλόδοξες. Οι αρχές έχουν δει ότι σημειώνουμε πρόοδο φέτος –η Ford σχεδιάζει 14 εξηλεκτρισμένα μοντέλα για το 2020 και μόνο- και θα συνεχίσουμε να σημειώνουμε πρόοδο μέχρι το 2025.“
Έτσι, οι συζητήσεις για απαγόρευση όχι μόνο των αμιγώς βενζινοκίνητων/πετρελαιοκίνητων οχημάτων αλλά ακόμα και των υβριδικών, δεν βοηθούν καθόλου καθώς ο Rowley πιστεύει πως η καλύτερη πρόοδος θα επιτευχθεί αν οι συμμετέχοντες στην συζήτηση έχουν “θετική και όχι ανταγωνιστική” στάση. Όπως ανέφερε ο Rowley, υπάρχουν “ευφυείς άνθρωποι” στις κυβερνήσεις που είναι διατεθειμένοι να “εμπλακούν ειλικρινά” σε μία συζήτηση για ένα αποδοτικό πλάνο για το εξηλεκτρισμένο μέλλον. Η πλευρά των κατασκευαστών δε, προετοιμάζεται για τους επόμενους κανονισμούς που θα έρθουν το 2025. Το μεγάλο θέμα γι’ αυτούς είναι πότε θα έρθει η ζήτηση για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθώς ακόμα και σήμερα, που τα EV κυριαρχούν στην επικαιρότητα, το μερίδιο αγοράς τους σε παγκόσμιο επίπεδο είναι πάρα πολύ χαμηλό.
Follow @CarsnewsGr